Gå til innhold

Julekalender til kjæresten

Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Jeg tenkte jeg skulle lage en julekalender til samboeren min i år med masse små pakker. Noen som kan hjelpe meg med ideer til pakkene?

I Krsand er det en butikk som heter Vennskap & kjærlighet der jeg sikkert finner noe morsomt, også tenkte jeg gavekort på massasje og sånn :rosaengel:

Men jeg skal tross alt ha 24 gaver, og det er stor sjanse for at jeg går tom for ideer... Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaxlodd

Twist-biter

Sokker

God kaffe

En flaske juleøl

Kinder-egg

Hvis du går på sånne "max10" eller "max20" eller hva det heter, så har de kanskje små kortspill eller andre "leker" som kan passe for voksne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Flaxlodd

Twist-biter

Sokker

God kaffe

En flaske juleøl

Kinder-egg

Hvis du går på sånne "max10" eller "max20" eller hva det heter, så har de kanskje små kortspill eller andre "leker" som kan passe for voksne også?

Alright!! Kjempeforslag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

man kan jo fylle inn tomrommene med godteri. ellers hadde jeg hyggelige planer om kalender til samboern (med rare ting kjøpt på loppemarked, gavekort på personlige tjenester etc), men det virker ikke AKKURAT som han har tenkt å bruke hjernekapasiteten sin på noe tilsvarende til meg:/ så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag et puslespill (pappflate du klipper til) der du skriver koordinasjoner til et sted i huset på. Så får han puslespillbit i eks. 5 dager. Når han har fått alle bitene, kan han pusle det sammen , og lese det som står på. Så må han lete etter gaven du har gjemt et sted :)

Gaven kan jo være en CD, DVD, eller hva med en romantisk gave som massasjeolje etc.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Nå er jeg nesten ferdig med julekalenderen!! Gavene ble:

Flaxlodd, kinderegg, kindersjokolade, melkerull, minideodorant, lepomade, ullsokker, boxershorts, vepsebol, liten bamse som det står go'gutt på, marsipangris, trolli-burger, sånn jule-godtestang, tyggispakke og søt sjokolade som det står 100% kjærlighet på.

skal ut og handle de siste tingene i morgen... Tenkte å gi pondus julehefte i nr. 24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første året fikk han hver dag, men nå gir vi annenhver dag synes det er en perfekt ordning :sjarmor::sjarmor:

Litt lettere og komme på 12 gaver enn 24

Lykke til :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Vi gir 13 hver - så får begge på lille julaften og julaften :)

Forloveden min er veldig glad i å fiske, så jeg har kjøpt masse sluker og annet fiskeutstyr + flax-kalender, aftershave balm, deodorant, sjokolade, sykkel-vannflaske mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke jommen ikke ferdig, stress å finne så mange ting. Men hvis noen andre mangler ting har jeg en ide:

Sånne varmeputer som man trykker på og så blir de glovarme i cirka en time! Deilige på ømme muskler. De har dem på saape :) Koster vel rundt 20 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...