AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Del Skrevet 30. september 2016 Hei! Jeg trenger å lufte tankene mine og høre litt synspunkter. Jeg har blitt forelsket i sjefen min. Skikkelig dumt, da han tross alt er sjefen min og det det kan fort bli tull og han er gift. Han har tatt initiativet til sex en gang, og i dagene etter sendte han mye meldinger. Men så dabbet det av. Jeg fikk forhåpninger, og nå sitter jeg her forelsket og alt jeg tenker på er han. Jeg er lei meg fordi han er gift, å jeg ønsker ikke å ødlegge familien hans. Men samtidig så lurer jeg på hvor bra han og kona har det når han har sex med andre. Han har jo både vørt fysisk og følelsesmessig utro mot henne. Jeg sitter å lurer på om jeg skal fortelle han at jeg har utviklet følelser for han. Det kan jo faktisk være en liten sjangs for at han har en ting for meg også? Eller? Jeg vet ikke, men jeg vil finne ut av det. Var sexen og sms'ene bare for gøy? Jeg lurer på om han liker meg, men er redd fordi, en, han er sjefen min og to, han vil ikke løse opp familien sin. Men det vet jeg jo ikke før jeg forteller hva jeg føler. Men jeg er så usikker på om det er lurt. Det vil bli veldig rart å se han i øynene hver dag om jeg blottlegger følelsene mine og han ikke gjengjelder de. Jeg er også redd for st det vil påvirke jobben min og hvordan han forholder seg til meg etterpå. En ting i meg sier at det er verdt å finne ut av, en annen del av meg sier at jeg har alt å tape. Hva tolker dere ut ifra hans oppførsel? Han tar initiativ til sex med meg (vi var fulle) men han har også tatt initiativ til sex når vi har vært edru. Han har sendt meldinger hvor han sier han har lyst til å se meg og invitert meg hjem til han når kona har vært bortreist. Men så etter dette har han sagt at det ikke er så lurt likevel pågrunn av at han er redd kona hans vil finne det ut. Jeg vet virkelig ikke hva han tenker om meg. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. september 2016 #2 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg tror han leker med deg. Han har mest sannsynlig ingen intensjoner om å forlate kona si og den trygge hjemmesituasjonen. Fullstendig uproft, han er jo i en maktposisjon ovenfor deg mtp at han er sjefen din. Og umoralsk såklart siden han er gift. Om han og kona har det godt i ekteskapet er ikke godt å si.....han kan i teorien ha det helt fortreffelig. Enkelte vil jo ha i pose og sekk; trofast kone som han har sex med og eventyr med ei elskerinne som han har sex med. Jeg ville ha droppet hele fyren hadde jeg vært deg. Han er ikke verdt det. Hadde han ment alvor med deg så hadde han ikke vært så difus som han er nå. Det sier jo seg selv når han vil være med deg når kona hans er bortreist. Tror han er en fyr som finner det helt utmerket med å spille på to hester. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 Så du tror ikke han liker meg litt engang? Æsj det er så kjipt. Jeg er skikkelig forelsket, og har et lite håp om at han liker meg litt mere enn som en ansatt. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 Han er mest sannsynlig interessert i sex. Ikke i deg som person. Glem han og gå videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Del Skrevet 30. september 2016 Synes nok du virker litt naiv ts. Er du ganske ung og mye yngre en han? Anonymkode: f52bf...708 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #6 Del Skrevet 30. september 2016 34 minutter siden, Elefantenirommet skrev: 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes nok du virker litt naiv ts. Er du ganske ung og mye yngre en han? Anonymkode: f52bf...708 Hvorfor virker jeg naiv? Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #7 Del Skrevet 30. september 2016 Dere tror ikke han tenker at det er risky både med tanke på hans familie og at det kan få negative konsekvenser for oss på jobb. At det er derfor han holder seg tilbake? Jeg får så lett dårlig selvtillit og føler at han ikke syntes jeg er noe attraktiv og at han ikke vil mere pågrunn av det. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #8 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg tror du er hans store kjærlighet og han elsker deg, men han tørr ikke å forfølge følelsene sine. Sånn var det med meg og min sjef. Anonymkode: 3308b...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. september 2016 #9 Del Skrevet 30. september 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du tror ikke han liker meg litt engang? Æsj det er så kjipt. Jeg er skikkelig forelsket, og har et lite håp om at han liker meg litt mere enn som en ansatt. Anonymkode: 2847d...121 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er hans store kjærlighet og han elsker deg, men han tørr ikke å forfølge følelsene sine. Sånn var det med meg og min sjef. Anonymkode: 3308b...5dd Dere kan vel ikke være så naive vel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #10 Del Skrevet 30. september 2016 Isteden for å si at jeg er naiv, siden du tydeligvis mener jeg er det å ikke forstår, kan ikke du forklare da? Jeg forstår ikke oppførselen hans hvertfall. Jeg hadde hvertfall aldri risikert mitt ekteskap på noen jeg ikke hadde ett godt øye til, men jeg vet ikke hva han tenker. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #11 Del Skrevet 30. september 2016 7 minutter siden, visp skrev: Dere kan vel ikke være så naive vel? Jeg er ikke TS. Men jeg er ikke naiv. Han har jo sagt det til meg. Da kan det jo være sånn i TS sitt tilfelle også. Anonymkode: 3308b...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #12 Del Skrevet 30. september 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du er hans store kjærlighet og han elsker deg, men han tørr ikke å forfølge følelsene sine. Sånn var det med meg og min sjef. Anonymkode: 3308b...5dd Det tror jeg ikke. Eller det vet jeg at jeg ikke er. Men han må vell ha hatt ett godt øye til meg? Eller var jeg bare moro? Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #13 Del Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg ikke. Eller det vet jeg at jeg ikke er. Men han må vell ha hatt ett godt øye til meg? Eller var jeg bare moro? Anonymkode: 2847d...121 Han er nok helt sikkert litt forelsket i deg, hvorfor skulle han ellers vise deg denne positive oppmerksomheten. Anonymkode: 3308b...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. oktober 2016 #14 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isteden for å si at jeg er naiv, siden du tydeligvis mener jeg er det å ikke forstår, kan ikke du forklare da? Jeg forstår ikke oppførselen hans hvertfall. Jeg hadde hvertfall aldri risikert mitt ekteskap på noen jeg ikke hadde ett godt øye til, men jeg vet ikke hva han tenker. Anonymkode: 2847d...121 Ja, det er jo en klassiker dette. En sjef (eldre regner jeg med) med kone og barn. Nei, du må belage deg på at han falt for fristelsen pga sex. Det er sjelden kiosklitteraturmateriale i noe slikt. Du kommer bare til å kaste bort tid på drømmerier. Jeg antar du er veldig ung? Du synes sikkert det siste er litt dømmende men alle som får noen år på baken lukter slikt på lang avstand. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS. Men jeg er ikke naiv. Han har jo sagt det til meg. Da kan det jo være sånn i TS sitt tilfelle også. Anonymkode: 3308b...5dd Nå vet jeg ikke hva tilfellet ditt var og det kan godt hende dere har blitt et lykkelig par (har det skjedd med utroskap og barn i bilde?) men utifra HI til TS burde du ikke oppmuntre henne. Du er også naiv om du ikke så tegningen med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #15 Del Skrevet 1. oktober 2016 3 minutter siden, visp skrev: Ja, det er jo en klassiker dette. En sjef (eldre regner jeg med) med kone og barn. Nei, du må belage deg på at han falt for fristelsen pga sex. Det er sjelden kiosklitteraturmateriale i noe slikt. Du kommer bare til å kaste bort tid på drømmerier. Jeg antar du er veldig ung? Du synes sikkert det siste er litt dømmende men alle som får noen år på baken lukter slikt på lang avstand. Nå vet jeg ikke hva tilfellet ditt var og det kan godt hende dere har blitt et lykkelig par (har det skjedd med utroskap og barn i bilde?) men utifra HI til TS burde du ikke oppmuntre henne. Du er også naiv om du ikke så tegningen med en gang. Det var jo for spenningen og sexen sin del at jeg lå med han. Jeg syntes det var spennende at han er sjefen min. Men i ettertid har jeg utviklet følelser. For min del var det bare for sex, men nå er jeg singel. Jeg forstår ikke hvorfor han risikerte ekteskapet sitt om han ikke fant meg noe tiltrekkende. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. oktober 2016 #16 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var jo for spenningen og sexen sin del at jeg lå med han. Jeg syntes det var spennende at han er sjefen min. Men i ettertid har jeg utviklet følelser. For min del var det bare for sex, men nå er jeg singel. Jeg forstår ikke hvorfor han risikerte ekteskapet sitt om han ikke fant meg noe tiltrekkende. Anonymkode: 2847d...121 Det er mange som gjør det. Mennesker er alltid ute etter spenning. Men veldig få velger (frivillig) bort kone/mann og barn. Som regel tar jo forholdet slutt da utroskapen blir oppdaget. Arbeidsforholdet deres må allerede ha blitt rart (dere har jo hatt sex). Tror jeg hadde sett meg om etter ny jobb iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Becky48 Skrevet 1. oktober 2016 #17 Del Skrevet 1. oktober 2016 Noen menn kan bare tenke med et hode om gangen, for han er du bare noe annet enn kona han kan tømme seg i. Han går ikke i fra kona på grunn av et knull og to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #18 Del Skrevet 1. oktober 2016 Var det jeg fryktet. Har verdens laveste selvtillit. Mannfolk bare bruker meg. Kommer aldri til å forandre seg. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Becky48 Skrevet 1. oktober 2016 #19 Del Skrevet 1. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det jeg fryktet. Har verdens laveste selvtillit. Mannfolk bare bruker meg. Kommer aldri til å forandre seg. Anonymkode: 2847d...121 Det forandrer seg når du får selvtillit og ser hva du er verdt. Hold deg unna menn en stund og jobb med selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #20 Del Skrevet 1. oktober 2016 Men når jeg kun er bra for sex. De syntes sikkert ikke jeg er pen engang. Jeg er bare en å få tømt seg i. Anonymkode: 2847d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå