Gå til innhold

Er det uhøflig å stenge facebookveggen min for kommentarer .....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, CKT skrev:

Må vel bli opptil hver enkelt hva de ønsker. Synes ikke det er et spøtt rart. helt normalt.

Leser du i det hele tatt hva jeg skriver?

Jeg har ikke sagt at det er unormalt, men hva jeg tenker om hva han/hun spør om.

Og det sikkert flere der ute som tenker som meg.

Anonymkode: 639c6...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

på bursdagen min?

Enkelte vet når jeg har bursdag selv om jeg ikke har oppgitt datoen i innstillingene og vil da skrive på veggen sikkert.

Ønsker ikke fokus på dagen og tenkte likegodt å stenge veggen den dagen. Men eer det uhøflig? 

Anonymkode: 4e163...7cb

Det er ikke uhøflig nei. Husk at det bare er facebook, og ingen krise. Ønsker du minst mulig oppmerksomhet den dagen, så hvorfor ikke. Steng den du (Y) De får gratulere deg på den koselige gamledagse måten, nemlig personlig.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stengt vegg og viser ikke bursdag på Facebook, av samme grunner som ble nevnt over her. Jeg liker ikke oppmerksomheten og er ikke tilhenger av saueflokkgratulasjonene. Nå har jeg generelt en ganske restriktiv Facebook da.

Det stanset likevel ikke et medlem av svigerfamilien i å lage en egen post, tagge meg med "gratulasjon" og påpeke at det måtte gjøres på den måten fordi jeg var så vanskelig og hadde stengt vegg. Som om noe med den "gratulasjonen" handlet om meg. Så helt sikker på at det ender på Facebook er man aldri.

Anonymkode: 1291d...c31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...