Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Ja de hadde massssse flott tulipaner på IKEA! Jeg tok ikke sjansen på å frakte med meg dem på bussen hjem da..så jeg gikk for de søte påskeliljene!!

Har du pyntet til påske du altså!? Da kanskje jeg også kan driste meg til å gjøre det?! Har såååå lyst!

Håper du får en fin tirsdagskveld Siam! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pyntet litt, Madden. Men mannen syntes det var aaaltfor tidlig. Men jeg synes påsken blir så kort om man ikke pynter litt tidlig, jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei håper du har det bra Siam! :):vinke:

Sitter med hjemmeeksamen i metode 2 jeg, akk, hehe. Bare statistikk og regning jo... Men ellers har jeg det bra, spiller masse World of warcraft og da glemmer jeg å stikke innom her på KG. :rødme:

Uansett, ønsker deg en fort satt fin-fin dag :D

Klem fra Soul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Soul!

Så koselig å se deg!! :klem2: Ikke glem oss helt, da...

I dag er det stress på jobben igjen. Kjenner hodepinen kommer snikende. Nakken er steinhard.

I morgen skal vi ha møte på avdelingen, håper vi finner ut av noe lurt da. Det er nok for mye for meg i lengden, dette. Merker at jeg ikke orker like mye som før, jeg har ganske kort lunte noen ganger, og det skal man vel helst ikke ha mot kundene....

3 dager og 1 time igjen på jobb før helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å ikke glemme dere! :D

Stakkar som er sliten, håper du får greie dager på jobb før helga da. Og i helga må du stelle pent med deg selv.. ;) Hvor lenge er det til du går i permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 1/2 mnd går fort vet du Siam:)Du skal ha permisjon rundt terminen min du da.Tiden flyr det har sikkert du også merket.Bare synd det ikke er "koselig" på jobben din.Han en fortsatt fin tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det nat26, men jeg kan ikke helt se for meg at disse månedene kommer til å gå fort...

I kveld har jeg møtt en kamerat og spist thaimat. Var på en restaurant jeg aldri har vært på før, og det var kjempegod mat der. Jeg ba om sterk, og det skal jeg love deg at jeg fikk! Men det er jo sånn jeg liker det. (gruer meg til å gå på do, dah... :tunge1: )

Det var kjempekoslig å se han, det blir for lenge mellom hver gang. Men det er vanskelig å følge opp alle til enhver tid. Det er mange jeg skulle ønske jeg traff oftere, men sånn er det bare. Jeg er for glad i å sitte hjemme sammen med mannen også...

Han har forresten hatt et par kamerater over til pølse og playstationfest i kveld. De dro akkurat.

Så nå er vi begge klare for Frustrerte Hustruer senere i kveld.

Jeg har forresten begynt å få en liten mørk stripe fra navlen og ned! Oppdaget det for et par dager siden. Jeg synes ikke det så fint med sånn stripe, men synes det er veldig stas at den begynner å komme allikevel.

Er det fordi magemusklene deler seg den kommer, mon tro? Må sjekke!

20+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam,

Sterk mat er kjempe godt! Skjønner også hvordan du har det, det er ikke alltid lett å holde kontakten med alle mulige folk. Merker det selv også jeg. I forrige uke avlyste jeg faktisk en avtale med en venninne fordi jeg rett og slett hadde fått nok. Det blir sikkert enda litt mer sånn når alle barna er på plass! :hoho:

Håper ting årner seg på jobben, det må jo være utrolig slitsomt.

PS! Har du forresten fått solgt kjolen din? Jeg har fått solgt underskjørtet mitt, så det er vel en begynnelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imax, koselig å se deg.

Jeg har ikke fått solgt kjolen enda. Jeg har akkurat lagt den inn for en ny 3 månedersperiode på Finn, og jeg har satt ned prisen litt. Kanskje det hjelper?

Så bra at du har solgt underskjørtet, da. Det er da noe...

Synes egentlig det er rart ikke fler kjøper brukte kjoler. Det er jo så mye fint.

Ingen planer i kveld. Skal bare inn til byen og bytte noen håndklær vi kjøpte i helgen. Fargen ble litt feil.

Og så blir det kanskje litt rydding. Må vel begynne å tenke på å få istand barnerommet? Det hadde vært moro.

20+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam-snuppa,

Pris har sikkert noe å si. Hun som hadde den kjolen med trompetermer har visst fått solgt sin til redusert pris. Ellers har jeg lagt inn brudepikekjolene under barneklær, så får vi se om det fører til resultater. Så faktisk at jeg hadde fått en mail vedr. det på webmailen, men så klarte jeg å slette mailen før jeg fikk lest den, får nemlig så mye spam. Da spørs det om jeg får solgt den når jeg ikke svarer på mail :oops: Får håpe personen kontakter meg på nytt.

Greit å ha en rolig kveld også, eller? Idol i kveld også!

Ha en fin dag i snøværet! Får nesten litt julefølelse! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får solgt noe da, Imax. Det henger jo bare i veien. Jeg har ikke tenkt å bruke den igjen!

Julestemning, ja! Det får jeg også. Og jeg som er så klar for vår og varme nå! Men det er jo greit med snø til påske, da. Men etter det må den vekk!! :evil:

Vi har fått ny kokk i kantina, og han er av et helt annet kaliber enn den forrige. Så nå spiser vi til vi nesten sprekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen.. her er jeg..... :wink:

Litt fraværende de siste dagene... sorry.. ikke meningen å "bli borte", kos at du lurer!!!

Skal du begynne på barnerommet snart? Jeg har ikke fått startet på det enda jeg heller.... hmm.. tiden flyr... er jo selvfølgelig greit å gjøre ting før man blir FOR stor og tung også!!!

Kos å ha sånne ting å glede seg til!!

Hva skal du i påsken da? Blir det hyttetur?

Ha en fin dag.. kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thai mat er godt:)Hmm fikk lyst på det jeg nå.Har også den stripa fra navlen og ned,men i dag oppdaget jeg at den ikke bare går nedover men oppover også:)Det er ikke lekkert men det er ikke jeg som skal se på meg selv likevelOg den blir borte når babyen er ute.

Ha en fin onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress, stress, stress!!

Jeg skal til legen 12. april. Da skal jeg be om noen prosent sykmelding, for dette går ikke. Vondt i hodet hver dag på slutten av dagen! Og fullstendig kaos i hodet.

Heldigvis er det snart noen dager fri.

Vi skal på hytta, heldigvis. Det skal bli deilig med frisk luft, et par skiturer og sofa!

Vi hadde egentlig tenkt å dra og besøke farfaren til mannen, men han er så slapp at han ikke klarer å prate og ikke orker å ha besøk. Så da er det ikke noe vits å dra.

Litt deilig å slippe den lange kjøreturen over fjellet også.

20+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine hver dag er ikke noe særlig nei.Håper legen sykemelde deg noen % så du får hvilt deg.

Ønsker deg en fin påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, denne hodepinen høres ikke god ut! Håper den gir seg eller at du får litt redusert arbeidsdag!! Du må ta vare på deg selv vet du :-)

Kanskje vi får mulighet til å treffes i påsken? Hvis hytta er der jeg tror den er da..Så er det jo ikke så langt unna meg, mulig jeg skal hjem til mamma også og da er jeg jo rett ved! Vi kan jo snakkes..

I morgen er det nytt ukenr. :hoppe: Tiden flyr og det er ikke såå lenge før den lille prinsen kommer! Gleder meg masse jeg :-)

Ha en fin torsdagskveld!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.... huff og huff... ikke bra med hodepine og stress.. absolutt ikke de beste forholdene for en gravid dame!! Fint at du gjør noe med saken, og får legetime over påske!!

Jeg ønsker deg en suuper fredag, og en god helg!!!!!

fredagsklem fra shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir jo reine klageboka etterhvert...

Men i dag har jeg vondt nederst i magen, jeg lurer på om det er kynnere.

Jeg har regnet på det nå, og det er 11 arbeidsdager igjen til legetimen, denne dagen ikke inkludert. Og det kan jeg kanskje klare...

I går var jeg helt utslitt igjen, og i dag begynte dagen dårlig. Jeg tåler ikke mye på slutten av uka.

Heldigvis er det helg. Og etter lunch skal vi ha et møte som jeg forhåpentligvis får være med på. Forrige gang måtte jeg passe telefonen, så jeg ble nesten kastet ut av møtet! :evil: Det går an å avklare sånne ting på forhånd synes jeg!!

Møkkasted!

21+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 21 uker :hoppe:

Ikke noe greit at jobben er så dum om dagen! Du har lov til å klage, dette er din dagbok..Godt at det er helg nå og snart påskeferie :-)

Ha en fin helg, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...