Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har markedsutdanning og et år med personalutvikling og ledelse. Nå har jeg lyst til å kvalifisere meg til å jobbe i offentlig sektor. Og har noen spørsmål jeg tenkte dere kunne hjelpe meg med. 1. Hvor utlyses offentlige stillinger? 2. Hvilket studium passer/kan passe? Tenker kanskje på et årsstudium i offentlig organisering og styring, evnt. Årsstudium i politikk og forvaltning. Går det ann å ta dette på deltid? Håper noen kan hjelpe meg med dette:-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #2 Del Skrevet 19. november 2004 Jobbene finner du på www.jobbnord.no Vet ikke om du trenger mere utdanning, du kan jo søke og se hvordan det går. Jeg fikk jobb på en kommunekasse etter å ha gått økonomi og administrasjon med regnskap. Har altså ingen utdanning rettet spesielt mot det offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 Alle stillinger i staten utlyses i Norsk lysningsblad (og alle annonser derfra går inn på Aetats nettsider). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #4 Del Skrevet 20. november 2004 Ingen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå