Gjest undulater Skrevet 6. oktober 2016 #41 Skrevet 6. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: HALDIR. LAG 6 TIL SÅ HAR VI FUKCINGS 10 TRÅDER OM DET FUCKING SAMME TINGENE!!! Anonymkode: 76b56...0b7 Jeg tenkte jeg skulle lage Barnegruppa Ottar!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #42 Skrevet 6. oktober 2016 13 minutter siden, Halldir skrev: Jeg tenkte jeg skulle lage Barnegruppa Ottar! 13 minutter siden, Halldir skrev: Jeg tenkte jeg skulle lage Barnegruppa Ottar! Det er 6 tråder np om ottar jeesys Anonymkode: 76b56...0b7
Haru Skrevet 6. oktober 2016 #43 Skrevet 6. oktober 2016 (endret) kan hele Norge prøve å holde kjeft om Ottar i ETT jævla millisekund!?!?!?! eller er det slik at om noen prøver å la temaet ligge en dag så blir livet deres så trist at de må sette seg i et hjørne å kutte seg selv? jeez Endret 6. oktober 2016 av Haru 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #44 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, Haru skrev: kan hele Norge prøve å holde kjeft om Ottar i ETT jævla millisekund!?!?!?! enig, eller samle alt i en tråd, herregud trenger vi virkelig 6 tråder om ottar? Anonymkode: 76b56...0b7
Haru Skrevet 6. oktober 2016 #45 Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: enig, eller samle alt i en tråd, herregud trenger vi virkelig 6 tråder om ottar? Anonymkode: 76b56...0b7 kanskje vi må slutte å ha så høye forventninger fra våre medmennesker MOAAHAHAHAHAHA just joking.......but not really
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #46 Skrevet 7. oktober 2016 Det har kommet en god ting ut av denne Ottartingen, og det er at vi endelig har fått bevis for hvorfor universitetene fylles opp av kvinner, mens gutta sitter på nav og klør seg i skrittet. Anonymkode: 2c7b5...01e
Haru Skrevet 7. oktober 2016 #47 Skrevet 7. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har kommet en god ting ut av denne Ottartingen, og det er at vi endelig har fått bevis for hvorfor universitetene fylles opp av kvinner, mens gutta sitter på nav og klør seg i skrittet. Anonymkode: 2c7b5...01e HA! latterlig forsøk på fornærmelse. Urealistisk at alle i den otto-gruppa er avhengi av NAV
frk91 Skrevet 7. oktober 2016 #48 Skrevet 7. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har kommet en god ting ut av denne Ottartingen, og det er at vi endelig har fått bevis for hvorfor universitetene fylles opp av kvinner, mens gutta sitter på nav og klør seg i skrittet. Anonymkode: 2c7b5...01e Er det umulig å holde seg saklig i denne saken? Hilsen universitetsutdannet fulltidsjobbende dame som ikke forstår alt maset og hetsingen av Ottargruppen
Onar Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter #49 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Denne tråden er lagt død... Men diskuter gjerne normalisering, likestilling for begge kjønn osv....dvs det negative og positive hvert kjønn må ta med likestillingen, også videre.... Endret 9. oktober 2016 av Onar
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #50 Skrevet 9. oktober 2016 Vi har allerede en motpol til mannegruppen Ottar: kvinnegruppen Ottar. Der sprer de hat mot menn, de har planer om å drepe alle menn, de diskriminerer alle menn, de planlegger å ta all makten fra menn. En motpol til mannegruppen Ottar altså. Bare litt verre. Anonymkode: c5727...312
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #51 Skrevet 9. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har allerede en motpol til mannegruppen Ottar: kvinnegruppen Ottar. Der sprer de hat mot menn, de har planer om å drepe alle menn, de diskriminerer alle menn, de planlegger å ta all makten fra menn. En motpol til mannegruppen Ottar altså. Bare litt verre. Anonymkode: c5727...312 Da mangler det en gruppe som kan balansere disse to ytterpunktene.... Anonymkode: 77de4...1e0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #52 Skrevet 9. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da mangler det en gruppe som kan balansere disse to ytterpunktene.... Anonymkode: 77de4...1e0 Høyre er veldig nøytrale. Samtidig som de gir folk frihet til å velge og gjøre som de vil. Høyre bekjemper diskriminering av både kvinner og menn. Høyre er balansen og fornuften. Anonymkode: c5727...312
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. oktober 2016 #53 Skrevet 9. oktober 2016 Jeg etterlyser en vitsegruppe om Mannegruppa Ottar på facebook. De tåler jo så godt humor:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå