Gå til innhold

Samboeren leser mye på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min leser mye her inne på KG, noe som er greit nok i seg selv. Problemet er bare at han ønsker å diskutere det meste av det han leser, og ender da opp med å diskutere med meg. I en del av diskusjonene blir det veldig personlig og ender opp med at en av oss blir litt skuffa eller irritert.

Dette begynner å bli slitsomt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få samboeren til å roe ned et par hakk. Jeg har prøvd å snakke om det.

Anonymkode: 86ee2...b8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StripeyPanda

Jeg ville bare smilt og sagt at dette ønsker jeg ikke å diskutere :) . Jeg og samboer er begge sta og diskusjoner kan bli opphetet, så jeg har valgt å bare stille backe ut om jeg merker det er et tema som kan gå over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om du skal hjelpe han å opprette bruker så han kan diskutere med oss.

Anonymkode: 4d15f...10f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han finner noe her som han ønsker å diskutere, så kan han vel diskutere her? :)

Anonymkode: c423d...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, StripeyPanda skrev:

Jeg ville bare smilt og sagt at dette ønsker jeg ikke å diskutere :) . 

En ting man aldri ville sagt til en mann med samme problemstilling. Da måtte man selvsagt ha satt seg ned og diskutert.

Anonymkode: acb80...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting man aldri ville sagt til en mann med samme problemstilling. Da måtte man selvsagt ha satt seg ned og diskutert.

Anonymkode: acb80...9b4

Jeg tolket innlegget som at mannen leser ting på KG og så prøver å få igang en diskusjon med dama som driver med helt andre ting, da er det helt innafor å si at man ikke ønsker å diskutere.
 Skjønner ikke helt hva du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør si at det er fint at det gir han noe å lese på KG, men at du ikke ønsker at han skal ta med seg trådene inn i forholdet deres. Det kan skape unødvendige konflikter og misnøye, noe du allerede merker. 

Jeg ville nok ærlig talt ha sett på det som et varseltegn at han blir så opphengt i forumtråder og ikke klarer å legge det vekk når han har logget seg ut. Hvordan legger han frem trådene for deg? Er han krass i tonen? Allerede lagt seg opp en mening? Hvordan forholder han seg til dine meninger? 

Siden han leser mye på KG havner han vel innom denne tråden også, tror du ikke? 

Anonymkode: d9e89...4c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min leser mye her inne på KG, noe som er greit nok i seg selv. Problemet er bare at han ønsker å diskutere det meste av det han leser, og ender da opp med å diskutere med meg. I en del av diskusjonene blir det veldig personlig og ender opp med at en av oss blir litt skuffa eller irritert.

Dette begynner å bli slitsomt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få samboeren til å roe ned et par hakk. Jeg har prøvd å snakke om det.

Anonymkode: 86ee2...b8f

En ide! 
OPprett en krangletråd på kg der du og han diskuterer kg :)

Anonymkode: 856fa...c5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneh ang å diskutere ting som en bryr seg ræva om. Min mann er jo sånn, ikke om kg da, men om nyheter og andre ting som jeg ikke gidder diskutere... da sier jeg bare, javel, du trenger ikke holde foredrag, jeg driter i det der... 

og svarer ikke på det han sier. Ja, ok, jaja jeg bryr meg ikke. 
Til slutt finner de ut at d ikke er vits å diskutere.

Anonymkode: 856fa...c5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ja, send han inn hit til ulvene. Skal flå ham levende jeg. Så du får fred :P

Skal du poste bilder av Keanu Reeves til huden hans faller av? Du gir deg selv mye kred til ikke å vite hvem han er 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Skal du poste bilder av Keanu Reeves til huden hans faller av? Du gir deg selv mye kred til ikke å vite hvem han er 😉

Med andre ord får du dårlig selvfølelse av å se fremmede kvinner poste bilder av kjekke menn på et internettforum. Hvor patetisk er ikke det. Modern man problems :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Med andre ord får du dårlig selvfølelse av å se fremmede kvinner poste bilder av kjekke menn på et internettforum. Hvor patetisk er ikke det. Modern man problems :P 

Du verden. Og det leste du ut av min kommentar.

La meg si det slik:

Hadde kjæresten min følt nødvendigheten av å offentlig poste siklebilder av andre enn meg på nettet, hadde jeg vurdert hennes intelligensnivå, kommet til at hun ikke hadde noen hjerne, men tenkte med fetta, og fjernet henne fra livet mitt. Jeg har ikke plass for mennesker som sikler over bilder av kjendiser i livet mitt. Det er et tegn på laverestående liv for meg 😄

Hva DU gjør, er... Ingenting. Du har mindre innvirkning på andres liv enn en maggot på en fiskekrok, og kommer med en så enkel liten hersketeknikk, og tror du får noen ut av balanse. Jeg dro rett og slett fram hvilke våpen du tenkte å bruke for å flå noen som helst. Og dropp psykoanalysen. Du vet bare hva folk skriver her, ikke hvem de er ☺️

Endret av Cronosgjesten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Du og NuckingFutz burde VIRKELIG bli et par.

Med mindre dere er det allerede.

Og at det er dere som har laget tråden?

Anonymkode: 737af...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du og NuckingFutz burde VIRKELIG bli et par.

Med mindre dere er det allerede.

Og at det er dere som har laget tråden?

Anonymkode: 737af...c54

Hahaha 😂😂😂 Neida. Jeg er bare lei av kvinner som tror de er mer verdt enn menn. Det var da ikke det kvinnekampen var for? Det var vel for å plasseres likt. Noen har jo tatt helt av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Du verden. Og det leste du ut av min kommentar.

La meg si det slik:

Hadde kjæresten min følt nødvendigheten av å offentlig poste siklebilder av andre enn meg på nettet, hadde jeg vurdert hennes intelligensnivå, kommet til at hun ikke hadde noen hjerne, men tenkte med fetta, og fjernet henne fra livet mitt. Jeg har ikke plass for mennesker som sikler over bilder av kjendiser i livet mitt. Det er et tegn på laverestående liv for meg 😄

Hva DU gjør, er... Ingenting. Du har mindre innvirkning på andres liv enn en maggot på en fiskekrok, og kommer med en så enkel liten hersketeknikk, og tror du får noen ut av balanse. Jeg dro rett og slett fram hvilke våpen du tenkte å bruke for å flå noen som helst. Og dropp psykoanalysen. Du vet bare hva folk skriver her, ikke hvem de er ☺️

Ser ut til at du har vesentlig store problemer med deg selv og tilværelsen som helhet så lett å hisse opp som du er :baby: For å ikke provosere den stakkars mannskiten av deg ytterligere etterlater jeg deg med den enkle erkjennelse av at du kan aldri nå opp til dette:

http://images5.fanpop.com/image/photos/29300000/Keanu-Reeves-keanu-reeves-29312842-1700-2459.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Kan han ikke bare diskutere på kg da? Da finner han jo mange andre som er interessert i å diskutere og trenger da ikke å prøve og få deg med på noen "tvangsdiskusjon" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ser ut til at du har vesentlig store problemer med deg selv og tilværelsen som helhet så lett å hisse opp som du er :baby: For å ikke provosere den stakkars mannskiten av deg ytterligere etterlater jeg deg med den enkle erkjennelse av at du kan aldri nå opp til dette:

http://images5.fanpop.com/image/photos/29300000/Keanu-Reeves-keanu-reeves-29312842-1700-2459.jpg

😂😂😂

Jeg forteller deg hva som ikke funker, og du gjør akkurat det. Det er som å diskutere med et barn, bortsett fra at barn gjerne synes KR er for gammel, hvilket gjør det enda mer patetisk 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...