Gjest canacas Skrevet 29. september 2016 #21 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, Cyrus skrev: Du har potensiale. Glem ikke at dersom en kjekk mann eller pen dame prøver å oppnå kontakt med deg, svar med en tørr one liner mens du unngår blikkontakt. Gjør så om på hele programmet ditt slik at du kan trene i en annen del av senteret for å unngå mer menneskelig kontakt 😄 Pen dame? Hun får i så fall the evil eye uansett. Kjekk hunk? Sorry, da blir det markløft....
Gjest Ajax Skrevet 29. september 2016 #22 Skrevet 29. september 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Pen dame? Hun får i så fall the evil eye uansett. Kjekk hunk? Sorry, da blir det markløft.... Det er jo helt feil. Slik du holder på så risikerer du jo å utstråle en eller annen form for personlighet. Det blir ikke riktig med tanke på at hele grunnen til å bli superripped er for å kompensere for den manglende personligheten. Jeg vet ikke om jeg klarer å lære deg opp...
Gjest canacas Skrevet 29. september 2016 #23 Skrevet 29. september 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Det er jo helt feil. Slik du holder på så risikerer du jo å utstråle en eller annen form for personlighet. Det blir ikke riktig med tanke på at hele grunnen til å bli superripped er for å kompensere for den manglende personligheten. Jeg vet ikke om jeg klarer å lære deg opp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå