Siam Skrevet 22. april 2005 Forfatter #541 Del Skrevet 22. april 2005 Fru Lyng fører Teutonia. Finnes på bl.a. i Oslo sentrum, på Steen og Strøm, Sandvika storsenter, Strømmen storsenter og Ski storsenter. Takk for det, Veronal. Da tenker jeg at jeg skal ta meg en tur til Steen og Strøm i nærmeste fremtid. Endelig fredag! Denne uken har gått rimelig bra. Det hjelper skikkelig å gå noen timer før. Jeg har fått tilbake livet mitt. Etter jobben i dag drar vi ned til hytta, det skal være dugnad der i helgen. Vi får besøk av et vennepar med en baby fra lørdag til søndag. Så da kan jeg jo øve meg litt på henne... Gleder meg til reker og alkoholfri hvitvin. Håper det blir så fint vær som det er meldt. Også skal vi se på endel hus i helgen også. Det blir spennende. 26+0 God helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. april 2005 #542 Del Skrevet 22. april 2005 Reker og (alkoholfri)hvitvin hørtes deilig ut. (Selv om jeg personlig da foretrekker alkoholfri cider). Lykke til med husjakt og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. april 2005 #543 Del Skrevet 22. april 2005 Ahhhh.. jeg drømmer selv om reker og hvitvin for tiden... men har ikke planer om det med det aller første.... Så fin helgen deres høres ut.... dugnad, besøke venner med baby, rekespising og hustitting.... hva mer kan man ønske seg? Jeg ønsker deg en suuper helg... (hvis det er noen trøst så har jeg også straks nådd + 10kg!!) Jeg må ha gifteringen i kjede rundt halsen, da jeg har fått så "tykke" fingre... Stor fredagskos fra shy PS. Det er en dame i Bærum (Bekkestua) som selger Teutonia vogner, helt nye, hjemmefra... var der forrige helg og så på en Y2K, som var suuperfin, men vi har ikke bestemt oss enda, da hun har det meste på lager til enhver tid, slik at vi bare kan ringe hvis/når vi vil ha en.... du finner henne på finn.no, og hun står som oftest på første siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. april 2005 Forfatter #544 Del Skrevet 22. april 2005 Takk for kjempefint tips, shy. Skal sjekke det ut med en gang. Koselig med hilsen, Moonchild. God helg til deg også! Glemte å notere at jeg våknet med en liten våt flekk i sengen i dag morges. Det har tydeligvis begynt å lekke litt fra puppene... Jeg blir mer og mer imponert over hvordan kroppen virker. Mye rart som skjer inni der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 22. april 2005 #545 Del Skrevet 22. april 2005 Lykke til på visning i helga! Håper dere snart finner drømmehuset God helg! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2005 #546 Del Skrevet 22. april 2005 Åh, for en herlig helg du har foran deg! Reker?! Det hørtes digg ut..Nam, nam!! Kos dere med alt dere skal gjøre i helgen! Hustitting hørtes spennende ut, håper dere finner det dere leter etter.. God helg, vennen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. april 2005 #547 Del Skrevet 22. april 2005 Visning blir spennende! Lykke til. Ha ei riktig fin helg,og kos deg med reker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. april 2005 Forfatter #548 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for koselig hilsner, jenter! Helgen var kjempefin. Det var deilig å være på hytta igjen. Fikk gjort alt det vi skulle, så på alle husene, men det var ingen som var midt i blinken. Et av dem virker veldig, veldig bra, men det tror jeg blir litt for dyrt.... Vi var og så på bil til meg på fredag forresten. En Peugeut 407 stasjonsvogn. Vi skal prøve den fra tirsdag til onsdag, og hvis vi er fornøyd tror jeg vi ender opp med den. Så moro, min egen bil! Vi har nesten alle pengene fra da vi solgte leiligheten min, men må vel kanskje låne 50.000 omtrent. Det er en trygg og fin bil for frøet og meg. Ellers har helgen vært helt super. Vi hadde besøk av et vennepar med en datter på 7 måneder. De hadde Emmaljunga-vognen som vi har lyst på, de var kjempefornøyd med den og nå har jeg fått prøvd å trille den en tur også. Jeg tror nok vi ender opp med den. Så kjøper vi heller en mindre og lettere sportsvogn litt senere. Vi trenger en stor bagvogn. Jeg drar nok en tur inn til byen i morgen for å se litt på Teutoniavognene, men jeg har nok bestemt meg allerede... 26+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 25. april 2005 #549 Del Skrevet 25. april 2005 Hei vennen.. høres ut som du har hatt en fin helg du og!! Det er jo deilig å få bestemt seg for vogn...i mengden av vogner som er å velge i, så kan man jo miste forstanden... så det er fint når man får "snevret" det inn til et par modeller man velger mellom. Så morsomt med egen bil... det er jo deilig å kunne dra litt rundt med lille babyen når du får så mye fri!! Jeg har også bil til enhver tid, men mannen må derimot sykle eller gå til jobben... he he.. men han jobber rett ved der vi bor da... så det har han bare godt av!! Hvordan går det ellers med formen da? Er egentlig en fin periode nå, synes du ikke? Ikke alfor tung, men allikevel veldig gravid... jeg nyter det...! Ønsker deg en fin dag! stor mandagskos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 25. april 2005 #550 Del Skrevet 25. april 2005 Så gøy med bil-, hus- og vognjakt! Bil- og vognjakt driver vi med selv også, vi må ha en større og tryggere bil til babyen kommer. Lykke til med jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. april 2005 Forfatter #551 Del Skrevet 26. april 2005 Shy: Formen er helt knall. Som du sier; ikke altfor tung, men veldig synlig gravid. Det er deilig. Kjenner jeg er mer tungpustet enn før, men det har jo sin forklaring. Det er rett og slett deilig å være til akkurat nå! :-D Cielo: Takk for hilsen!! :blomst_opp: I dag skal jeg hente bilen og kjøre litt rundt med den. Men vi har mer eller mindre bestemt oss for å kjøpe den... Litt mye å gjøre på jobben igjen, holder på å lære opp en vikar. Endelig har jobben tatt til fornuften og sett at dette ikke går. Vi må ha en som kan ta unna toppene og steppe inn når en av oss har ferie ol. Hun virker veldig flink så det blir nok så bra så. I går var jeg på Fru Lyng og handlet litt mer klær (jeg begynner å få nok bodyer nå!!) og et helseteppe. Teutonia-vognene likte jeg ikke i det hele tatt, så de er ute av bildet. Det blir nok en Emmaljunga Duo Edge på oss ja. Vi har også bestemt oss for seng og stellebord, så nå er det bare å handle. Må vel kanskje fordele utgiftene litt utover månedene. I dag: Yoga og bilkjøring. 26+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 26. april 2005 #552 Del Skrevet 26. april 2005 Lurt å fordele utgiftene ja,det er jo mye som skal kjøpes så.Du får kose deg på yoga i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. april 2005 #553 Del Skrevet 26. april 2005 Så herlig det høres ut som du har det om dagen, Siam :-) Spennende med bilkjøring i dag, moro med ny bil! Jeg er her og leser veldig ofte, men det er ikke alltid jeg logger meg på så jeg får lagt igjen hilsen! Men du skal vite at jeg er her og tenker mye på deg.. :klem2: Kos deg på yoga! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. april 2005 Forfatter #554 Del Skrevet 26. april 2005 Rakk ikke yoga'en i dag... Det tok sin tid å prøve bilen. Men vi fikk også testet om det var plass til vogna vi skal ha baki. Og det var det, heldigvis. Tusen takk for hilsen April og nat26! Trøtt i dag, men det er sikkert fordi det har vært full fart i mange dager nå, både på jobb og privat. Trenger noen dager uten noen planer kjenner jeg. Har lyst til å scrappe litt også, det er det kjempelenge siden jeg har gjort. Så kanskje i morgen? Da har jeg ingen planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. april 2005 Forfatter #555 Del Skrevet 27. april 2005 Sliten etter jobben i dag... Det er ganske slitsomt å lære opp en innimellom alle telefonene. Men det varer vel ikke så lenge, hun tar ting ganske lett. Syklet til og fra jobben i dag. Det gikk ganske greit, men jeg prøvde ikke å sykle opp bakkene engang. Det holdt å trille sykkelen da... Men så hadde jeg en pose med tulipaner på styret så da var det ikke så lett å balansere. Kanskje jeg kan prøve å ta i litt mer en annen gang. I dag har jeg scrappet en side fra ferien vår i Mexico. Det er kjempelenge siden jeg har scrappet så det var moro. I morgen skal jeg møte en venninne i byen etter jobben. Håper det blir fint vær, det er så deilig å tusle i byen da. 26+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 28. april 2005 #556 Del Skrevet 28. april 2005 Hei vennen... huff, ja jeg vet hvor slitsomt det er med opplæring... det driver jeg med for tiden også, og noenganger tenker jeg at det hadde jo vært så mye lettere å bare gjøre det selv... men da lærer jo ikke den nye noen ting.... Du får nyte været i dag, for det er spådd dårligere vær fra i morgen av..... og ut helgen.. Ønsker deg en fin dag... kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. april 2005 Forfatter #557 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har hatt en kjempefin dag i dag også. Dro til byen og møtte en venninne. Bestilte time på Majorstuaklinikken til 3 ultralyd 30. mai. Så får jeg se om det passer for dem som skal være med. Gleder meg! Var innom Svangerskapet, en mammaklær-butikk, men fant ikke noe 17.mai og andre sommer-fest klær som var av interesse. Spiste middag på café. Møtte mannen og gikk på visning på en 2-roms vi tenkte vi kunne kjøpe og leie ut, men vi syntes ikke den var noe fin, så da dropper vi det... Men det kan hende at vi vil kikke litt for å finne noe annet. Hvis vi kjøper noe vi skal leie ut betyr det at vi må legge egne flytteplaner på hylla på en god stund. Litt kjedelig om drømmehuset dukker opp i mellomtiden. Men vi får se... Har prøvd å få tak i bilselgeren i dag, men det har ikke vært så lett. Så da har vi ikke fått kjøpt noen bil heller. Men det haster ikke så fælt det heller. Ganske sliten i dag da jeg kom hjem i åtte-tiden. Jeg orker ikke å farte rundt hele dagen sånn som før... Måtte rydde bittelitt også, for vi får besøk fra New York i helgen. Gleder meg til å vise han Oslo. Håper vi får litt fint vær, Oslo er så mye finere da. Så det blir masse sightseeing og turist-aktige aktiviteter på oss i helgen. Men det er jo bare morsomt. Det er gøy å være turist i sin egen by også. 26+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. april 2005 #558 Del Skrevet 28. april 2005 Det høres jo veldig hyggelig ut med besøk da Siam! Og jeg sikker på at både hus- og bilkjøp går i orden, før eller senere. Og det skulle bare mangle at du ikke har like mye energi som før, husk at kroppen holder på med mye rart for tiden! Håper du får en fin helg, og at du kan vise frem et flott Oslo, selv i regnvær. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. april 2005 #559 Del Skrevet 29. april 2005 Hei vennen... tror ikke du skal ha for høye forhåpninger til helge-været.. det er dessverre spådd litt trist vær.. men jeg er sikker på at dere får en suuper helg allikevel! Ønsker deg en fin fredag, en deilig lørdag, og en enda bedre søndag!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #560 Del Skrevet 2. mai 2005 Tusen takk for hilsner Imax og shy! Helgen har vært sånn passe. Det har blitt masse gåing, så jeg har vært ganske sliten noen ganger. Er for å være helt ærlig ganske lei av personen vi har på besøk, han er rimelig utakknemlig og gnien. I dag tidlig dro han til Bergen, men han kommer tilbake i morgen kveld før han drar videre til København på onsdag, så det blir ikke så mye mer vi trenger å se til han, heldigvis. Heldigvis har været vært mye bedre enn spådd, vi hadde en fin dag i byen i går. På lørdag hadde vi en skikkelig runde på Bygdøy, Holmenkollen, Vigelandsparken osv osv. På fredag var vi på Akershus slott, slottet og Karl Johan. I dag skal vi bare ordne litt i heimen, kanskje vi skal utnytte regnet til noe positivt og få kalket plenen? 27+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå