Gå til innhold

Samboeren leser mye på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

😂😂😂

Jeg forteller deg hva som ikke funker, og du gjør akkurat det. Det er som å diskutere med et barn, bortsett fra at barn gjerne synes KR er for gammel, hvilket gjør det enda mer patetisk 😘

Å jeg gjør akkurat det ja sier du, akkurat deeeet, som et barn, uffda, å patetisk også sier du. Uffameeeei.  NEI, du kommer aldri til å bli attraktiv for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Å jeg gjør akkurat det ja sier du, akkurat deeeet, som et barn, uffda, å patetisk også sier du. Uffameeeei.  NEI, du kommer aldri til å bli attraktiv for kvinner.

Åja 😊 Er det dette du mener er å "flå"?

Å klemme ut av deg fjortisforærmelser, og håpe at noe treffer? Du er fremdeles på lavt nivå, fordi du er avhengig av å vite noe om folk for å skyte i retning av blinken. Her gjør du ikke det, og prøver å tirre folk med de første trolletriksene folk lærte seg da Internett kom. Nå finner vi på noe annet å gjøre, for du kunne ikke flådd en banan ut av skallet en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Åja 😊 Er det dette du mener er å "flå"?

Å klemme ut av deg fjortisforærmelser, og håpe at noe treffer? Du er fremdeles på lavt nivå, fordi du er avhengig av å vite noe om folk for å skyte i retning av blinken. Her gjør du ikke det, og prøver å tirre folk med de første trolletriksene folk lærte seg da Internett kom. Nå finner vi på noe annet å gjøre, for du kunne ikke flådd en banan ut av skallet en gang. 

Næmmen, tror du at du er verdig å bruke flåings-energi på? :fnise: Vi har fått med oss at du er en stygg mann med mindreverdighetskomplekser. På tide at du går og legger deg nå, lilletassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NuckingFutz skrev:

Næmmen, tror du at du er verdig å bruke flåings-energi på? :fnise: Vi har fått med oss at du er en stygg mann med mindreverdighetskomplekser. På tide at du går og legger deg nå, lilletassen.

😂😂😂 Har "dere" det? Du måtte dra med deg imaginære venner nå?

Noe som er verdt å tenke på: Det er ikke alt du leser på nett som er stemmer med virkeligheten. Selv ikke når det virker å være en rød tråd i det. Noen mennesker er nysgjerrige på hvordan andre reagerer på forskjellige scenarier. 

Og så lillletassen, av alle fornærmelser. Det er ikke sant som de store jentene sa til deg. De voksne føler seg ikke truffet av sånt. De får lyst til å ruske deg i håret, og si "stikk ut og lek litt nå, du har sittet inne litt lenge foran skjermen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cronosgjesten skrev:

😂😂😂 Har "dere" det? Du måtte dra med deg imaginære venner nå?

Noe som er verdt å tenke på: Det er ikke alt du leser på nett som er stemmer med virkeligheten. Selv ikke når det virker å være en rød tråd i det. Noen mennesker er nysgjerrige på hvordan andre reagerer på forskjellige scenarier. 

Og så lillletassen, av alle fornærmelser. Det er ikke sant som de store jentene sa til deg. De voksne føler seg ikke truffet av sånt. De får lyst til å ruske deg i håret, og si "stikk ut og lek litt nå, du har sittet inne litt lenge foran skjermen"

Se på stakkaren, som han girer seg opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NuckingFutz skrev:

Se på stakkaren, som han girer seg opp :fnise:

Morn! I denne tråden gikk jeg løs på deg, og du kunne ikke dy deg 😎 Hvem gira seg? Jeg er ikke oppgira, jeg kan kverulere med fire sånne som deg mens jeg spiller Mikado 😘 Det eneste sørgelige her, er hvis du faktisk tror at forsøk på generelle anonymfornærmelse fungerer. Kanskje i 1997, da nettet var ungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2016 den 6.13, AnonymBruker skrev:

Samboeren min leser mye her inne på KG, noe som er greit nok i seg selv. Problemet er bare at han ønsker å diskutere det meste av det han leser, og ender da opp med å diskutere med meg. I en del av diskusjonene blir det veldig personlig og ender opp med at en av oss blir litt skuffa eller irritert.

Dette begynner å bli slitsomt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få samboeren til å roe ned et par hakk. Jeg har prøvd å snakke om det.

Anonymkode: 86ee2...b8f

Så, det er godt mulig han leser dette og vil diskutere dette? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Morn! I denne tråden gikk jeg løs på deg, og du kunne ikke dy deg 😎 Hvem gira seg? Jeg er ikke oppgira, jeg kan kverulere med fire sånne som deg mens jeg spiller Mikado 😘 Det eneste sørgelige her, er hvis du faktisk tror at forsøk på generelle anonymfornærmelse fungerer. Kanskje i 1997, da nettet var ungt.

Du er så søt når du er sint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo helt feil å diskutere "offline". Da blir det jo ofte at diskusjonen skjer i feil rom, å diskutere sex på kjøkkenet blir jo bare helt feil. Mulighetene for å sitere er jo begrensede.

Nei, be ham om å diskutere på et forum som KG, og slutte med dette tullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/2/2016 den 10.54, AnonymBruker skrev:

En ting man aldri ville sagt til en mann med samme problemstilling. Da måtte man selvsagt ha satt seg ned og diskutert.

Anonymkode: acb80...9b4

Ja, selvsagt. Hva trodde du? At menn og kvinner er helt like? 

I Norge må man minne gutter om at de er gutter - og "menn". Snakk om femi-samfunn...

Anonymkode: 97811...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt. Hva trodde du? At menn og kvinner er helt like? 

I Norge må man minne gutter om at de er gutter - og "menn". Snakk om femi-samfunn...

Anonymkode: 97811...182

Hva mener du? :klo:

Anonymkode: b384d...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...