Gå til innhold

Sjefen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann som er interessert i deg, tar kontakt og tar initiativ til å bli kjent før sex. Du kjenner hvem som er int i deg. 

Jeg var så dum tidligere med en kollega som jeg trodde likte meg veldig godt. Han var kun int i sex. Han sa det rett ut da jeg sa jeg var int i han at han var ikke interessert i å gå inn i noe forhold. Han var interessert i noen andre, sa han. Alikevell hadde han sex med andre etter meg også.

-Så traff jeg en annen mann, og han ville treffe meg uten å ha sex med meg først. Han ville prate med meg, og ha det koselig med meg. Nå er jeg veldig lykkelig med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS.

Han synes sikkert du er tiltrekkende siden han risikerer mye ved å gjøre det han allerede har gjort. Men det er langt mellom å være tiltrukket av noen til å være forelsket nok til å bryte opp et hjem og tape ansikt på jobb og i vennekretsen. Det er også langt mellom å være tiltrukket av noen og å i det hele tatt være forelsket i vedkommende. Noen tar veldig lett på utroskap og det virker som om sjefen din er en av dem. 

Dette er ikke en situasjon hvor du bør bekjenne dine følelser, du bør fokusere energien på å finne en ny jobb ( kollegaene dine vet garantert at det har skjedd noe mellom dere eller ihvertfall at du er betatt av ham). 

Ikke tenk på dette som at du ikke er verdt å elske. Du hoppet til sengs med feil mann. Ta det som en livserfaring og gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tingeling skrev:

Hei TS.

Han synes sikkert du er tiltrekkende siden han risikerer mye ved å gjøre det han allerede har gjort. Men det er langt mellom å være tiltrukket av noen til å være forelsket nok til å bryte opp et hjem og tape ansikt på jobb og i vennekretsen. Det er også langt mellom å være tiltrukket av noen og å i det hele tatt være forelsket i vedkommende. Noen tar veldig lett på utroskap og det virker som om sjefen din er en av dem. 

Dette er ikke en situasjon hvor du bør bekjenne dine følelser, du bør fokusere energien på å finne en ny jobb ( kollegaene dine vet garantert at det har skjedd noe mellom dere eller ihvertfall at du er betatt av ham). 

Ikke tenk på dette som at du ikke er verdt å elske. Du hoppet til sengs med feil mann. Ta det som en livserfaring og gå videre. 

Det er garantert ingen som vet. Jeg har ikke fortalt noen og jeg opptrer profesjonelt på jobb, ibgenting som skulle tilsi at jeg er betatt av han. Han har garantert heller ikke fortalt noen. Vi jobber i et stort firma med mange avdelinger og ansatte, ingen klarer å holde styr på hvem som muligens har ett godt øye til hvem, så det er jeg ikke bekymret over. Jeg syntes bare det er så dritt å føle sånn som jeg gjør, uten at det er gjensidig, og st han kanskje bare hadde sex med meg for jeg var tilgjengelig der og da og at han verken liker meg som person eller syntes jeg er attraktiv. Det er det som går å kverner i hodet mitt.

Anonymkode: 2847d...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det beste for deg vil være å satse på å få han som en svingod referanseperson, og at du starter jakten på en  ny arbeidsplass i kveld. 

Han bør være såpass proff at han lar deg gå lett jobbmessig når du finner en ny jobb, og forteller ham at du er på utkikk etter nye jobber. Andre på arbeidsplassen deres behøver ikke å få vite at du skal bytte jobb før du har skrevet under på kontrakt på ett nytt sted, og da kan du fortelle dem at du ønsker nye utfordringer i hverdagen.

Ta en titt på alle stemor-stebarn-problematikk-trådene som finnes i samlivsdelen av Kvinneguiden. Er du virkelig klar for å bli en stemor dersom han mot formoding skulle gå fra sin familie?

Du skriver ikke noe om egne barn, så jeg tror ikke det vil være så lett akkurat å begynne oppdragelse med noen andres barn, hvis hans nåværende kone i det hele tatt lar deg få såpass spillerom selv om det skulle bli deg og han.

Meld deg inn på en dateside eller to allerede i kveld. Ikke vær kresen i forhold til valg av karer nå. Nå trenger du noen effektive brannslukkere (rebound) for å få tankene helt bort fra sjefen.

Lykke til! 

Anonymkode: c560a...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det beste for deg vil være å satse på å få han som en svingod referanseperson, og at du starter jakten på en  ny arbeidsplass i kveld. 

Han bør være såpass proff at han lar deg gå lett jobbmessig når du finner en ny jobb, og forteller ham at du er på utkikk etter nye jobber. Andre på arbeidsplassen deres behøver ikke å få vite at du skal bytte jobb før du har skrevet under på kontrakt på ett nytt sted, og da kan du fortelle dem at du ønsker nye utfordringer i hverdagen.

Ta en titt på alle stemor-stebarn-problematikk-trådene som finnes i samlivsdelen av Kvinneguiden. Er du virkelig klar for å bli en stemor dersom han mot formoding skulle gå fra sin familie?

Du skriver ikke noe om egne barn, så jeg tror ikke det vil være så lett akkurat å begynne oppdragelse med noen andres barn, hvis hans nåværende kone i det hele tatt lar deg få såpass spillerom selv om det skulle bli deg og han.

Meld deg inn på en dateside eller to allerede i kveld. Ikke vær kresen i forhold til valg av karer nå. Nå trenger du noen effektive brannslukkere (rebound) for å få tankene helt bort fra sjefen.

Lykke til! 

Anonymkode: c560a...e8e

Tusen takk for reflektert svar. 

Bytte jobb vil jeg ikke, jeg lever og ånder for den jobben. Da får jeg heller ha det kjipt. Heldigvis går ikke disse følelsene ut over kvaliteten på jobben jeg gjør. Men det et ubehagelig akkurat nå fordi det hjør vondt å se han. Men det vil være like vondt å bytte jobb eller avdeling.

Jeg er på datingsiden, men det gir meg liksom ikke noe. Det er bare han som dukker opp i tankene. 

Anonymkode: 2847d...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...