Gå til innhold

Kollegaer dom gråter på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er mange gravide som gråter plutselig på jobb :P sånn, om det er et "nyoppstått" problem, og en kvinnelig kollega. Jeg er i uke 11 og gråter av de merkeligste ting ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at de som blir irritert over ei kollege som gråter på jobb bør gå inn litt i seg selv og spør seg selv hvorfor personen sitter og gråter mens de er på jobb. Selvsagt passer det dårlig å gråte på jobb, men vi er ikke mer enn mennesker og iblant kan noen få ei mental knekk. Kanskje noen i nære relasjon har gått bort, personen selv har kanskje fått helseproblemer, relasjonskonflikter, o.l. Hvorfor blir du irritert når du ikke vet grunnen til at personen gråter men allikevel er det greit hvis "noen i familien feks har fått kreft"? Vær litt medmenneske er du grei. Selv hadde jeg prøvd å finne ut hvorfor kollegaen min satt og gråt på jobb og virke litt støttende enn å vise ei dårlig holdning ved å bli irritert. Som kollege støtter og hjelper man hverandre. Vi er, som sagt, ikke mer enn bare mennesker. Iblant kan det være nok å vise anerkjennelse til ei person som har det vondt og bare tilby ei kaffe kopp. Ei kollege som har det godt er ei produktiv kollege.

:blomst:

Endret av Stum481
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...