Gjest Madden Skrevet 7. februar 2005 #321 Del Skrevet 7. februar 2005 WOW!!! 4 dager bare!!! Det går jo unna i rasende fart jo!! Har du pakket kofferten allerede? Jeg elsker å organisere pakking...er litt Friends-Monica akkurat der...skriver laange avkrysningslister...skikkelig moro!! *nerde-Madden* Så moro med svigers som er så intuitive!!Senga er kjempefin..håper mine foreldre kan komme på noe sånt etterhvert...har litt lyst på den stokke-vogna jeg... har sikla på den lenge..litt råflott å bare skulle ha den som "2-vogn"..eller kjøpesenter-vogn..men den er bare så stilig.. Der snakket jeg meg bort igjen!... Da vil jeg bare ønske deg en flott mandagskveld, og en kjempefin uke Siam!! Stoor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 8. februar 2005 Madden: Jeg er en skikkelig listemaker, jeg også. Skriver lister for alt, og ting blir jo mye morsommere med en gang. Jeg har ikke fått skrevet pakkeliste enda, men jeg har det som et punkt på lista i dag.... Er hjemme fra jobben i dag. Fikk vondt i hodet i går ettermiddag og det har ikke gått over enda. I tillegg er jeg ganske forkjøla. Jeg tenker at jeg og frøet har godt av en dag hjemme. Har fått gjort masse småting hjemme som har irritert meg lenge, så det var deilig. * vasket 5 maskiner med klær, ikke helt ferdig enda * ryddet vekk alle ferdigvaskede klær, oppspart i flere uker * ryddet i gangen nede * rammet inn tre bilder * fikset på noen fotografier som hang skjevt inni rammene * kastet papir (to runder) Skal lage god cajun-kylling til mannen kommer hjem. Føler meg som en god, gammeldags husmor. Og det har egentlig vært ganske fint. Sto opp samtidig med mannen og spiste frokost sammen med han. Da han dro sovnet jeg på sofaen, og da jeg våknet følte jeg meg mye bedre. Nå har jeg holdt på en stund så hodepinen er på vei tilbake. Så nå blir det litt roligere en stund. Kanskje det blir litt sofa igjen etterpå? 15+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #323 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg sitter og ni-kjenner akkurat nå. Jeg synes at jeg merker en litt "rar" følelse nederst i magen. Er det lille frø som beveger seg der nede? :hjerter2: Eller er det noe annet? Det er på samme sted hele tiden, og det er en svak, svak "bobling", eller som en bitteliten leamus... Vanskelig å si for meg som aldri har hatt baby i magen før. Det er kanskje litt tidlig, så det kan like gjerne være noe annet, kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 8. februar 2005 #324 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei! Jeg kom innom for å si takk for gratulasjon, men så så jeg at du skule lage cajun-kylling og ble skikkelig sulten. Tror faktisk at jeg skal herme, jeg! Nå drar du jo straks til New York! Jeg tror ikke jeg har husket å fortelle deg det, men vår tur har blitt utsatt til slutten av mars, pga. mannens jobb. Det er greit for meg, litt lenger å vente men det går bra. (Og hvis alt går bra med spiren, kommer jeg nok til å titte litt på den linken med barnebutikker jeg ga deg). Håper hodepinen har gitt seg og at resten av dagen blir bra! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 8. februar 2005 #325 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei,håper hodepinen gir seg snart:)Nå er det bare 4 dager til dere drar til NY.Ååå så deilig,skulle ønske det var meg.Du får kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg er hjemme i dag også. I dag er jeg værre enn i går. Jeg har ikke klart å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen, senga og vanne blomster. That's it! Men det er bra jeg har det nå, og ikke når vi sitter på flyet til NY. Håper jeg blir bra til i morgen for jeg har MASSE å gjøre på jobben før jeg drar. Har ikke tid til å være syk i morgen også. Jeg får dra uansett, og se hvor lenge jeg holder ut. Men det er sjelden jeg har vondt i hodet mer enn 2 dager i strekk. 3. dagen pleier jeg bare å være litt øm. Satser på at det går bra. Vaskedamen er her nå, så jeg føler meg litt i veien. Jeg har flyttet meg rundt i huset så jeg ikke skal gå i beina på henne. Men det er så fint her etter at hun har vært her. Verdens beste investering!! Jeg skulle egentlig ha vært ute en tur, må kjøpe støttestrømper til flyturen (har hørt at det kan være lurt med tanke på blodpropp). Håper de har det på apoteket, det er ikke så langt unna. Får ta en tur om en stund. Akkurat nå klarer jeg ikke. Jeg tok en paracet i stad, jeg har prøvd å holde meg unna så lenge som mulig, men det skal jo ikke være farlig å ta innimellom. Men den har ikke hjulpet enda. :-x Jeg synes magen min har begynt å bli litt hardere, jeg. Den står opp når jeg ligger på ryggen. Jeg klarer ikke å la være å kjenne på den heller... Har ikke kjent noe til "bevegelsene" i magen i dag. 15+5 2 dager til NY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 9. februar 2005 #327 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei Siamvennen... så trist at du er dårlig... det er aldri noe morro!! Jeg håper du blir bedre fort, og at det går over før NY turen din!! Jeg var hjemme i hele går jeg også.... kastet opp fra jeg stod opp kl. 0800 til jeg la meg i går kveld... forfrerdelig slitsomt, men i dag er jeg på jobb igjen... Vi har også vaskedame... det er såååååååå verd pengene!!!! Beste investeringen vi har gjort på lenge!!! Ønsker deg en fin ettermiddag, med litt lettere hode!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2005 #328 Del Skrevet 9. februar 2005 Åh, jeg vil også ha vaskedame Men mannen mener det er unødvendig.. :-( Uff, så kjedelig at du har vondt i hodet da! Men det er bra det er nå ja og ikke når du er på vei til New york. Det går jammen meg fort nå, 2 dager så drar dere. Skulle så gjerne vært med! Men jeg får ikke ut å fly Du har jo allefall en kjempe mulighet til å få handlet litt både til deg og den lille!! Det er jo så mye å velge i der borte :-) Send meg gjerne en sms, så jeg kan sitte her og være litt misunnelig Håper i allefall dere får en kjempe koselig og opplevelsesrik tur! God bedring! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 9. februar 2005 #329 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei Siam Kjedeleg å vera sjuk rett før de skal reisa. Håpar du vert bedre no! Ønskjer deg god betring og ein riktig god tur til NY - og nei - eg finst ikkje misunneleg.... Klem RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 9. februar 2005 #330 Del Skrevet 9. februar 2005 Åh, så heldig du er som skal til NY!!! Riktig god tur! Håper formen blir bedre til da Kos deg masse, og kjøp masse fine babyting!!! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. februar 2005 #331 Del Skrevet 10. februar 2005 Riktig god tur til NY Siam!! Håper det blir akkurat like flott som du har tenkt..og enda litt til!! Du må shoppe masse...og bare nyte livet! Og du...håper du blir skikkelig frisk igjen til i morgen! Stor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 10. februar 2005 #332 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei vennen.. nå er det ikke lenge til du reiser.. jeg håper virkelig formen din er bedre, og at du får en suuper tur!!! Hvor lenge skal dere være borte? Jeg kommer til å savne deg!!! Ønsker deg en fin tur, med masse kos med mannen, masse shopping, og ellers mye moro!! Gleder meg til rapport når du kommer tilbake!!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 10. februar 2005 Tusen takk for hilsner shy, April, Road Queen, *tine* og Madden!! Gjett om jeg skal kose meg. I morgen tidlig drar jeg. Alt er ferdig planlagt, mangler bare å få det ned i kofferten. Men det får jeg sikkert gjort snart. Er hjemme i dag også. Våknet med vondt i halsen og en litt ekkel tørrhoste. Og vondt i hodet selvsagt! :evil: Måtte innom jobben og skyfle over noen mail til en kollega og sette på out-of-office på mailen min. Fikk gjort unna en del ting, men forlot åstedet etter et par timer. Fikk dratt innom apoteket på veien hjem, så nå har jeg støttestrømper, paracet og nesespray parat. Tenkte det kunne være greit med kjente legemidler hvis jeg skulle trenge å ta noen. Har fått naboen til å ta inn posten, har stoppet avisen, og skal tømme kjøleskapet snart. Tror jeg har tenkt på det meste. Skal ikke være borte sååå lenge så det er sikkert ikke så farlig. Må bare huske å tømme søpla! Ingenting er værre enn å komme hjem til et stinkende hus! Har sovet mesteparten av tiden etter at jeg kom hjem, og dustehodet er der enda. Jeg får vel kanskje bare ta noen paracet snart? Så får jeg gjort noe fornuftig i dag. 15+6 i dag. I morgen er jeg 4 måneder på vei! Morsomt med nye måneder også. Fikk bestilt ny jordmortime, og det blir et par uker etter ul'en. Fra da av må jeg vel begynne å gå litt oftere. Jeg synes det har vært kjempelenge siden jeg har vært til kontroll, det er ingen som har sjekket om frøet har det bra enda, annet enn på den private ul'en. Men det er vel vanskelig også, når den er så liten. Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv og kan følge med litt selv. Ha det bra alle kg jentene!! Jeg er tilbake mandag 21. Gleder meg til å få oppdatert meg på hva dere har drevet på med i mellomtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. februar 2005 #334 Del Skrevet 10. februar 2005 Uff, håpet formen var fin jeg nå!! Men du får slappe mest mulig av i dag, så du er i best mulig form i morgen! Ønsker deg i allefall en herlig tur, vennen! Kos deg masse og nyt det å være kjærester! GOD TUR Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. februar 2005 #335 Del Skrevet 10. februar 2005 God tur til NY Siam! Håper formen blir bedre til i morgen. Kos dere masse :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. februar 2005 #336 Del Skrevet 12. februar 2005 Håper du får en flott tur! Det begynner å bli en stund siden jeg var i NY selv... *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 12. februar 2005 #337 Del Skrevet 12. februar 2005 Håper formen er bra og at du får en flott tid i NY!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 12. februar 2005 #338 Del Skrevet 12. februar 2005 God tur Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. februar 2005 #339 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei Siam... kiip mandag når ikke du er her...! Håper du har det fint i NY, og at formen er på topp!!! :enig_animasjon: Jeg ville bare si at jeg vet om flere spisesteder som er kjempebra i Stockholm. Har vært ganske mange steder, og har etterhvert fått noen favoritter. Jeg kan hjelpe deg med navn og nr når tiden er inne, bare minn meg på det før dere skal avgårde. Ha en fin uke i NY så lenge!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. februar 2005 #340 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei og hopp Siam... og "Welcome back" fra det store utland!! Har savnet deg hele forrige uke!! Håper dere har hatt en suuper tur, og at dere har kost dere masse med sightseeing, shopping, romantiske middager og masse kos!!! Gleder meg til en utfyllende oppdatering. Hvordan har nurket det? Har du kjent noe bevegelser enda? Og hvordan er magen.. har den "poppet ut" nå? Håper alt er bra med deg, og gleder meg til å høre fra deg! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå