AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Del Skrevet 30. september 2016 på bursdagen min? Enkelte vet når jeg har bursdag selv om jeg ikke har oppgitt datoen i innstillingene og vil da skrive på veggen sikkert. Ønsker ikke fokus på dagen og tenkte likegodt å stenge veggen den dagen. Men eer det uhøflig? Anonymkode: 4e163...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2 Del Skrevet 30. september 2016 Steng veggen hvis du vil så kan folk heller sende en melding Anonymkode: ba2c6...448 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 Nei, det syns ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Del Skrevet 30. september 2016 Men tenk om noen tror jeg har stengt veggen kun for dem? Anonymkode: 4e163...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den Skrevet 30. september 2016 #6 Del Skrevet 30. september 2016 Nei, det er må være opp til deg. Jeg hadde ikke tenkt negativt om en av mine venner gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #7 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg gjør det hver bursdag. Hater slik oppmerksomhet😝 Anonymkode: 749e1...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #8 Del Skrevet 30. september 2016 Kan man stenge veggen for kommentarer ellers også uten at noen burde ta det ille opp? Føler bare for å gjøre det iblant men aldri gjort det pga nevnte grunn Anonymkode: 4e163...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. september 2016 #9 Del Skrevet 30. september 2016 Nei, det er helt opp til deg og har ingenting med uhøflighet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #10 Del Skrevet 30. september 2016 Det er din vegg og du bestemmer over din vegg. Ønsker du å stenge den, så stenger du den. Skal du unngå kommentarer så bør du vel stenge i litt flere dager enn akkurat dagen? Hvordan stenger du den, forresten? Anonymkode: ecd3a...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 30. september 2016 #11 Del Skrevet 30. september 2016 Det syns jeg ikke er uhøflig, nei. Kommer til å gjøre det selv i år. Jeg har aldri hatt bursdagen min synlig på FB, men det er jo alltid noen som husker den allikevel og derfor skriver en melding på veggen. Da kaster "saueflokken" seg på og så fylles det opp med meldinger. Selv syns jeg bursdag på FB er noe tull. Jeg blir da vel ikke spesielt smigret eller glad for at 250 mennesker slenger inn noen ord på veggen bare fordi alle andre gjør det. Jeg setter mye mere pris på de som ringer eller sender meg en SMS. Da vet jeg at de virkelig mener det og ikke bare henger seg på fordi alle andre gratulerer. Gratulerer for øvrig aldri noen på FB selv heller, av samme grunn. De jeg uansett ønsker å gratulere får en SMS eller pip fra meg. Den perifere klassekompisen fra ungdomsskolen, eller dama jeg bare kjenner fordi hun jobber på et sted der jeg er innom en gang i blant ville det ikke vært naturlig for meg å gratulere med dagen i det "virkelige liv" og dermed ville jeg syns det var kunstig å få en gratulasjon fra dem også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 30. september 2016 #12 Del Skrevet 30. september 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: på bursdagen min? Enkelte vet når jeg har bursdag selv om jeg ikke har oppgitt datoen i innstillingene og vil da skrive på veggen sikkert. Ønsker ikke fokus på dagen og tenkte likegodt å stenge veggen den dagen. Men eer det uhøflig? Anonymkode: 4e163...7cb Det er jo ditt valg. det er og din dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #13 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg synes det er merkelig. Spesielt bare den dagen for en spesiel person.. Herregud det er en kommentar av mange. Men du bestemmer selv, men jeg hadde synes det hadde vært merkelig. Anonymkode: 639c6...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #14 Del Skrevet 30. september 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig. Spesielt bare den dagen for en spesiel person.. Herregud det er en kommentar av mange. Men du bestemmer selv, men jeg hadde synes det hadde vært merkelig. Anonymkode: 639c6...328 Jeg synes også det er merkelig å stenge veggen fordi man kansje får 5-6 kommentarer. Vi alle har bursdag en gang, vi alle blir eldre. Anonymkode: 639c6...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 30. september 2016 #15 Del Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er merkelig å stenge veggen fordi man kansje får 5-6 kommentarer. Vi alle har bursdag en gang, vi alle blir eldre. Anonymkode: 639c6...328 Synes det er helt greit at noen tar egne valg, og ikke ønsker oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 30. september 2016 #16 Del Skrevet 30. september 2016 gjør hva du vil for det er ditt valg. på innstillingene så kan du velge om bursdagen din skal vises eller ikke og noen av face book vennen mine har valgt å ikke vise bursdagen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesehest__ Skrevet 30. september 2016 #17 Del Skrevet 30. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: på bursdagen min? Enkelte vet når jeg har bursdag selv om jeg ikke har oppgitt datoen i innstillingene og vil da skrive på veggen sikkert. Ønsker ikke fokus på dagen og tenkte likegodt å stenge veggen den dagen. Men eer det uhøflig? Anonymkode: 4e163...7cb Nei. Man gjør som man vil der inne med sin egen side og ting som angår en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #18 Del Skrevet 30. september 2016 2 timer siden, CKT skrev: Synes det er helt greit at noen tar egne valg, og ikke ønsker oppmerksomhet Og jeg svarte ærlig at jeg synes det er merkelig, men at det er hennes valg. Synes ikke det er uhøflig,men merkelig og jeg stusser litt over folk som ta slike valg, da tenker jeg at de bryr seg for mye. Anonymkode: 639c6...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #19 Del Skrevet 30. september 2016 2 timer siden, CKT skrev: Synes det er helt greit at noen tar egne valg, og ikke ønsker oppmerksomhet Jeg har vel lov til å mene det vel? Og fortelle det til TS? Når hun spør etter ærlige svar. Anonymkode: 639c6...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 30. september 2016 #20 Del Skrevet 30. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg svarte ærlig at jeg synes det er merkelig, men at det er hennes valg. Synes ikke det er uhøflig,men merkelig og jeg stusser litt over folk som ta slike valg, da tenker jeg at de bryr seg for mye. Anonymkode: 639c6...328 Må vel bli opptil hver enkelt hva de ønsker. Synes ikke det er et spøtt rart. helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå