AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jeg og broren min Har lyst å overraske henne. men vi er litt tomme for ideer. Tenkte kanskje å få henne hentet i limousin å kjører henne til en som kjører mini fly. Han tar henne med på en kort tur også kjører limousinen henne til byen hvor venner og famile venter. Spiser middag å avslutter ☺️ Dårlig ide ? Anonymkode: 5848a...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 2. oktober 2016 #2 Del Skrevet 2. oktober 2016 Vet ikke. liker moren din å fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Del Skrevet 2. oktober 2016 Uff ikke minifly... Anonymkode: 364a5...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Del Skrevet 2. oktober 2016 30 minutter siden, Zidji skrev: Vet ikke. liker moren din å fly? Hun liker å fly Anonymkode: 5848a...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Del Skrevet 2. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun liker å fly Anonymkode: 5848a...d13 Høres jo ut til å være en god idè. Men vil hun kanskje synes det er litt over the top eller har hun sans for slike ting? Anonymkode: 82b2c...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Del Skrevet 2. oktober 2016 Tar gjerne i mot tips/ ideer Anonymkode: 5848a...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hva med å skaffe en gigolo og få henne skikkelig pult? Anonymkode: c2671...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #8 Del Skrevet 2. oktober 2016 Bestill SPA behandling det hadde hu sikkert likt. Stell av ansikt og full massasje pleier og være populært. er 50 sjøl og hadde satt stor pris på en slik gave Anonymkode: 69b27...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #9 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hvordan i herrens navn skal vi vite det når vi ikke kjenner moren din? Anonymkode: 3f7f5...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 2. oktober 2016 #10 Del Skrevet 2. oktober 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og broren min Har lyst å overraske henne. men vi er litt tomme for ideer. Tenkte kanskje å få henne hentet i limousin å kjører henne til en som kjører mini fly. Han tar henne med på en kort tur også kjører limousinen henne til byen hvor venner og famile venter. Spiser middag å avslutter ☺️ Dårlig ide ? Anonymkode: 5848a...d13 Ta henne med dere på en familietur til Island. Bade i varme kilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 2. oktober 2016 #11 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i herrens navn skal vi vite det når vi ikke kjenner moren din? Anonymkode: 3f7f5...063 Det spørres bare om tips til en spesiell overraskelse. Man kan komme med tips uten og kjenne noen.👿 Endret 2. oktober 2016 av CKT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. oktober 2016 #12 Del Skrevet 2. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å skaffe en gigolo og få henne skikkelig pult? Anonymkode: c2671...aec Næh så voksen vi var da. Prostitusjon er ulovlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. oktober 2016 #13 Del Skrevet 2. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og broren min Har lyst å overraske henne. men vi er litt tomme for ideer. Tenkte kanskje å få henne hentet i limousin å kjører henne til en som kjører mini fly. Han tar henne med på en kort tur også kjører limousinen henne til byen hvor venner og famile venter. Spiser middag å avslutter ☺️ Dårlig ide ? Anonymkode: 5848a...d13 Slike fly detter ned hele tiden. La hun heller få en helikoptertur over byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #14 Del Skrevet 2. oktober 2016 4 minutter siden, CKT skrev: Det spørres bare om tips til en spesiell bursdagsgave. Man kan komme med tips uten og kjenne noen.👿 Gaven har jeg kjøpt! ☺️ Anonymkode: 5848a...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 2. oktober 2016 #15 Del Skrevet 2. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gaven har jeg kjøpt! ☺️ Anonymkode: 5848a...d13 Ok.😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 2. oktober 2016 #16 Del Skrevet 2. oktober 2016 8 minutter siden, CKT skrev: Det spørres bare om tips til en spesiell overraskelse . Man kan komme med tips uten og kjenne noen.👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 2. oktober 2016 #17 Del Skrevet 2. oktober 2016 Spa, forbehandling, flytur e kjempeartig (prøvd en tur i småfly selv (heter ikke minifly), men det koster en del). Eller gjør som en kompis gjor te mora si på 60 årsdagen hennes kjøp hu tatovering. Dama elska den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #18 Del Skrevet 2. oktober 2016 24 minutter siden, Honey Dew skrev: Næh så voksen vi var da. Prostitusjon er ulovlig Kun hvis man blir tatt som kjøper. Det er fremdeles lovlig å selge. Ja man må være voksen. Ikke nødvendig å gjøre det for spennende med noen under seksuell lavalder. Anonymkode: c2671...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juanita Skrevet 3. oktober 2016 #19 Del Skrevet 3. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestill SPA behandling det hadde hu sikkert likt. Stell av ansikt og full massasje pleier og være populært. er 50 sjøl og hadde satt stor pris på en slik gave Anonymkode: 69b27...876 Er femti og hadde HATET en sånn gave....☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 3. oktober 2016 #20 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) På 2.10.2016 den 11.00, AnonymBruker skrev: Jeg og broren min Har lyst å overraske henne. men vi er litt tomme for ideer. Tenkte kanskje å få henne hentet i limousin å kjører henne til en som kjører mini fly. Han tar henne med på en kort tur også kjører limousinen henne til byen hvor venner og famile venter. Spiser middag å avslutter ☺️ Dårlig ide ? Anonymkode: 5848a...d13 Holder det ikke med å overraske henne om morningen med noe hyggelig (f.eks - her er en overraskelse - legg ved noen ledetråder eller noe sånt)? Limousin kan kanskje bli litt vanskelig å sette seg i for tiden hvis dem er konstruert feil eller noe - du kjenner jo henne best, men selv ville jeg fortrukket at dere ikke tok med limousin hvis jeg var henne. Nå kan jeg bare snakke for meg selv her - Jeg tror middagen med venner og familie er godt nok i seg selv. At du i deg selv er der og har funnet opp så mange hyggelige ting er nok mer enn bra nok for henne. Når det gjelder limousinen så ville jeg forhørt meg med noen litt eldre først - de skal jo også være med og dem kan kanskje litt mer om limousiner og sånt? Men for all del - har du mulighet til dette så bare kjør på. Endret 3. oktober 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå