AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #21 Del Skrevet 1. oktober 2016 6 minutter siden, Nøste~ skrev: Neida, jeg har ikke asperger. Har du alltid vært sånn at du ikke liker intimitet? Eller er det en grunn for det? Ikke svar om du ikke er komfortabel med det, jeg ble bare veldig nysgjerrig på det. Anonymkode: a1c60...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 1. oktober 2016 #22 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du alltid vært sånn at du ikke liker intimitet? Eller er det en grunn for det? Ikke svar om du ikke er komfortabel med det, jeg ble bare veldig nysgjerrig på det. Anonymkode: a1c60...5fb Har vært sånn så lenge jeg kan huske. Moren min ble irritert på meg en gang fordi jeg trakk til meg hånden da hun kom borti den på bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #23 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å aksepteremeg som jeg er og forbli ganske stille er ikke godt nok. Kjedelige tiltrekker seg kjedelige i tillegg har jeg problemer med å høre hva folk sier. Er ikke tunghørt, ordene går bare for fort og jeg blir en slik super treig person de må gjnoppta ting til! Fy faen så kjip hjerne jeg er tildelt! Det ødelegger hele livet mitt st jeg er slik. Seriøst!! Anonymkode: 61419...7c0 Merker jeg blir litt provosert av hvordan du tenker. Man er ikke kjedelig selv om man er stille. Jeg tenker aldri sånn,og er stille selv. Setter pris på at mennesker er ulike jeg. Synes det kan være morsomt med de som prater masse og har mange gode historier,men det er også deilig med de man kan ha gode samtaler med og også være stille uten at det blir kleint eller at man føler at man må fylle stillheten konstant. Du har to valg:enten kan du fortsette å stresse med dette og klage over hvor urettferdig det er at du er sånn som du er eller så kan du godta dette. Som skrevet,så tror jeg at det sosiale blir mye lettere da for man blir mer avslappet. Jo mer man stresser,jo mer går hjernen i krøll. Anonymkode: 723c0...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #24 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ts - prøv å finn en bra terapeut! Trenger ikke være psykolog, kan være f eks gestaltterapi. Den typen terapi som tar utgangspunkt i livet ditt her og nå, hva du vil endre, og hvordan du kan nå målene dine. Nærmest som en coach. Det kan være kjempepositivt om du finner en bra hjelper som støtter deg i den retningen du vil! Anonymkode: f2aa7...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå