Siam Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #661 Del Skrevet 30. mai 2005 Så gøy med ul! De stikkingene du merker, er mormunnen som gradvis modnes. Nærmere termin vil du kjenne de nokså kraftig, hvertfall mer enn du gjør nå. Hos meg var det slik at jeg skvatt til hver gang de kom. JM sa det var flott, for da gikk modningen radig... Takk for opplysningen pondusa! Greit å vite hva det er, og at det er godt for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2005 #662 Del Skrevet 30. mai 2005 Heia Siam! Må bare si at det er så koselig lesning her hos deg! Høres så spennende ut med UL! Må være helt fantastisk å få se sitt lille gull slik! Blir nesten helt sentimental bare av å lese om slikt! Fortsatt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #663 Del Skrevet 31. mai 2005 Å nei!! Hadde skrevet et kjempelangt innlegg, kom borti en knapp også var alt borte!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Skytte: :klem2: Det var en fin dag på jobben i dag. Ble ikke så stresset i dag, selv om det var minst like mye å gjøre. Det er bare 10 arbeidsdager igjen, og det er overkommelig. Gleder meg til å pakke ned plassen min. Hadde med masse pappesker hjem i stad, så nå burde jeg egentlig ha vært nede og pakket, og ikke sittet her... Men kanskje jeg kan pakke litt etterpå? Bare en eske eller noe? Får se. Mannen er ute med kunder så jeg er helt alene hjemme. Og det er litt kjedelig. Jeg klarer ikke å la være og se på ul bildene av Frøet. Han er så nydelig! Skikkelig runde og gode bollekinn allerede. Gleder meg til å se han i virkeligheten. Men jeg må prøve å ikke bli utålmodig enda, det er 2 måneder igjen. Og det er lenge det... 31+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #664 Del Skrevet 31. mai 2005 Så morsomt å lese! Det må være så rart å ha et menneske inne i seg selv! Håper de siste jobbedagene dine går like greit som den i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, det er helt sprøtt, Pepita! Jeg blir helt matt av å tenke på det. Men det er ekstremt morsomt også. Jeg er så glad om dagen! Etter ul'en hvor vi fikk vite at alt er bra med Frøet har jeg nesten vært helt i ekstase. Jeg har ikke gått og bekymret meg masse over om han er frisk eller ikke, men innimellom har det slått meg... Tenk om han har en alvorlig skade eller sykdom! Men siden alt ser helt fint ut er det nå bare å glede seg til han kommer. Mannen gleder seg også fælt, han syntes det var utrolig å se han i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 31. mai 2005 #666 Del Skrevet 31. mai 2005 3D-UL høres kjempekoselig ut! (Men det skal sies at jeg har hørt det sagt at de ofte beregner bebisene som litt større enn det de faktisk blir - på den andre siden høres 3800 g ut som en helt akseptabel størrelse.) Så deilig det må være å skulle inn i nytt hus. *drømme* Men du må passe på å ikke overanstrenge deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #667 Del Skrevet 1. juni 2005 Takk for koselig besøk, Moonchild! :-D Ganske sliten etter jobben i dag. Det er nok bare den første dagen etter helgen som går bra, også går det bare nedover og nedover utover i uka. Men siden jeg ser enden overlever jeg nok. Vondt i hodet i dag, men... Vi har vært på kontraktsmøte i dag, så nå er rekkehuset solgt på ordentlig. Greit å ha det i orden også. Fikk ikke pakket noe i går, og i dag er jeg ikke helt i form, så det spørs om det blir noe i dag heller. Får se, det går jo ganske fort å pakke en eske eller to. Så får jeg litt bedre samvittighet med en gang. Skulle egentlig møtt en venninne fra videregående i dag, men hun hadde glemt det og lagt andre planer. Dette er faktisk 4. gang på rad at venninner glemmer eller avlyser avtaler med meg. Skulle nesten tro det var et komplott!! Heldigvis tar jeg meg ikke nær av det, det er helt tilfeldig. Og når jeg er så trøtt og sliten som i dag er det jo egentlig like greit. 32+0!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. juni 2005 #668 Del Skrevet 1. juni 2005 Grattis med 32+0!!! Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2005 #669 Del Skrevet 1. juni 2005 Grattis med 32 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #670 Del Skrevet 2. juni 2005 Fikk et lite dikt på mail jeg syntes var så fint: You are a child made of love You are a responsibility yet to come You once were only a thought and a dream Now you are a growing reality We still have yet to see you face to face But the love we have for you aleady could never be erased Your tiny little kicks are the highlights of our day Your heartbeat, hiccups, and ultrasound makes time go more quickly and fade away. Son, you the love of our life For you we will give all even sacrafice Only 8 more weeks and you will be in our arms Waking us at midnite, no longer a need for the alarm We welcome you into our life, our home and our hearts The beginning of our family is what you will start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. juni 2005 #671 Del Skrevet 2. juni 2005 Nydelig dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. juni 2005 #672 Del Skrevet 2. juni 2005 åhh, nå ble jeg rørt altså Håper du har en fin dag og at du ikke sliter deg helt ut på jobb selv om det ikke er så lenge igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. juni 2005 #673 Del Skrevet 2. juni 2005 Noe så nydelig! Hormonell som jeg er, spruter tårene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2005 #674 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei Siam! Oensker deg en forhaapentlig avslappende og fin helg! Naa er det ikke lenge igjen, gitt! Selv om jeg synes du har vaert gravid i evigheter (er visst litt utaalmodig paa dine vegne!) :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #675 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei Siam! Oensker deg en forhaapentlig avslappende og fin helg! Naa er det ikke lenge igjen, gitt! Selv om jeg synes du har vaert gravid i evigheter (er visst litt utaalmodig paa dine vegne!) :klem2: Det synes jeg også! Jeg kan nesten ikke huske hvordan det er å ikke være gravid! Men jeg er heldigvis ikke lei enda. Men så har jeg vært veldig heldig som ikke har hatt noen plager også, da. Koselig at dere likte diktet, Pondusa, Mrs.Potter og bizzy!! Jeg får helt frysninger på ryggen av det! I dag er det heldigvis fredag!! Bare 8 dager igjen inkludert denne. I kveld skal vi på barselbesøk til et vennepar. Gleder meg til å se den lille jenta. Det er noen uker siden hun ble født, men venninnen min har slitt med brystbetennelse og har ikke villet hatt noe besøk. Så etter jobben skal jeg bake muffins og så tar vi en liten tur og kikker. 32+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #676 Del Skrevet 3. juni 2005 Og i dag skulle jeg egentlig ha vært hos jordmor idag kl 13, men tror du ikke jeg glemte hele greia!! :o Er det mulig? Jeg pleier ikke å være så glemsk og surrete, så nå føler jeg meg skikkelig dum. Snakk om å være i tåka! Får kanskje ny time på mandag. Jeg har så vondt i ryggen nå, så jeg klarer ikke å sitte her lenger! Jeg tror jeg er nødt til å dra hjem. Å sitte statisk foran en skjerm hele dagen er jeg ikke bygd for akkurat nå. Siden magen er i veien blir jeg sittende helt krum over tastaturet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2005 #677 Del Skrevet 3. juni 2005 Så kjedelig med jordmor timen da...Men du får vel sikkert ny time snart Ha en riktig god helg,Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. juni 2005 #678 Del Skrevet 3. juni 2005 dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 3. juni 2005 #679 Del Skrevet 3. juni 2005 Hei vennen.. så kiipt med ryggen.. nå er det ikke mange dagene igjen!!! Så irriterende å ha glemt timen hos jordmor da.. men det er visst sånn vi er når vi er gravide... veldig glemske!!! Tenker bare på nurket vettu!! Ønsker deg en suuper helg! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. juni 2005 Forfatter #680 Del Skrevet 4. juni 2005 Takk for hilsen Mrs.Potter og shy! Vi har hatt en kjempefin lørdag hittil. Etter en lang, rolig og avslappende start på dagen, har vi reist rundt på 3 forskjellige shoppingsentre vi ikke har vært på før for å se etter noen nye klær til mannen. Koselig å tasle rundt selv om vi ikke fant så veldig mye. Men et par nye gensere og et nytt belte ble det i alle fall. Senere i kveld skal vi ut og spise middag siden det er bryllupsdag i morgen! Mannen har stått for arrangementet så jeg aner ikke hvor vi skal, men jeg har blitt fortalt at jeg må pynte meg, så da er det vel et fint sted! *spent* I morgen skal vi på spa. Jeg skal ta en snart-mamma-behandling og mannen skal få massasje. Vi fikk gavekort av mamma. Det skal bli deilig det. 32+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå