Gå til innhold

Starte på treningssenter alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ingen som jeg føler meg på treningsbølgelengde med. Er det innafor å gå på treningssenter alene? Kanskje får jeg med en av truvenninnene etter hvert.

Anonymkode: 7fd78...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg trener er det mange som går alene i alle fall. De som går i grupper ser av og til ut til å være mer opptatt av å prate enn å trene :)

Skrevet

Det er trening. Ikke syklubb. Selvfølgelig kan du gjøre det alene 😄

Skrevet

Jeg synes det er best å gå alene. Da deltar jeg på de timene jeg har lyst til, og trener ellers når jeg selv vil. Foretrekker å ikke måtte avtale med noen.

Skrevet

Det mest vanlige er jo å dra alene. 

Anonymkode: 98b67...474

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker å gå alene :) Veldig mange som gjør det.

Anonymkode: 39f56...021

Skrevet

Går jeg sammen med noen kan jeg ikke bruke ørepropper, og musikken på treningssentere gjør meg nesten like rasende som i klesbutikker. Det er meg og vektene og jeg driter i om folk ser på når jeg spiller luftgitar og hytter med nevene etter et bra sett.

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg trener med er PT, ellers alene. Kan ikke ha med venner på gymmet, da blir det dårlig fokus og jeg er der for å trene! Blitt kjent med mye folk der da, det er "ulempen" ved å dra alene :)

Gjest lizard queen
Skrevet

Selvfølgelig kan du trene alene! Er det som er mest normalt :) 

Skrevet
3 minutter siden, canacas skrev:

Eneste jeg trener med er PT, ellers alene. Kan ikke ha med venner på gymmet, da blir det dårlig fokus og jeg er der for å trene! Blitt kjent med mye folk der da, det er "ulempen" ved å dra alene :)

Du ser tydeligvis ikke sinna nok ut når du trener. Jeg kan gi deg et kurs i "resting doucheface" om du vil 😄

Skrevet

Foretrekker å dra alene, slipper å måtte vente på folk eller tilpasse meg andre. Jo da, er jo greit å ha noen å skravle med da, men overlever begge veier.

Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Du ser tydeligvis ikke sinna nok ut når du trener. Jeg kan gi deg et kurs i "resting doucheface" om du vil 😄

:laugh:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen som jeg føler meg på treningsbølgelengde med. Er det innafor å gå på treningssenter alene? Kanskje får jeg med en av truvenninnene etter hvert.

Anonymkode: 7fd78...d32

Det går helt fint! Jeg begynte å gå på gruppetimene alene, men nå har jeg gått over til PT og har vært på trening alene et par ganger. Det går kjempefint :jepp: Det er bare å komme over kneiken, de aller aller fleste er der alene så det er ikke noe man tenker over

Skrevet
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Ikke sånn

Mere sånn:

:snurt:

Aha! Jeg har gjort det feil hele tiden :sur:

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Aha! Jeg har gjort det feil hele tiden :sur:

Jepp! Følg mine råd også kan til og med du bli en superripped sosialt autistisk enstøing 😄

Skrevet

I starten da jeg var usikker gikk jeg med en venn, men det er fordi jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. Nå som jeg er mer sikker og trygg foretrekker jeg å gå alene. Det er mye mer effektivt og jeg kan høre på musikk og ta ting i eget tempo.

Anonymkode: 6b61e...816

Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jepp! Følg mine råd også kan til og med du bli en superripped sosialt autistisk enstøing 😄

Det er alt som skal til? Dammit! Det er mange timer trent til ingen nytte. Blir syyyykt ripped fra nå av! Takk! 

:dry: (øver) 

Skrevet

Foretrekker å trene alene ;) 

Anonymkode: a32a2...05b

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Det er alt som skal til? Dammit! Det er mange timer trent til ingen nytte. Blir syyyykt ripped fra nå av! Takk! 

:dry: (øver) 

Du har potensiale. Glem ikke at dersom en kjekk mann eller pen dame prøver å oppnå kontakt med deg, svar med en tørr one liner mens du unngår blikkontakt. Gjør så om på hele programmet ditt slik at du kan trene i en annen del av senteret for å unngå mer menneskelig kontakt 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...