shy Skrevet 31. januar 2005 #301 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei vennen.. høres ut som en fin helg!! Disney on ice ja.. jeg pleide å jobbe for de og selge popcorn da jeg var yngre.... det var nesten pinlig hvor dyrt det var.... de vet å ta seg betalt ja!! Håper formen fortsatt er fin... jeg tenker mye på deg, og hvor heldig du er som har hatt det så fint i svangerskapet ditt....litt sjalu kanskje? Neida.. bare unner deg det.... men skulle klart ønske at jeg også hadde hatt det litt lettere!! Ønsker deg uansett en fin mandag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. januar 2005 #302 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg ble også kjempeskuffet da jeg fant ut av at det ikke var Idol i går!!! Men vi puslet litt vi da..for jeg er ikke sikker på om jeg orker enda en sesong med BB....var moro første gangen..men nå vet jeg ikke helt om jeg gidder å se det samme om igjen.. Kikket litt på i går da..mens jeg puslet! Tenk nå nærmer det seg veldig med NY turen!! Ser for meg at du kommer til å finne utrolig mye fine mammaklær der borte...og sikkert en hel del til den lille også!! Så kjekt at du kjenner livmoren bedre...da er nok magen på full fart frem!! Håper du får en flott mandag! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 31. januar 2005 Takk for hilsen jenter! Nok en mandag er snart over. Planen var å gå en tur etter mddag, men jeg sovnet visst på sofaen!! Mannen har okkupert sims'ene mine i hele kveld! Han fikk visst litt dilla han også. 14+3 4 uker til ordinær ul 11 dager til NY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. februar 2005 #304 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Siam, en stund siden jeg har vaert innom, saa jeg tenkte jeg skulle si hei! Har endelig faatt internett hjemme, da er det litt enklere aa vaere paa kg! Saa heldig du er som skal til NY! Dit kan jeg tenke meg aa dra ogsaa...Naa er jeg ganske heldig i.o.m. at jeg jobber for et firma som har hovedkontor der, saa kanskje jeg skal prove aa dra dit "on business"...! Dere faar kose dere masse, alle tre! Ha en kjempefin uke! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Popelka! Koselig å se deg. Onsdag og uken begynner å nærme seg slutten... Helgene går så fort og ukene går så sent! I går fikk vi nytt datasystem på jobben, så det var litt kaos og mye og gjøre. Jeg har brukt datasystemet noen måneder allerede, så det var ikke så stor overgang for meg, men kaoset sprer seg gjerne. Hadde avdelingsmøte etterpå, så det ble litt senere kveld enn vanlig. Etter middag gikk jeg og mannen en tur. Det er så koselig, synes jeg. Jeg trenger å bevege på meg (og det gjør han også) og vi snakker mye bedre sammen når vi går tur enn når vi sitter i sofaen. Det er ikke å rart det, kanskje. Vi gikk og telte julepynt og julelys som folk ikke hadde tatt ned, og vi kom til 11. Det fins en del sløve folk. I dag er det endelig Idol!! Og så skal jeg gå hjem fra jobben, har jeg bestemt meg for. Jeg synes magen poppet ut i natt! Den har helt klart blitt større. Og mye hardere. Jeg syntes til og med jeg kjente kynnere i natt. Eller drømte jeg? Er det altfor tidlig? Tror jeg må spørre om det i graviditetsforumet... 14+5 9 dager til NY! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. februar 2005 #306 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Siam!!! Jeg har svart deg på kynner sp.målet ditt jeg og... tror kanskje jeg har hatt det også... men er ikke helt sikker. Hadde egentlig ikke tenkt på det før du nevnte det her... Er det virkelig IDOL i dag? Det har jeg ikke fått med meg i det hele tatt...det MÅ jeg jo se på!!! Det er jo egentlig suupert, da onsdager ellers er en dårlig TV dag i mine øyne!! Så morsomt med mage Siam!!! Jeg tror jeg har fått en bitteliten jeg og... men det er bare mannen og jeg som ser det foreløpig. Nå skal det sies at jeg kler meg i litt "løse" klær for tiden, da jeg ikke er så komfortabel med kroppen min... føler liksom at jeg har est ut litt... så da blir det jo enda vanskeligere å se selvsagt. Håper du får en fin fin onsdag!!! Stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. februar 2005 #307 Del Skrevet 2. februar 2005 Åh, så koselig med mager som popper ut!! Bare 9 dager til New York :o Oj, som tiden flyr da!! Håper vi kan treffes når du kommer igjen derfra, så kan jeg drømme meg bort litt når du forteller!!! Kan nok være kynnere du har kjent, varierer vel veldig når de dukker opp. Jeg har først merket det nå de siste ukene og det var akkurat som sånne små hold i hele magen og så ble den hardere! Rare greier.. Gleder meg til Idol i kveld, synes det er ganske morsomt! Lurer litt på om jeg skal begynne å se på LOST også..Onsdags tv-kveld har jo egentlig vært helt tragisk!! Kanskje den bedrer seg nå! Ha i allefall en fin tv-kveld! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 3. februar 2005 #308 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei Siam.. Jeg fikk beskjed om å ta omega 3, og D vitaminier. Men da jeg kom på helsekosten, hadde hun noe som var "alt i ett" og veldig bra for gravide, så jeg kjøpte de istede. Det var jammen dyrt!!! 325,- for 100 tabletter!! :o Men men, hva gjør man ikke for de små inni magen? Høres ut som legen din er litt "slapp", men legen min var også det første gangen, jeg har ikke fått resultatene av blodprøvene mine enda, og JM sa at de skulle jeg ha fått i posten.. men jeg får de vel når jeg skal til han i mars da... han veide meg heller ikke da jeg var hos han, så det måtte jeg gjøre selv.... litt rart!! Tror nok de blir nøyere jo lenger ut i svangerskapet vi kommer!! Ønsker deg en fin fin dag!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er nesten betryggende at legen din virker like slapp som min... Jeg tar omega 3 og en multivitamin for gravide. Regner med at det skulle holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. februar 2005 #310 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei vennen.. det høres ut som du får i deg det du trenger av vitaminer ja! Hva er planene for helge da? I dag er det jo IDOL igjen.. det er jo kuult!!! *glede seg* Jeg ønsker deg uansett en suuper helg!!! :enig_animasjon: Stor kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 4. februar 2005 Da var fredagen her igjen. Vi skal på hytta i helgen, og skal prøve å snike oss unna litt før. Men det har kommet ut melding om allmøte her kl 12.30 og det er møte for alle ansatte i norden på mandag. Så jeg er redd for at det er noen store endringer på gang. Vet faktisk ikke om jeg har noen jobb neste uke... Skummelt og spennende. Men det trenger ikke være så ille heller. Jeg skal jo uansett i permisjon snart, jeg må bare få jobbet de siste 6 av 10 månedene. Så litt graviditetssnakk: jeg har blitt ganske hard i magen i det siste. Er skikkelig oppblåst, og det går så tregt. Har litt vondt i magen også. Spiser linfrø oppi frokostblandingen hver morgen og jeg tar den med yoghurt, så de skulle være rimelig bra. Jeg har kjøpt noe søtt kliss på apoteket, men jeg fikk så mye luft i magen som jeg ikke får ut. Håper det løser seg opp snart. Ny uke i dag: 15+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. februar 2005 #312 Del Skrevet 4. februar 2005 Wow!! Uke 15!!! Helt utrolig! Synes du akkurat testet positivt jeg Siam!! Så trasig med magetrøbbel da...Håper du får orden på det..for det er virkelig ikke noe behagelig.. Duphalac/Vitalac som jeg regner med er det søte klisset du snakker om skal bløtgjøre..så det kan nok være luft å ta det forebyggende..for å slippe konsekvenser som hemorroider eller forstoppelser...men mageknip/luftplager er jo heller ikke noe særlig....vanskelig..må nesten velge mellom to onder! (ikke meningen å blande seg så mye..men sykepleier-Madden klarer ikke helt å la være.. :oops: )Håper du får ei flott helg Siam!! Stor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 4. februar 2005 #313 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du prøvd Biola (enten som yoghurt eller syrnet melk)? Det er i alle fall mitt lille tips mot vanskelig mage (funker som en drøm på meg). 15 uker allerede? Det har jo gått superraskt! Og så håper jeg at jobben din ikke er i fare. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 4. februar 2005 #314 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei Siam Vil berre få ønska deg ei god helg , håpar hytteturen vert triveleg! Håpar no ikkje at du vert ståande utan jobb, som regel tenker me oss situasjonen mykje verre enn kva han i røynda er. Eit tips til fordøyinga; svisker og kveitekli. Klem RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. februar 2005 #315 Del Skrevet 4. februar 2005 Uke 15 allerede!? Dette går jo unna i racerfart! Kjedelig med magetrøbbel,håper det order seg. Ha en riktig fin helg,og kos deg på hytta! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. februar 2005 #316 Del Skrevet 6. februar 2005 Håper det ikke var noen ubehagelige nyheter på allmøtet! Allmøter pleier som regel være enten veldig positivt eller veldig negativt. Hard mage er svært vanlig i 2. trimester. Jeg syntes magen min først ble tipp-topp i 3. trimester. Det skyldes hormonendringer som glatter muskeltonus i tarmen - så det gjelder å ha et godt fiberinnhold i kosten - samt mosjon. Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 6. februar 2005 Så koselig at så mange har vært innom, og takk for masse mage-tips. Det har heldigvis løst seg opp i helgen, og jeg håper jeg ikke får full stopp igjen. Allmøte på fredag hadde ingen gode nyheter... Sjefen fikk sparken, så nå står vi uten adm.dir. På mandag skal vi ha møte igjen og da får vi kanskje vite hvor mange som ryker i Norden. Det skal bli en salgsledelse, mens alle salgsstøttende funksjoner sannsynligvis blir sentralisert. Bye, bye jobben. Vel, vel. Får håpe jeg får jobbe der 3 måneder til slik at jeg fyller opp 6 av de siste 10 månedene som regelen er for å få permisjonspenger. Men jeg er veldig usikker på om jobben min forsvinner eller ikke. Siden jeg egentlig ikke jobber i et annet felt kan det hende at jeg får bli. Det blir spennende. Men jeg er redd for at jobben til mannen ikke varer lenge. Litt kjedelig å jobbe i samme bedrift når det er nedskjæringer. Men vi har egentlig ikke noe å være redde for, jeg er ikke nervøs, bare spent. Mannen har en annen jobb han kan begynne i når han vil, og jeg regner med at jeg har jobb noen måneder til... Jeg har jo tross alt 3 måneders oppsigelse. Det er mye værre for mange av kollegaene våre. Det er nok mange som har hatt en forferdelig helg. I morgen vet vi kanskje mer. Hytteturen har vært superdeilig. Vi har bare kost oss på lange turer (er utrolig støl!!! Det verker i hele kroppen. Av å gå!! Jeg blir flau. Her er det en som må pelle seg tilbake til Sats øyeblikkelig!). Vi har kost oss med masse god mat, spill og sofaligging. Hyttetur er deilig. Snille svigerser jeg har. De har bestemt seg for å kjøpe Stokke-senga som vi har sett på. Svigermoren min sa at hun hadde lyst til å kjøpe seng til oss, og hun hadde hørt så mye fint om Stokke senga! Utrolig at vi hadde tenkt på samme seng da! Vi hadde ikke nevnt noenting om den til dem. Rart. 15+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. februar 2005 #318 Del Skrevet 6. februar 2005 Høres ut som om dere har koset dere skikkelig! Og så heldig du er så har så snille svigerforeldre. Stokke-senga er jo kjempestilig! Kjedelig med nedskjæringer på jobben.Håper det ikke går utover deg og mannen. Ha en fortsatt fin kveld og natt! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. februar 2005 #319 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei Siam... så kiipt med jobben, men du tar det veldig pent synes jeg!! Høres ut som dere har hatt en suuper helg.... og at du har veldig snille svigerforeldre!!! Jeg vet ikke om noen kommer til å spandere så mye på oss, men vi fikk et helt bryllup i fjor da, så vi skal kanskje ikke forvente så mye... he he. Håper du har det bra, og at du får en fin uke!! P.S, har dere funnet noen fine navn til babyen enda da? kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 7. februar 2005 Takk for hilsen Mrs. Potter og shy! Vi har noen navn på blokka, men har ikke bestemt oss for noe enda. Etter ul 28.februar vet vi kanskje kjønnet og da kan det hende at navnediskusjonen kommer opp igjen. Men det er enda lenge igjen. Nytt allmøte på jobben i dag. Det skal kuttes 20% av stillingene i Norden. Det vil si at rundt 10 stk får sparken i Norge... Men vi fikk ikke vite hvem, men alle spekulerer selvfølgelig vilt. Vi får nok ikke vite noe med en gang, men innen en måned er nok det viktigste bestemt. Egentlig deilig å være borte en stund nå. Det er ikke så god stemning der. Kanskje vi ikke har noen jobb når vi kommer tilbake? Gi meg en diger fallskjerm, sier nå jeg... Men de er vel forbeholdt sjefene? Tror ikke det blir noe problem å jobbe frem til 31. mars som er det minste jeg må jobbe for å få permisjonspenger. Det hadde nesten vært deilig og hatt fri frem til termin... Gikk hjem fra jobben i dag, så det var dagens trim. 4 dager til NY!! 15+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå