Gå til innhold

HVOR MYE I ÅRSLØNN HAR DERE

Gjest sola

Anbefalte innlegg

synes det kunne vært litt gøy å finne ut hvor mye dere tjener i årslønn og hvor mange år dere har vært yrkesaktive..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god regel er jo å begynne med seg selv?!

1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-03-05 14:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i samme bedrift siden jeg var nyutdanna, og det er 1 3/4 år siden. Har nå 305.000 i årslønn, og er ganske fornøyd med det. Særlig fordi jeg gikk opp fra 264.000 fra januar.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager at jeg glemta å begynne med meg selv icon_smile.gif

jeg er student igjen men før det hadde jeg alt i alt ca 180000 i året - forholdsvis nyutdanna som dere skjønner , men har altså valgt å begynne å studere igjen icon_smile.gif

klem 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 279.000, men har lønnsforhandlig om veldig kort tid... skal iallefall ha icon_smile.gif Så vi får se hva som skjer da. Har jobbet i samme bedrift i 2 år nå, med en startlønn på 225.000.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

305 000 + bonus (varierer 10-25000), har jobbet i snart 3 år, lønnsforhandlinger nå til våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fastlønn 440.00 + bonus, men har arbeidet i nesten 25 år og har lang utdannelse.

Hilsen Tuppen hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuppen den 2002-03-06 14:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jobber jeg ikke akkurat nå, nok med skole og eksamener på siste året.

Men hva jobber dere så med da? Hvis du som tjener 100 000 er lege, er det kjipt, og dere på 400 000 er kassadamer liksom..

Det sier så lite når en ikke vet hva dere driver med!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på attføring og får ca 120.000 også får jeg jo penger til skole/kurs også da. Nå går jeg på datakurs som koster 12000 i månden.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tjener alt for lite jeg....... icon_cool.gif

men, jeg er fornøyd for det. Lønna er ikke det viktigste for meg. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener nesten 80 000 det neste året.

Men jeg er lærling i et bil firma , første halv år var time lønnen på 29,84 , jeg synes vi også skulle fått mer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg jobber i forsvaret med lønnstrinn 30, har jobbet i 4år og 3mnd. Tjente 290 000 i fjor som løytnant.

Har også en liten hjelpepleierstilling med lønnstrinn 16.

Så det er forskjell ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hadde 670 000 i fjor, men det var med ganske mye overtid.

Har jobbet i dette selskapet i litt over et år, men har vært i yrket i nesten 6 år.

-zadine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intressant dette...

Særlig med tanke på at jeg enda er student (i relativt voksen alder er 30 år) Har alenomsorgen for to barn, og har opparbeidet meg en skremmende stor gjeld til lånekassen etterhvert. icon_eek.gif Er på veg til utlandet for å avslutte utdannelsen med en mastegrad innen kommunikasjon/ it/ design. Må bare si at lønnen er viktig for meg når jeg endelig blir ferdig. Den skal jo dekke studiegjelden, bolig (er ikke etablert i boligmarkedet ennå, leier nå) og alt det andre som jeg og mine barn trenger.. *svelg*

Men... Den tid - den sorg... Eller forhåpentligvis... Glede.. icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...