herzeleid Skrevet 7. oktober 2016 #41 Skrevet 7. oktober 2016 På 3.10.2016 den 23.34, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at folk med tatoveringer ikke vet dette? Jeg vet det i hvert fall, og jeg bryr meg ikke. Når alt annet på kroppen henger og slenger er ikke tatoveringene noe verre eller bedre. Jeg vet også at alderdommen bringer reelle problemer med seg, når jeg sitter der på bingoen med kroniske smerter pga aldersgikt, mangler en pupp fordi det gikk kreft i den og ikke husker hvilket av barna mine som tok meg med ut i dag er det nok ikke så farlig med de tatoveringene da heller. Så lenge kroppen virker og hodet er med deg, så er det langt viktigere enn noen streker på kroppen. Anonymkode: 92491...b2c Men du har kanskje litt forståelse for at en person som tenker på og vurderer konsekvensene av sine handlinger og valg vil være noe skeptisk til å etablere noe seriøst med en med en slik innstilling? Når innstillingen er at alt er dritt når man er gammel (evt. godt voksen), så noen deformerte tatoveringer gjør ingen ting, så er det kanskje forståelig at en del "skikkede" menn, som trådstarter nevner, heller ser seg om etter andre som er litt mer konsekvensbevisste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå