Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Miss O'Hara
Skrevet
8 minutter siden, antbug skrev:

Ja huff, vi trenger å gå litt i oss selv her på forumet. Selv kaller jeg ofte menn for horer og kuker, og alle her inne tar bølgen når noen vitser om at mannen deres hører til ved kjøkkenbenken og får lommepenger på lik linje med barna. Jeg og veninnene mine elsker å true menn som har skrevet noe vi ikke liker med voldtekt. Når vi er litt nedfor pleier vi å muntre oss med med å kommentere bilder av menn. Vi skriver "han ser ut som han har blitt voldtatt minst to ganger", og "den stygge tilgjorte knulledukka skulle vært straffepult i en måned med et balltre", og hvis han irriterer oss skikkelig sporer en av oss opp telefonnummeret hans og legger det ut på Facebook så de som er enda litt tøffere enn oss kan sørge for at han ikke føler seg for trygg hjemme heller.  Og så ler vi godt og himler oppgitt over de uptighte folkene som ikke synes vi er morsomme. 

Takk. Noen har litt tungt for det, så en må tydeligvis idiotforklare forskjellene og nyansene. Patriarkatet fornekter seg ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, Onar skrev:

Har fjernet link og "lagt" saken død...så sant ingen signaliserer noe annet.

Poenger var egentlig på sikt å lage en gruppe hvor menn og kvinner ikke er "fiender" og kan snakke om alt mulig. Synes det generelt hvertfall på nett er enten eller mhp krav til det motsatte kjønn osv, generaliseringer, hvor ille det motsatte kjønn er osv...

Uansett kan vi gjerne diskutere hvordan vi kan jobbe for å unngå denne polariseringen som hvert kjønn gjør.

Tanken er god, men å lenke det på Ottar og mannegruppa blir litt feil. Mannegruppa ser ut til å ha blitt skapt som en motpol til ekstreme, mannefiendlige feminister og anti-mannekultur retninger. En motkultur mot en motkultur blir litt sirkeltenkning. 

Er mye mer for en "vi er forskjellig, men respekterer hverandre uansett"-gruppe. 

Skrevet

Kvinnegruppa Ottar finnes vel allerede?

Gjest Miss O'Hara
Skrevet
1 minutt siden, LittleBabyBlue skrev:

Tanken er god, men å lenke det på Ottar og mannegruppa blir litt feil. Mannegruppa ser ut til å ha blitt skapt som en motpol til ekstreme, mannefiendlige feminister og anti-mannekultur retninger. En motkultur mot en motkultur blir litt sirkeltenkning. 

Er mye mer for en "vi er forskjellig, men respekterer hverandre uansett"-gruppe. 

Er mer for å bare være et noenlunde ok menneske IRL uten å måtte legge alt på nett, men det kommer neppe til å skje med det første. Nå mangler vi bare et fakkeltog, så blir nok denne saken også liggende. Til neste gang en huleboer vil markere seg ved å dra vitser om oralsex på babyer da. 

Skrevet
1 minutt siden, Miss O'Hara skrev:

Er mer for å bare være et noenlunde ok menneske IRL uten å måtte legge alt på nett, men det kommer neppe til å skje med det første. Nå mangler vi bare et fakkeltog, så blir nok denne saken også liggende. Til neste gang en huleboer vil markere seg ved å dra vitser om oralsex på babyer da. 

Nekt mannlige barnehageansatte å skifte bleie så er vi der. :ironi:

Anonymkode: 3da00...e77

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det kalles for Kvinnegruppen Ottar så hadde jeg aldri satt mine virtuelle bein inn i den gruppa. 
Det er en ansamling av hysteriske kjerringer jeg ikke ville vært bekjent av :haar: 

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
1 time siden, Onar skrev:

Har fjernet link og "lagt" saken død...så sant ingen signaliserer noe annet.

Poenger var egentlig på sikt å lage en gruppe hvor menn og kvinner ikke er "fiender" og kan snakke om alt mulig. Synes det generelt hvertfall på nett er enten eller mhp krav til det motsatte kjønn osv, generaliseringer, hvor ille det motsatte kjønn er osv...

Uansett kan vi gjerne diskutere hvordan vi kan jobbe for å unngå denne polariseringen som hvert kjønn gjør.

Synes tanken var god, jeg :) Kanskje jeg blir med i gruppa.

Skrevet
15 minutter siden, Miss O'Hara skrev:

Som fan av South Park siden "Cartman gets an anal probe" dømmer jeg ingen for humor som noen synes er smakløs og støttende....

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekt mannlige barnehageansatte å skifte bleie så er vi der. :ironi:

Anonymkode: 3da00...e77

Bleieskift er uansett kvinnfolkarbeid.

• Liker 2
Gjest Miss O'Hara
Skrevet
3 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Som fan av South Park siden "Cartman gets an anal probe" dømmer jeg ingen for humor som noen synes er smakløs og støttende....

Deg om det, men hver og en av oss tar en kjapp avveining på hva vi stiller oss bak skriftlig på Internett og hva vi humrer av innenfor våre fire vegger. Er man far til døtre, for eksempel, kan det være innmari lurt å spare straffepulingsvitsene til du er i lag med likesinnede uten å publisere det på nett... blir som en litt primitiv IQ-test, i grunnen.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... du mener Elise Ottosen-Jensen? Ottar Johansen er en country-artist. Eller tulla du? ;)

Anonymkode: 851ee...661

En liten autokorrekt jeg missa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, daemonia skrev:

Så lenge det kalles for Kvinnegruppen Ottar så hadde jeg aldri satt mine virtuelle bein inn i den gruppa. 
Det er en ansamling av hysteriske kjerringer jeg ikke ville vært bekjent av :haar: 

Les tråden så skjønner du at det ikke er en kvinnegruppe det er snakk om her, men en mann og kvinnegruppe som synes polariseringen mellom kjønnene går litt for langt. Slik jeg forstår tråden så er denne gruppen ment å ikke støtte kvinnegruppen Ottar eller mannegruppen Ottar. 

Anonymkode: 77de4...1e0

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, antbug skrev:

Jeg kan ikke se at det er behov for en motgruppe til Mannegruppa Ottar. Alle er jo imot dem uansett, og de driter seg ut helt på egenhånd. Å melde seg inn i en sånn gruppe blir vel mest for å signalisere hvilket prektig menneske man er i forhold til dem? Og så ender man opp med å mobbe og gjøre narr selv, bare på en litt mer edel og elegant måte enn de gjør.  

Gruppa vil nok ikke ha andre grupper som fokus. Fokuset hvis nå det skulle dreie som kjønn og likestilling vil ikke være uttrepunktene til kvinnegruppen Ottar eller mannsgruppen Ottar - dvs heller bygge bro mellom kjønnene og ikke polariseringen mellom kjønnene. Derav navnet.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les tråden så skjønner du at det ikke er en kvinnegruppe det er snakk om her, men en mann og kvinnegruppe som synes polariseringen mellom kjønnene går litt for langt. Slik jeg forstår tråden så er denne gruppen ment å ikke støtte kvinnegruppen Ottar eller mannegruppen Ottar. 

Anonymkode: 77de4...1e0

Ja jeg skjønte det. Men navnet var likevel en turn-off. 

Skrevet
1 time siden, daemonia skrev:

Ja jeg skjønte det. Men navnet var likevel en turn-off. 

Ja, og stakkars Ottar som har fått navnet sitt ødelagt av feministene, så mannsjåvinistene - heter man  Ottar så assossieres man med det ene eller andre - kanskje det er det gruppen burde ha fokus på å normalisere navnet Ottar igjen?

Skrevet
9 timer siden, Onar skrev:

Ja, og stakkars Ottar som har fått navnet sitt ødelagt av feministene, så mannsjåvinistene - heter man  Ottar så assossieres man med det ene eller andre - kanskje det er det gruppen burde ha fokus på å normalisere navnet Ottar igjen?

Min tidligere svigerfar heter Ottar. Verdens snilleste mann, så han burde vært maskotten i så fall som et motstykke til Kari Bitchesson å mannsjåvinistene :skratte: 

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet

Så la meg forstå deg rett, du vil lage en protestgruppe kalt manne og kvinnegruppa Ottar som er en protest mot mannegruppa Ottar, som egentlig er en protest mot kvinnegruppa Ottar? Og hva skal dere snakke om foruten hvor latterlig mannegruppa Ottar er? Som allerede blir snakket om i kvinnegruppa Ottar?

Skrevet

SERIØST ENDA EN FUCKINGS TRÅD OM DET!!!

Anonymkode: 76b56...0b7

• Liker 2
Skrevet

HALDIR. LAG 6 TIL SÅ HAR VI FUKCINGS 10 TRÅDER OM DET FUCKING SAMME TINGENE!!!

Anonymkode: 76b56...0b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...