MiniMjau Skrevet 30. september 2016 #21 Del Skrevet 30. september 2016 Dizzy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #22 Del Skrevet 30. september 2016 Skjønner ikke poenget? Når jeg var 13-14 år digget jeg Oasis. De var stup rusa hele tiden og det ene albumet ble spilt inn i kokain rus. Ble ikke narkis av den grunn. Ikke så mye jeg fikk gjort noe med akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. oktober 2016 #23 Del Skrevet 1. oktober 2016 Det her er grunnen til atartister/kunstnere må holde seg unna stoff: Ungene elsker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. oktober 2016 #24 Del Skrevet 1. oktober 2016 Fælt å få en innsikt i hvor lett påvirkelige noen mennesker er. Jeg ønsker deg lykke til videre i livet. Du kommer til å vokse fra dette en dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilhelm-meister Skrevet 2. oktober 2016 #25 Del Skrevet 2. oktober 2016 På 30.9.2016 den 0.52, Hapi skrev: Vanskelig å finne en artist som ikke bruker dop, jeg lar igrunn ikke det komme i veien for om jeg liker dem eller ikke. Jeg blir ikke påvirket av det heller, har aldri vært noe interessert i å ta dop selv, drikker lite også. Og det til tross for at jeg liker Pearl Jam Frank Zappa brukte ikke dop. Men han hadde usunt kosthold og kjederøykte sigaretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 5. oktober 2016 #26 Del Skrevet 5. oktober 2016 Skjønner ikke helt hva problemet med å si hvem det er, er? Altså, du utleverer ikke en nabo for narkotikabruk, det er en Amerikansk artist som deler det konstant på snapchat.. Han er ikke vennen din, du trenger ikke beskytte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. oktober 2016 #27 Del Skrevet 8. oktober 2016 På 29.09.2016 den 22.40, Spiteful skrev: Jeg har i rundt 7 måneder nå vært ganske betatt av en artist. Jeg vil ikke nevne navnet hans her, men jeg kan si han er ganske langt inn i Narkomiljøet. Hva menes med langt inne i narkotikamiljøet? Du skriver han røyker cannabis, det er knapt noe rusmiddel og snakke om. Mer normalt og langt bedre en alkohol. Så forstår egentlig hva du mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bledle Skrevet 8. oktober 2016 #28 Del Skrevet 8. oktober 2016 Beklager, men dette må jo være kødd? Ikke normalt at en 18-åring bekrymrer seg såå mye over et idol at vedkommende lager en tråd om det og i tillegg hvor vedkommende til og med er redd for å "utlevere" idolet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg