Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2534153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Ehhh, dette var meg. Jeg var nok litt for rask. Men det jeg skulle si var- at alt taler for seg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 hehe tidig fyr det der.... Vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke ta han helt seriøst??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #5 Del Skrevet 23. juli 2002 En liten overgang det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. juli 2002 #6 Del Skrevet 23. juli 2002 Hagen har egenskaper som får folk til å tro på ham, sier Schanche til avisen. Er det bare jeg som ikke har lagt merke til de egenskapene der da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 30. juli 2002 #7 Del Skrevet 30. juli 2002 Noen som vär så snill kan forklare meg hvorfor han liksom skal kunne fremstilles som en seriös politiker?!? Jeg har liksom et lite bilde av MS som leken, ikke helt voksen og veldig opptatt av spenning!?! Er jeg helt på jordet?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 30. juli 2002 #8 Del Skrevet 30. juli 2002 Nei, det lyser ikke akkurat seriøs politiker av MS... Jeg for min del tror gutten forsvinner ganske fort. Den som lever for se, og imens ler jeg når ser jeg for meg en harry-politiker med bart og labre karriereutsikter... Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå