Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Hei vennen... så mye spennende på en gang!!

Gratulerer med ny bil.. og kanskje nytt hus?

vi har selv vært med i budrunde to ganger de siste tre ukene, men ikke fått tilslaget... irriterende.. håper det går bedre for dere!!!

Deilig å ha kjole i orden.. her i gården blir det nok skjørt til 17mai tror jeg.....

Ønsker deg en fin uke!

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, spennende med budrunde!

Lykke til, håper huset blir deres!

Ligger det i Oslo, eller?

Gratulerer med bilkjøp også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke i Oslo. Det er i Moss, så det blir en helt ny by for oss begge. Og det er ganske spennende og litt skummelt også. Kjenner ingen der.

Men med en liten baby er det vel sjans for å komme i kontakt med noen...

Og der er ikke sååå langt inn til Oslo heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med budrunde!!!!

Lykke til :tommelsmil:

Moss er koselig det, og ikke lange biten fra oslo ;)

Og med små barn er det nok ikke vanskelig å bli kjent med folk i nytt nærmiljø heller!

Grattis med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Siam! :hoppe:

Så flott at dere fikk det!

Vet du når dere får overta det?

Håper dere får flyttet i god til før fødselen,

sånn at det ikke blir for slitsomt for deg.

Hvis du har veeeeldig lyst til å sende en finn.no-link på pm blir nysgjerrige og flytteglade meg veeeelidig glad...:sjenert: Hvis det ligger ute, da.

Tenk at du er huseier, Siam! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye med hus!! Så gøy at dere fikk det!!

Håper du alikevel får tid til å møtes før dere flytter! Det hadde vært kjempe koselig å sett deg igjen snart :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vi er helt i 100 enda, men det skulle vel bare mangle.

Tusen takk for gratulasjon Imax!

Cielo, har sendt deg PM.

Takk skal du ha nat26!

Klart vi kan møtes før vi flytter, April. Det er ikke overtakelse før 1. juli, så det skulle vi nok rekke?

Takk for det, bizzy! Det er ganske skummelt også...

Takk for gratulasjon Mrs. Potter.

Det er som sagt overtakelse 1. juli, men vi har tenkt å bytte kjøkkenet, så vi får nok ikke flyttet inn før i midten av juli/begynnelsen av august.

Håper vi har fått alt i orden før fødselsen, men det er egentlig bittelitt dårlig timing... :-?

Jeg kan bo på hytta ikke så langt fra huset hvis det er helt kaos, det tar ikke sååå lang tid å kjøre inn til Oslo når fødselen er i gang. Håper jeg...

I dag fikk vi ryddet og kastet en hel del. Vi må nok rydde og ordne litt før visning, men det er ikke uoverkommelig. Vi har lagt ut noen møbler til salg på finn, så det ikke blir så mye å flytte på. Håper vi får solgt noe av det.

Og vi må få tak i eiendomsmegler så vi får solgt rekkehuset vårt. Det må vi komme i gang med asap! Håper vi får solgt så vi ikke går konkurs.

Spennende dette her.

Bilen min får jeg i morgen, så dette har allerede blitt en veldig innholdsrik uke! Har vært så spent i magen i dag at det nesten har gjort vondt. Jeg omtrent fløy hjem fra jobben, og oppoverbakken var så lett som den aldri har vært før.

Jammen er det ikke gøy å kjøpe hus!

Nei, nå må jeg komme i gang med eiendomsmeglerjakten. Og begynne å kikke på kjøkken?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Så morsomt med helt nytt hus! Gratulerer! :-) (Er det sånn at dere flytter fra rekkehus til en enebolig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! GRATULERER SÅ MYE MED HUSKJØP!!!

Så moro å se at det klaffer en gang i blant... (mumle, banne, over at det ikke gikk vår vei også... he he)

Også et helt hus da... det er jo bare suupert!! Moss er jo bare rett borti streeten her... tar ikke lang tid hverken med bil eller tog... så det går sikkert helt fint!!!

Ønsker deg en suuper dag vennen!

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenn takk for titten Siam, huset var kjempefint!

Det blir nok et flott sted å vokse opp for frøet! :)

:klem: , Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Oi, jammen har det skjedd saker og ting her!

Gratulerer så mye med nytt hus! Håper dere koser dere masse med planlegging og tenking på både det ene og det andre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonchild: takk for gratulasjon. Ja, vi flytter fra rekkehus til enebolig! Vi øvde oss litt på rekkehuset for å se om vi ville ha alt ansvaret. Vi var begge vant til å bo i leilighet hvor det ikke er så mye vedlikehold og oppfølging. Men det gikk fint, så nå tar vi steget ut.

shy: tusen takk! :klem2: Ikke vær lei deg, dere får nok drømmehuset snart!

Cielo: takk igjen! Velkommen etter! :Nikke:

Pepita: Takk for det. Ja, her har det skjedd masse! Jeg er helt i hundre og gleder meg til å komme igang. Det er masse som må planlegges. Og planlegging er noe av det beste jeg vet!

Vi har ikke fått tak i megler enda. Må hive meg rundt, men det er så mye å gjøre på jobben også (så hva gjør jeg på KG da....? :tunge1: )

I dag er det yoga med pappa'ne. Det blir sikkert bra.

Ellers blir det rydding og klargjøring til meglere og visning. Phu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mrs.Potter!

Det har vært en ganske slitsom dag... Men så har vi fått gjort masse også da. Rett etter jobben dro jeg for å kjøpe noen blomster til å pynte opp med til bildene skal tas i morgen. Også har vi ryddet unna det aller meste av personlige eiendeler. Det ser litt ribba ut i forhold til det vi er vant til, men det er det beste for bildene.

Takstmannen var her tidligere i dag, vi får taksten på fredag. Det er alltid spennende.

Meglerkontrakten ble underskrevet i dag også, så da er vi i gang! Håper vi får lagt ut annonsen på FINN til fredag, og så blir det visning neste helg. Phu!!

Jeg la ut noen møbler til salgs på mandag, i dag solgte vi den ene stolen og et bord. Det gikk fort, og det er vi veldig fornøyd med. Men vi fikk lov til å beholde det til etter at bildene er tatt. Så blir det ikke så tomt.

29+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...