AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #61 Del Skrevet 9. oktober 2016 35 minutter siden, lipgloss skrev: Var på fest i går og hadde på meg skinny jeans og en litt fin t-skjorte jeg gikk uten sokker og ingen reagerte negativt på det,det var to andre gjester som også var uten strømper, tror kanskje det e litt sant i dette med at her inne på KG så er det så mange som reagerer negativt på det.Har liksom aldrig tenkt tanken eller hørt negative ting om å være barbeint før jeg kom her inn 😊 Jeg pleier ikke si ifra, mao kunne du ikke lagt merke til at jeg ikke liker føtter i sofaen min. Ser forøvrig ikke helt hva antrekket ditt i går kveld har med dette å gjøre. Anonymkode: 2e41f...63b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 9. oktober 2016 #62 Del Skrevet 9. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier ikke si ifra, mao kunne du ikke lagt merke til at jeg ikke liker føtter i sofaen min. Ser forøvrig ikke helt hva antrekket ditt i går kveld har med dette å gjøre. Anonymkode: 2e41f...63b 😊enig i det,antrekket har ingeting med saken å gjøre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #63 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg syntes ikke noe om å ha føttene i sofaen, med mindre verten på forhånd har sagt det er greit. Jeg har føttene i sofaen vår selv, men liker ikke at andre har det da mange i vår omgangskrets har hunder som røyter og sokkene deres er ofte fulle av håndehår. Misliker sterkt når svigerinnen og kjæresten hennes kommer på besøk og slenger bena opp i vår nye sofa. Ikke greit! Anonymkode: beb92...8e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #64 Del Skrevet 9. oktober 2016 Hos meg er det helt i orden, men når jeg er hos andre prøver jeg å unngå det.. Men tenker som så at hvis verten gjør det, så gjør jeg også det Orker ikke sitte stiv som en pinne for å se på film, eller sitte stiv og støl mens de sitter lettere henslengt... Det jeg derimot ikke liker er føtter på bordet eller bladhylla.. Anonymkode: e15e0...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 9. oktober 2016 #65 Del Skrevet 9. oktober 2016 pfft min sofa er eldgammel og har vært gjennom mye rart. Syns bare det er koslig besøk tar seg til rette og sitter slik de føler for. Akkurat beina på bordet er litt rart da, men hadde ikke sagt noe tror jeg selv sitter jeg barbeint nå med beina i sofan, rettere sagt ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #66 Del Skrevet 9. oktober 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes ikke noe om å ha føttene i sofaen, med mindre verten på forhånd har sagt det er greit. Jeg har føttene i sofaen vår selv, men liker ikke at andre har det da mange i vår omgangskrets har hunder som røyter og sokkene deres er ofte fulle av håndehår. Misliker sterkt når svigerinnen og kjæresten hennes kommer på besøk og slenger bena opp i vår nye sofa. Ikke greit! Anonymkode: beb92...8e5 Godt å høre at jeg ikke er alene Anonymkode: 2e41f...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powpow Skrevet 9. oktober 2016 #67 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Jeg ville blitt rimelig satt ut dersom noen jeg var på besøk hos reagerte på dette (så fremst sokkene mine ikke var skittne). Jeg kunne i hvert fall aldri eid et møbel jeg var SÅ redd for at jeg fikk gjestene mine til å føle seg ukomfortabel. Endret 9. oktober 2016 av powpow 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2016 #68 Del Skrevet 9. oktober 2016 2 minutter siden, powpow skrev: Jeg ville blitt rimelig satt ut dersom noen jeg var på besøk hos reagerte på dette (så fremst sokkene mine ikke var skittne). Jeg kunne i hvert fall aldri eid et møbel jeg var SÅ redd for at jeg fikk gjestene mine til å føle seg ukomfortabel. Jeg tror du bør lese HI en gang til. Jeg ønsker at gjestene mine skal føle seg komfortable og jeg har ikke for vane å "reagere" (les: si ifra) om dette. Det er heller ikke det at jeg er "SÅ redd" for sofaen min - jeg synes bare rett og slett at det er ekkelt. Anonymkode: 2e41f...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå