Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Stress påvirker fosteret. :Nikke:

Så du gjør nok rett i å ta det litt roligere.

Ha en flott påske.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk, påskehilsner og andre koselig meldinger April, shy, sirka og Mayamor. Ekstra morsomt med et nytt fjes!! :hoppe:

Ahh, for en deilig påskeferie!!

Det har vært fantastisk vær hver eneste dag, og vi har kost oss i solveggen, gått turer, lest bøker og slappet av. Det har vært kjempedeilig!!

Vi dro hjem i dag etter frokost. Og dro rett ned til Aker Brygge og koste oss i sola sammen med et par kamerater av mannen. Satt der til sola var borte, gikk en tur på Barbera, og spiste middag på Yaya's. Nam! Jeg dro hjem, mens mannen og vennene dro på byen.

Jeg regner med at jeg finner senga snart, men det er jo tross alt mange dager siden jeg var på KG sist, så man vet aldri... :wink:

Det skal bli deilig med en fridag hjemme i morgen. Har ingen planer og det er jo ekstra digg. Kanskje det kommer en og prøver brudekjolen, men det er så mange som har ringt som ikke har kommet, så jeg tror det ikke før jeg ser det.

Det hadde vært greit å få solgt den, vi har nemlig tenkt å begynne og kikke på barnevogn snart.

Nå begynner shoppingen for alvor snart, kjenner jeg. Jeg gleder meg til å sette i gang.

Men nå må jeg inn og oppdatere meg i de andre dagbøkene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig påskeferie det høres ut som dere har hatt, godt å bare slappe av og kose seg! :-)

Du kan bare glede deg til alle innkjøpene som skal gjøres! Det er så koselig å gå og titte og handle litt. Og jeg er veldig glad for at jeg har gjort mye av innkjøpene tidlig, merker at jeg blir fort sliten av shopping nå, ennå jeg er shoppoholiker :ler:

Kos deg med fridag i dag, det er deilig!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... ser at du har hatt en suuper deilig påske!! Det har vi også... det var jo sååå fint vær!!!

Nå er det tilbake til hverdagen, men jeg regner med at du skal til legen en tur... må passe på deg selv vettu!!! Og ikke minst lille frø!!!

Jeg ønsker deg en suuper dag, og uke!!

stor kos fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei shy! :vinke:

Hatt det fint, vettu.

Denne uken blir kort, siden vi drar i begravelse på torsdag. Vi tar fri torsdag og fredag. Reiser onsdag etter jobb.

Skal til legen 12. april, og etter det håper jeg at jeg har litt kortere arbeidstid, ja!

I dag skal jeg på gravid-yoga. Gleder meg, det blir sikkert bra.

Masse å gjøre på jobb i dag. Vi har årsavslutning 31. mars, så vi må få avsluttet endel ting...

22+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende med gravid-yoga!! Skulle ønske jeg hatt deltatt på noe sånt, gleder meg til å få referat :-)

Håper du får litt bedre arbeidstider etter legebesøket! Det er jo ingen vits å slite seg ut. Det er du og nurket som skal være i fokus nå, det viktigste er at dere har det bra!

Klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid-yoga høyres spennande ut! Sleke tilbod finst ikkje i dsstrikti - det nærmaste eg kjem er å lesa om det i blad... Og åleina kjem eg ikkje i gang med anna enn spaserturar.

Høyres ut som du har fått lada batteria i påsken - det er bra, ta vare på deg sjølv og lille frø og no fram til du skal til legen.

Klem RoadQueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Gravid-yoga høres jo skikkelig spennende ut! Kunne jeg tenkt meg å vært med på hvis jeg hadde blitt gravid også,men tror nok ikke det finnes noe sånt her i byen.

Slapp av og ta vare på deg selv og babyen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga'en var kjempebra! Det var en del avspenningsøvelser og endel øvelser som styrker bekkenbunn og hofter i tillegg til balansetrening og øvelser som stimulerer fordøyelsen.

Jeg har sovet som en baby i natt, og sovnet nesten før jeg traff puta. Og jeg visste ikke at jeg var trøtt en gang.

I kveld drar vi avgårde til begravelsen som er i morgen. Faren til mannen har spandert fly på oss, så vi slipper den lange veien over fjellet. Det er deilig. Snille svigerfar.

Så da var det plutselig bare 4 arbeidsdager igjen til jeg skal til legen. Ikke medregnet denne. Det holder jeg nok ut.

22+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det høres ut med gravid-yoga! Kanskje det hadde vært noe litt ut i svangerskapet? Har store planer om å dra på gravid-spa med ei venninne, så det er første-pri.

Trist å høre om dødsfall i familien :-(

Snill svigerfar har du ja :) God tur - håper dere får en fin avskjed :klem:

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.. håper begravelsen var fin, og at avskjeden ble som forventet!!!

Ønsker deg en fin dag, til tross for omstendighetene!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle koselige hilsner! Begravelsen var veldig fin. Det var en fin avskjed.

Været har vært helt fantastisk på andre siden av fjellet. Vi var i Bergen i går, og kikket på den nyfødte sønnen til kusinen til mannen. Snakk om herlig liten gutt! Begynte å glede meg ekstra mye da. Mannen også.

Snille svigermor kjøpte nye mammaklær til meg på Polarn og pyret! Fikk ny olabukse som går over magen (skikkelig behagelig) og 4 nye topper! Snillingen!

Vi har akkurat kommet hjem nå og skal slappe av littegrann for vi skal møte to vennepar og spise middag og gå på Latter. Hun ene har akkurat blitt gravid igjen, så jeg blir heldigvis ikke den eneste som må holde meg alkoholfri.

Litt sliten etter turen, det var masse folk å forholde seg til om mye skravling. Jeg er helt ør i hodet. Merker så godt at jeg ikke er helt sånn som jeg pleier å være.... Men heldigvis er jeg ikke dårlig eller har vondt noen steder. Blir bare litt lettere sliten. Men det er vel greit.

Har egentlig tenkt meg ut å gå en liten tur nå, men jeg kjente at jeg er litt sliten, så jeg får se....

23+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det ble en fin avskjed.

Jeg har også vurdert gravideyoga, det er så mange jeg kjenner som skryter av det.

Hvor er det du går?

Håper du har en fin søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...