Potetjinta Skrevet 1. oktober 2016 #1 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Heisann, Var igår på vors med gjengen, men kunne ikke drikke alkohol. Jeg hadde kjøpt med noen øl uten alkohol. Han ene kompisen min fylte på med drikke til meg. Det viste seg at jeg fikk servert to halvlitere som inneholdt alkohol Jeg drikker sjelden øl, så for meg smaker det ganske likt. Merket derfor ikke forskjell. Rakk altså å bli greit brisen.. Jeg skal ta silikon på mandag, og i brevet jeg har fått står det at jeg bør holde meg unna alkohol 3 dager før. Igår var altså den 3. dagen. Jeg er så redd noe skal gå galt, da jeg skal ligge i full narkose. Hva tenker dere? Bør jeg si ifra? Bør jeg få flyttet datoen? Er så redd noe skal gå galt Har dere erfaring med dette? Hilsen bekymret Endret 1. oktober 2016 av Potetjinta Vil legge til at han som ga meg alkoholen selvfølgelig ikke vet om inngrepet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 1. oktober 2016 #2 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg synes du burde ring inn å spørre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Del Skrevet 1. oktober 2016 For det første: har du ingen kontroll over hva du blir servert av alkohol og hva du inntar? Dette bør du være mer obs på til senere tid. Du bør selvfølgelig si ifra, men på grunn av mengden alkohol og tidsrommet i forkant tviler jeg på at det er nødvendig å flytte den. Det bør du uansett forhøre deg med fagkompetent lege. Anonymkode: e15e9...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. oktober 2016 #4 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg ville ringt og spurt. Det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg tenker at måten du formulerer deg på og beskriver situasjonen vitner om en person som er ung og som har noen år igjen på å modnes. Er det av kosmetiske grunner du tar operasjon? Jeg vil sterkt råde deg til å vente noen år før du gjør noe du angrer på. Jeg kjenner ei som angret veldig på at hun tok operasjon på nesen i en tid der hun var veldig opptatt av utseende. Hun har sagt at hun så bilder av seg selv da hun ble eldre, og hun hadde jo en pen nese! Det var bare at hun var så usikker og utseendefokusert i 20-årene at hun ikke tenkte klart. Men da hun var 20 var hun helt sikker på at hun hadde en stygg nese som måtte opereres. Anonymkode: 734b0...d5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Del Skrevet 1. oktober 2016 Snakk med legen, men jeg skulle tro det skulle gå greit, lykke til med opperasjonen. Anonymkode: e09d7...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #7 Del Skrevet 1. oktober 2016 Grunnen til at man ikke skal drikke er blødningsrisiko under inngrepet. Silikon er ikke et inngrep forbundet med store blødninger så vil nok mest sannsynlig ikke ha noe betydning. Men med det sagt, er det opp til klinikken om de vil foretå inngrepet nå. Derfor ringer du og sier ifra. Anonymkode: 6d136...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasse1 Skrevet 1. oktober 2016 #8 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg tror det skal gå bra. Dette er anbefalinger man har på planlagte inngrep, men tenk på alle inngrepene som er akutte (og går bra) der pasienten hverken har kunnet planlegge alkoholfrie dager i forkant eller fastende mage. Vil likevel anbefale deg som andre å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå