Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Å, en snikleser! :-D Hyggelig at du la igjen spor, Charmina!

Nå har mannen akkurat dratt igjen, men jeg er nesten ferdig med siste finish på huset. Må bare ut med søpla og kle på meg noe annet før visningen kan begynne. Men jeg har 3 timer på meg, så det regner jeg med skulle gå bra.

Håper regnet gir seg litt innen den tid, det er ikke så fristende å gå på visning i sprutregn.

Mannen kom ikke hjem før over ti i går kveld, vi så Idol (Tone sang mye bedre enn Jorun...) og så i seng i tolv tiden.

Jeg regner med at jeg tar meg en tur til Babyshop for å handle noe av det som står på lista etter visningen.

Også drar jeg nok og besøker pappa og B etter det. Kjedelig å være alene hjemme. Mannen kommer heldigvis hjem litt tidligere i dag, håper han rekker å komme hjem til Grand Prix. Jeg har ikke sett på det på årevis, men nå har jeg skikkelig lyst til å se det. Har en god følese for Wig Wam, tenk om de vant!

Veide meg i stad.... Har gått opp 14 kilo siden jeg ble gravid! Så nå trenger jeg ikke å gå opp mer!! Hører du det kroppen? :-x Jeg kan jo drømme... :tunge1:

30+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEi vennen.. takk for reddnings-aksjon på dagboken min... har vært skikkelig sløv de siste dagene..... blir likssom til at dagene flyr når jeg har fri, og har ikke vært inne på KG på mange dager....(det har jeg sikkert godt av....he he)

Så spennende med visning i dag... LYKKE TIL!!!

Jeg mangler alt som står på listen din jeg også.... har planer om en sverige tur litt senere, og da kan vi jo kanskje handle en del sånt utstyr da...... vi får se. Vogn er bestillt, men kommer ikke før i Juli.

Jeg har gått opp masse jeg også.. bare merker det... men har ikke veid meg... vi får bare være flinke å trille masse når vi blir "alene i kroppen" vår!!! :ler:

Ønsker deg en fin helg Siam!!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og en liten snikleser til titter innom! *snik snik*

Selv er jeg jo bare i en startfase av prøvingen, men det er artig å se innom de som har lykkes og er langt på vei! :wink:

Kos deg videre i svangerskapet!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo, shy!! Koselig å "se" deg igjen!

Jeg har planer om gjøre storinnkjøp neste uke, da har vi litt bedre tid.

Koselig at du var innom, Orkidéen! Får håpe du blir gravid snart, selv om det er morsomt å prøve også.

Visningen gikk over all forventning! Det har vært fullt hus hele tiden, det er 9 stk på liste og vi har allerede fått inn ett bud på 50.000,- over prisantydning og takst! :hoppe: Men et av parene som var her sa at de helt garantert kommer til å legge inn et høyere bud i morgen! :hoppe::hoppe: Så megleren anbefalte oss å be om lenger frist, slik at alle kan få være med på budrunden og vi får sjekket finansieringen til budgiver! :hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg har aldri vært borti at det blir gitt bud på visning. Også før det var gått 10 minutter!

Tenk om vi får solgt på første visning, uten annonse i avisen! Det ser jo veldig lovende ut.

Men så er jo huset vår fint også, da.... :sjarmor:

Hadde planer om å dra på Babyshop og handle litt i dag, men jeg tror jeg slapper av hjemme litt før jeg drar på besøk til pappa. Handle kan jeg gjøre til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så herlig at det gikk bra med visningen! :hoppe:

Krysser fingrene for at det kommer inn enda flere og enda høyere bud :danse:

God natt da Siam! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Mrs.Potter og nat26!

Visningen i dag har også vært veldig, veldig bra. Tilsammen har vi nå 14 stk på liste og det kom inn et bud til. 100.000 over forrige bud!!! :hakeslepp:

Fristen til dette budet står til i morgen kl 12, og megleren skal ringe alle som står på liste før det.

Det er jo helt utrolig!

I tillegg kommer det noen og ser i kveld, de hadde vært bortreist i helgen og ringte og tryglet om å få se det. Og jeg er ikke så veldig vanskelig der...

Nå skal jeg ta meg en tur ut og få litt frisk luft, det er jo så deilig ute nå!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, det var en times deilig tur i skogen. Det er kjempefint å ha marka rett over veien! Men jeg har vel ikke akkurat slitt ned stiene der siden vi flyttet hit...

Mannen har jobbet i hele dag også, men nå er han på vei hjem. Gleder meg til å se han, stakkars har jobbet hele helgen.

I kveld skal vi ha taco, det er mannens favoritt.

Vi må bare bli ferdig med de siste som vil se leiligheten, de kommer kl 19.

Regner med at vi selger i morgen. Utrolig deilig! Da er det bare å begynne å pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å gå turer Siam:)Skulle ønske jeg var like flink som deg.Virker som om dere får solgt huset ganske fort,da er det bare å begynen å pakke ja.

Vekstestimering til han fyren på Majorstua må du ta med en klype salt ja.Har hørt at han sier at nesten alle unger er store.Fikk i hvertfall sjokk når overlege på A hus estimerte gutten vår til 3200g ved termin mens han på Majorstua mente at han ville veie 4200g.Men som legen på a hus sa,det som teller er deg,ikke mannen så lenge babyen er i magen.Så det kan jo stemme siden jeg var 2900g ved termin.Skal bli spennende å lese rapporten når du har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :klem: En liten :klem: til deg også!

Så bra at visning og sånn går bra og håper dere får en knallpris! Lykke til!

Hadde en på jobben som hadde fått beskjed om at hun skulle få en gutt og to uker før fødsel fått beskjed om at hodet hadde festet seg. Hun fødte en jente i setefødsel... Så jeg tror man skal ta en del info med en klype salt. Tenker du får en passe stor baby jeg!

Lykke til med alle prosjektene og ha en fin uke! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.... så spennende med salget i dag... hvordan har det gått? Det vi bød på i dag gikk 610 000,- OVER TAKST.. kan du tro det...... blir helt matt jeg.... men men.. ikke noe å gjøre med det! Vi skal visst ikke flytte med en gang vi....

Håper det har gått fint for dere i allefall!!!

(send meg gjerne en PM med link til prospektet av det huset dere kjøpte... så får jeg se hvor fint du skal få det...., litt nyskjerrig skjønner du.... he he)

Ha en fin dag!!!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nat26: jeg er egentlig ikke sååå flink til å gå turer. Burde egentlig gjøre det hver dag, men det er så mye som skjer for tiden at det blir bare ikke til det.

I dag gikk jeg hjem fra jobben i alle fall. Det er en halv time...

Imax: Yepp, jeg får i alle fall det jeg får, det er ikke så mye å gjøre med det. Det blir nok så fint så, uansett.

shy: Vi solgte i dag, 150.000,- over takst, og 400.00,- mer enn det vi ga for det for 1 1/2 år siden! Vi er kjempefornøyd. Vi avtalte overtakelse 8. juli, så da må vi bare betale for mellomfinansiering i 1 uke! Perfekt!

Jeg sender deg linken på PM, både på det vi har kjøpt og det vi har solgt!

610.000,- over takst!!! Det hørtes mye ut! Det dukker nok opp noe annet, bare vent og se!

Har vært hos hudpleier i dag, og det var kjempedeilig. Litt vondt i ryggen på slutten, det ble litt lenge å ligge rett ut.

30+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam... og GRATULERER med salg av bolig... så deilig for dere at det gikk så mye over takst!!!! Fin måte å tjene litt penger på!

Det var jo kjempekoselig det dere solgte, men WOW for et fint hus dere har kjøpt!!!! Skulle likt å hatt et sånnt hus ja!!!! Men jeg skjønner jo at da må vi flytte et stykke, og det er ikke aktuellt akkurat nå... Skjønner godt at dere er lykkelige med det kjøpet ja!!!!

Så deilig at du også bare har 15 dager igjen.. samme som meg! Har du tatt ut ferie? Jeg er jammen glad jeg gjorde det... ellers så hadde jeg nok blitt mer sykemeldt tror jeg... er nokså sliten etter jobb hver dag....

Ønsker deg en fin dag så lenge, og takk for titten på de fine husene dine!!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med salg av bolig!! Så flott, nå ble jeg kjempe glad og så 150 000 over takst må jo være supert! Nydelig hus dere har kjøpt ja..Jeg vil også ha hus :-?

Etter grafen på helsekortet mitt ble Victoria estimert til mellom 3,5 og 4 kg og hun var "bare" 3 kg, så man må nok bare ta det med en klype salt! Tipper du får en helt perfekt baby med akkurat passe mål jeg :wink:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med salg av bolig:)Når var det dere skulle på Majorstua?

Vi skal på mandag. Jeg gleder meg så fælt til å se det store frøet inni magen. Håper det er litt liv i han, så jeg kan se hva han gjør når magen flytter på seg. :ler:

Tror nok jeg skal spise en is litt før jeg går inn. :sjarmor:

Tusen takk for koselige hilsner April og Mrs. Potter!!

Det er en på jobben som er på ferie, så det blir mye mer på oss som er igjen. Og jeg hadde visst ikke så mye å gå på som jeg trodde. I dag var jeg helt knekt. Heldigvis er det nå bare 14 arbeidsdager igjen. Jeg har laget nedtellingskalender... :danse:

Det var siste gang på yoga'en i dag, og det var veldig bra i dag også. Nå må jeg bare prøve å få gjort litt yoga og pusteøvelser på egenhånd også. Jeg synes jeg får mye igjen for det. Har bare gjort programmet en gang på egenhånd, så jeg er ikke så veldig flink.

I morgen skal vi dra og bestille seng og vogn!! :hoppe: Og kanskje noe mer også! Må jo ha bilsete også, og jeg kommer sikkert på masse andre ting vi trenger!

30+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bestilt masse babyting i går. Så nå får vi seng, stellebord og vogn i tide. Og alt tilbehøret til senga.

Det ble ikke billig, nei.

Tilsammen brukte vi over 18.000,- i går!! Men det var moro.

Fikk endelig sendt inn papirene til Trygdekontoret i går, så da går vel det i orden også.

Etter shoppingen dro vi på Dolly Dimples og spiste før vi dro og så Star Wars på Colosseum. Jeg likte denne filmen mye, mye bedre enn de to forrige. Jeg syntes de hadde fått til mye av den gode, gamle Star Wars-stemningen.

31+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...