Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvbildetil mitt er 100%.

Jeg er bekymret for mitt rykte/ liv/ kjønnsykdom/ osv.

Anonymkode: 4bf34...f23

Du.. er bekymret for ryktet ditt? Som selv har 7 ff's i bagasjen? Kjønnssykdommer burde enhver teste seg for etter hver partner dersom man har slurvet.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vet ikke om at jeg gjør der.

Så du er ikke umoden (dine ord) om du ikke tror på henne, siden du ikke sier det høyt men bare skriver om det på KG? :forvirra:

Anonymkode: abd3f...cea

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble sammen med en pen å herlig jente for 2 mnd siden og alt er flott, men det er noe jeg har stusset på angående henne...

Jeg spurte hvor mange ons hun har hatt, det tok tre sekunder før hun svarte (da viste jeg såklart at hun prøvde å redusere antallet) 

Hun svarte "2" da tenkte jeg inni meg "ikke faen" hun en veldig pen dame å tilbud må hun ha hatt 24/7 hele liver... jeg lot som om  jeg trodde henne, men jeg tror hun har hatt mange ons, sikkert 20++.

Grunnen til at dette gnager meg er fordi jeg var innom "forteller din verste ons opplvelser" tråden, å der ser det ut som mange jenter har hatt en haug med ons, da lurer jeg på om dere damer lyger til kjærester om antallet? Sier dere sannheten?

Lyger damen min til meg :(

Har det noe å si? Hvis hun var mann kunne jeg skjønt at du brydde deg fordi de er litt opptatt av hvem de har nedlagt, antall bytter de får og hvordan sexen var. Men for damer? Ons betyr da ikke en dritt for damer. De vil ha kjæreste og det er kjærester som betyr noe for dem. De fleste damer vil bare glemme og skjems lett over ons de har hatt. Legg det vekk. 

Anonymkode: 8a53d...794

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvbildetil mitt er 100%.

Jeg er bekymret for mitt rykte/ liv/ kjønnsykdom/ osv.

Hadde du hvert bekymret for kjønnssykdommer så burde du/dere testet dere før dere hadde sex. Det er normalt i et forhold. Samme visa med ditt liv. Så dette er bare tull. 

Hvis du har 100 % selvbilde så hadde ikke ryktet ditt betydd noe. For da hadde du hvert mann nok til å forsvare seg selv som person og ikke brydd deg om et rykte.

Denne tråden må være troll. For en så umoden unge er det lenge siden jeg har hvert borte i. 

Skrevet

Jeg svarer ikke på sånne spørsmål til en kjæreste. Punktum. Men om jeg skulle svart noen andre (som ikke ville dømme meg) måtte jeg tenkt meg litt om. Hadde trengt mer enn 3 sek for å huske det! Fordi de betyr ikke noe, og jeg regner generelt ikke på sexpartnere.... og hvis jeg skulle løyet ville jeg halvert eller tredelt antallet. Om hun da (etter min logikk) hadde hatt 4 el 6 ons så er det fremdeles ikke mye i mine øyne! 

Jeg syns det er barnslig og umodent å spørre om sånt. Hold deg for god til det og konsentrer deg om det dere har sammen! 

Anonymkode: 91fe2...545

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, CaramelDevil skrev:

Jeg ville ikke løyet fordi jeg ville ALDRI svart på noe slikt. Dette er helt hinsides å spørre om. Kan man ikke la sex-fortiden være og starte fresh med en ny partner?? Jeg er rystet.

Jeg har delt seng med en eskorte. Date?

3 timer siden, Bossa Nova skrev:

Det der har du ingenting med. Du burde hatt såpass respekt at du ikke spurte om sånne ting.

Dette sier jo sitt...

Ja, for fortid er fortid.

1 time siden, Bossa Nova skrev:

Skal damer på 30+ svare eller antar du at damer har 30+ ons i året?

Hvordan hadde du reagert om den nye daten din hadde svart mer enn 20 ons?

Så om fyren hadde vært negativ til dette, så hadde en løgn vært rettferdiggjort?

2 timer siden, stan skrev:

Det er jo lista for for menn. ☺

De fleste pynter på sexlivet når de snakker om det. 

Jeg oppfatter det som en større trussel for forholdet, hvordan TS reagerer, enn at hun har løyet om antall ons. 

Hmm..

1 time siden, stan skrev:

Det kommer jo mye hvem man snakker med. 

Til kompiser og her på KG, vil jeg jo skryte på meg både det ene og det andre. 

Men til en ny kjæreste vil jeg heller glatte over det verste. 

Jeg har funnet ut at en liten håndfull er det beste. Damer blir skeptiske når en voksen mann knapt har hatt sexpartnere. "Hva er galt med han der?" Men veldig mange er ikke bra det heller. 

Jeg har ikke brydd meg om å spørre. Jeg vil jo ha damer som liker og ønsker sex. Da regner jeg med at de gjorde det før de traff meg og☺

Fortid er fortid, er det ikke?

Anonymkode: 7a15c...c5a

Skrevet

Jeg kjenner jeg er glad jeg er i et langvarig forhold når menn som Psychonaut og TS er der ute. Det må jo være forferdelig trist å ha det verdensbildet dere har.

Anonymkode: ef518...ead

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg er glad jeg er i et langvarig forhold når menn som Psychonaut og TS er der ute. Det må jo være forferdelig trist å ha det verdensbildet dere har.

Ja, du liker "det langvarige forholdet" ikke selve mannen...halo, hør på deg selv da!

Mannen din er sikkert som oss andre menn.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om fyren hadde vært negativ til dette, så hadde en løgn vært rettferdiggjort?

Hmm..

Ta tråden. Gidder ikke mer.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta tråden. Gidder ikke mer.

Merka at du trolla. Ta det for det det er verdt. :)

Skrevet

Så rare mennesker der finnes.

Svarer partner 1-5 ons så tror en ikke på det, da er det for lite.

Svarer partner 5+ ons så får en mindreverdighetskomplekser over hvor mange h*n har hatt sex med fra før.

Hvorfor i all verden spørre i det hele tatt om hvor mange den du er sammen med har hatt sex før dere ble sammen? Bruk energien deres på å fokusere på nåtid og fremtid med den du er sammen med, ikke la fortid du ikke har noe med ødelegge fremtiden!

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du liker "det langvarige forholdet" ikke selve mannen...halo, hør på deg selv da!

Mannen din er sikkert som oss andre menn.

Hvordan er "oss andre menn" mener du?

Anonymkode: abd3f...cea

Skrevet

Ons er søppel! Garantert bortkastet. Sex er noe som bare bli bedre og bedre med samme person. Ons vet jo IKKE hva du liker eller hva som tenner deg skikkelig! (Har hatt 2 ons, og angrer enda på den dårlige sexen🙄) så ons orker jeg ikke. Crap crap og null spennende

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm..

Jeg har ikke spurt.

Skrevet
3 minutter siden, tonjegr skrev:

Ons er søppel! Garantert bortkastet. Sex er noe som bare bli bedre og bedre med samme person. Ons vet jo IKKE hva du liker eller hva som tenner deg skikkelig! (Har hatt 2 ons, og angrer enda på den dårlige sexen🙄) så ons orker jeg ikke. Crap crap og null spennende

Din erfaring er ikke lik for andre vet du.

Før jeg møtte nåværende kjæreste var mine to desidert beste sexopplevelser  med to ulike ons. Det toppet så til de grader hva jeg før hadde opplevd av faste partnere tidligere. Noen få ganger bare klaffer det 110% og en får en opplevelse vel verdt å ta med seg videre i livet.

Men ja, det er mye merkelig en kan finne på ons også, hører jo mye historier fra venner om helt ubrukelige økter :P

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Jeg har ikke spurt.

Nei? Var vel jeg som spurte? "Date?". Spøsmålstegnet burde indikere dette?..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Det finnes ingen argumenter her. Hjelp meg? Hvis ikke så innbiller jeg meg at de har rett.

Skrevet
48 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Din erfaring er ikke lik for andre vet du.

Før jeg møtte nåværende kjæreste var mine to desidert beste sexopplevelser  med to ulike ons. Det toppet så til de grader hva jeg før hadde opplevd av faste partnere tidligere. Noen få ganger bare klaffer det 110% og en får en opplevelse vel verdt å ta med seg videre i livet.

Men ja, det er mye merkelig en kan finne på ons også, hører jo mye historier fra venner om helt ubrukelige økter :P

Som oftest da! Kanskje derfor de bare ble one night også 😂 For de har prøvd seg flere ganger med å invitere meg ut, middag, kino osv.. Men såå dårlig sex var ikke noe å bygge seg videre på 🙊 Noen er det bare ikke håp for! Ene var str anakonda å trodde han var verdensmester med deilig stor kuk. Aldri hatt så gale gnagsår og vondt (stor kuk er oppskrytt gor min del).. 2 var bare kleint og dårlig.

Skrevet

Kan du ikke bare være fornøyd  med at dama di ikke er full av kjønnssykdommer?

Anonymkode: bc56f...a85

Skrevet

Forventer du at du skal få vite hvor mange sexpartenere/ons hun har hatt? Jeg synes det er veldig privat og hadde ikke spurt en partner om det. Men noe sier meg at dere muligens er ganske unge.

Anonymkode: 6717a...bd8

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forventer du at du skal få vite hvor mange sexpartenere/ons hun har hatt? Jeg synes det er veldig privat og hadde ikke spurt en partner om det. Men noe sier meg at dere muligens er ganske unge.

Anonymkode: 6717a...bd8

Ja, dette bør du ikke spørre om. Tenk om kvinnen ikke liker svaret sitt? Da er du en forutintatt tosk. Det bør du ikke være, ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...