Gå til innhold

julebord


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som snart skal på julebord i forbindelse med jobben. Jeg har kjøpt inn en sort nydelig kjole. Den er ganske kort, går kanskje litt for langt opp for knærne. Men jeg synes den er rå stilig.

Så er spørsmålet, hva slags sko og strømper bør en bruke. Er hudfargede strømper for dumt nå på vinteren. Håper på svar?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg skal også ha en svart kjole (ikke helt kort, ikke fotsid, lenger bak enn foran), og jeg skal ha hudfargede strømper og svarte stroppesandaler med høye hæler. Svarte strømper synes jeg blir litt vel 80-talls. Men det er meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, takk for svaret, tenkte også og bruke hudfargede strømper, passer til alt synes jeg. Skal ha sko med høye hæler og åpen tå. Har hørt at det finnes strømpebukser uten sånn tå forsterkning. Vet du det??

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg har hørt om slike strømper, ja. Burde vel egentlig bruke slike, men jeg har ikke planlagt kjøp enda. Kanskje en god idé? Jeg raser alltid til Lindex i siste liten. Forresten synes jeg stay-ups blir best til en smal kjole, siden du unngår merke etter strikken i livet.

Jeg har ikke prøvd kjolen enda, kjøpte den i fjor, og brukte den på nyttårsaften :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger sandal-tå strømper de fleste steder, i alle fall om sommeren.. Har brukt å kjøpe på Lindex jeg, er veldig fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips, men jeg tror det er mest safe og bruke strømpebukse selv om stay ups er sexy. Men føler meg litt tryggere med strømpebukse når kjolen er litt kort, hehe. Ha en fin dag,Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...