Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #21 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg har 195 000, jeg.... Jobber som reisekonsulent og trives veldig godt! I tillegg så er jeg bare 21 år, så jeg får håpe det blir mer med årene!! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 12. april 2002 #22 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg er kontorsekretær uten noen utdannelse, ei heller tidligere erfaring fra lignende arbeid. Har vært i denne jobben i 2 år og har nå en årslønn på 242 000, som jeg nok skal klare å få opp noen hakk nå ved lønnsforhandlingene. Grøsser når jeg ser hva sykepleierene her forteller om sin lønn. Stå på videre!!! Dere fortjener MYE mer 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronnie Skrevet 12. april 2002 #23 Del Skrevet 12. april 2002 Hei Jeg inviterer dere til å skrive den lønna som står på selvangivelsen deres. Mange vil selvfølgelig si at forskjellen mellom det som står på selvangivelsen og det dere oppfatter som årslønn er tillegg for forskjellige ulemper dere har hatt. Overtid, skift, sykluser etc, Men det hadde vært OK å se forskjellen mellom det dere oppfatter som årslønn kontra det dere oppgir som inntekt til skattemyndighetene. Ronnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. april 2002 #24 Del Skrevet 12. april 2002 Du småen, det der hørtes da ganske ulovlig ut? Under 30,- timen? Tuller du?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2002 #25 Del Skrevet 12. april 2002 Tror nok at lærlinger regnes som elever, så lønna er ganske dårlig ja! Men det er da bedre å få 30,-/timen enn ikkeno! Andre sitter jo på skolebenken uten lønn i flere år!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #26 Del Skrevet 24. april 2002 Ledende stilling i et IT-selskap, tjener 750000 i året pluss bonus, kommer opp i ca 900000, vil jeg tro. Har hovedfag i informatikk fra universitetet og MASSE studielån. Synes ikke jeg tjener for mye, jobber beinhardt for pengene, ingen 9-16 jobb her nei. Synes imidlertid sykepleierne tjener altfor dårlig! Vet at hjelpepleierne klager på lønnen også, men støtter mest sykepleierne her. Hjelpepleien er en del av den videregående skole, mens sykepleien er en 3-årig høyskole utover 3 år på videregående. Utdannelse skal lønne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #27 Del Skrevet 25. april 2002 Førskolelærer. 100% stilling. Jobba i 4år.= 253195,- Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 25. april 2002 #28 Del Skrevet 25. april 2002 Daglig leder SFO. Personalansvar for 10 ansatte. Ansvar for daglig drift, økonomi mm. Tre års høgskole-utdannelse Lønn:257 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #29 Del Skrevet 15. mai 2002 Nyutdannet lege-tjener 237 000 i grunnlønn.Får mer fordi jeg jobber 50 timer i uken.Synes likevel det er kjempedårlig med tanke på alt ansvaret (og den lange utdannelse med medfølgende studielån) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mai 2002 #30 Del Skrevet 15. mai 2002 Jobber nå som markedssekretær + annonsekonsulent i avis, har jobbet i dette firmaet i kun 6mnd og har en årslønn på 250 000,- + provisjon, + avspasering ved pålagt overtid og noen andre +er som goder. Har vært i arbeidslivet i 6-7 år nå, men hoppet i firmaer, har da mye erfaring, men lite utdannelse på områdene jeg stort sett er innom. Er fornøyd med den lønnen jeg har nå, ettersom hvor lenge jeg har jobbet og hvordan jeg mestrer oppgavene, hvor mye ansvar jeg har. men forventer selvsagt lønnsøkning igjen dersom ansvarsmenge og oppgaver øker. (noe det som oftes gjør når man får jobbet seg inn litt...). Det viktigste nå er at jeg trives i jobben, og at jeg har en jobb som i hovedsak er 8-16 jobbe med fri i helgene og tilgang til ferie. Og det har jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #31 Del Skrevet 15. mai 2002 Sykepleiere har 3 år skole, men hvor mye er de på skole. Mest praksis. f..hjelpepleiere som faktisk sliter skolebenken mer enn de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #32 Del Skrevet 15. mai 2002 er barne og ungdomsarbeider , 3 års erfaring og tjener ca 200 000 i året , så jeg har satt meg på skolebenken igjen jeg !!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 15. mai 2002 #33 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei du nest siste anonym! Hvordan kan du si at hjelpepleiere sitter mer på skolebenken enn sykepleierne? Alle sykepleiere har fullført videregående FØR de går 3 år på høyskole, så vidt meg bekjent er ikke hjelpepleien en høyere utdannelse. Dessuten har hjelpepleierne også mye praksis.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #34 Del Skrevet 19. mai 2002 Enig med Fletta! Hjelpepleien er en assistentrolle til sykepleien! Sykepleierne har det overordnede ansvaret. Sykepleie er en profesjon og en akademisk utdanning. Visse ting må være tilstede for at et fag befinner seg på en høyskole. Dette skiller sykepleien fra hjelpepleien. Har man noengang vurdert hovedfag ved universitetet i hjelpepleie?? Institutt for "hjelpepleievitenskap"?? Hehe... Hjelpepleier utdanner man seg PÅ videregående skole, sykepleien tar man ETTER fullført studiekompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. mai 2002 #35 Del Skrevet 19. mai 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-24 11:43 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. mai 2002 #36 Del Skrevet 19. mai 2002 Milla, bli med ut å spise? Du betaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #37 Del Skrevet 21. mai 2002 hvorfor en fake hjemmeside, Milla? Høy på pæra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 21. mai 2002 #38 Del Skrevet 21. mai 2002 Det var da snedig sagt du siste anonym. Litt misunnelig hva?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 22. mai 2002 #39 Del Skrevet 22. mai 2002 Det ser da vitterlig ut som om Milla kan ta seg råd til å kjøpe domenet i hvertfall 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #40 Del Skrevet 22. mai 2002 Tviler på sannhetsgehalten i hele Millapersonen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg