Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest undulater
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HALDIR. LAG 6 TIL SÅ HAR VI FUKCINGS 10 TRÅDER OM DET FUCKING SAMME TINGENE!!!

Anonymkode: 76b56...0b7

Jeg tenkte jeg skulle lage Barnegruppa Ottar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Halldir skrev:

13 minutter siden, Halldir skrev:

Det er 6 tråder np om ottar jeesys

Skrevet (endret)

kan hele Norge prøve å holde kjeft om Ottar i ETT jævla millisekund!?!?!?!

eller er det slik at om noen prøver å la temaet ligge en dag så blir livet deres så trist at de må sette seg i et hjørne å kutte seg selv? jeez

Endret av Haru
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Haru skrev:

kan hele Norge prøve å holde kjeft om Ottar i ETT jævla millisekund!?!?!?!

enig, eller samle alt i en tråd, herregud trenger vi virkelig 6 tråder om ottar?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

enig, eller samle alt i en tråd, herregud trenger vi virkelig 6 tråder om ottar?

kanskje vi må slutte å ha så høye forventninger fra våre medmennesker MOAAHAHAHAHAHA

just joking.......but not really

Skrevet

Det har kommet en god ting ut av denne Ottartingen, og det er at vi endelig har fått bevis for hvorfor universitetene fylles opp av kvinner, mens gutta sitter på nav og klør seg i skrittet.

Anonymkode: 2c7b5...01e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet en god ting ut av denne Ottartingen, og det er at vi endelig har fått bevis for hvorfor universitetene fylles opp av kvinner, mens gutta sitter på nav og klør seg i skrittet.

HA! latterlig forsøk på fornærmelse. Urealistisk at alle i den otto-gruppa er avhengi av NAV

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det umulig å holde seg saklig i denne saken? 

Hilsen universitetsutdannet fulltidsjobbende dame som ikke forstår alt maset og hetsingen av Ottargruppen

Skrevet (endret)

Denne tråden er lagt død... Men diskuter gjerne normalisering, likestilling for begge kjønn osv....dvs det negative og positive hvert kjønn må ta med likestillingen, også videre....

Endret av Onar
Skrevet

Vi har allerede en motpol til mannegruppen Ottar:
kvinnegruppen Ottar. Der sprer de hat mot menn, de har planer om å drepe alle menn, de diskriminerer alle menn, de planlegger å ta all makten fra menn. En motpol til mannegruppen Ottar altså. Bare litt verre.

Anonymkode: c5727...312

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har allerede en motpol til mannegruppen Ottar:
kvinnegruppen Ottar. Der sprer de hat mot menn, de har planer om å drepe alle menn, de diskriminerer alle menn, de planlegger å ta all makten fra menn. En motpol til mannegruppen Ottar altså. Bare litt verre.

Da mangler det en gruppe som kan balansere disse to ytterpunktene....

Anonymkode: 77de4...1e0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da mangler det en gruppe som kan balansere disse to ytterpunktene....

Anonymkode: 77de4...1e0

Høyre er veldig nøytrale. Samtidig som de gir folk frihet til å velge og gjøre som de vil. Høyre bekjemper diskriminering av både kvinner og menn. Høyre er balansen og fornuften.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg etterlyser en vitsegruppe om Mannegruppa Ottar på facebook. De tåler jo så godt humor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...