Gå til innhold

Hva slags type folk er det flest av her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen spesielle typer folk du mener det er mer av her enn andre? Nevn minst ulike typer folk.

Anonymkode: 09975...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen spesielle typer folk du mener det er mer av her enn andre? Nevn minst ulike typer folk.

Anonymkode: 09975...9d1

Politisk korrekte mennesker uten egne meninger. De er det mest av. 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Raringer :fnise:

Etter å ha lest en del innlegg her i kveld....

Anonymkode: d6125...842

Jeg liker raringene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranglefanter 

Orginaler

Ordinære A4 folk

Enstøinger 

Sosiale søtinger

Anonymkode: e1039...7b2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det florerer av gjerne eldre damer som elsker å ha rett. Du vet den typen som alltid snakker nedlatende til butikkansatte, roper og skylder på dem når de selv har gjort noe feil.

Anonymkode: 0ff0e...ef3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre, men jeg tror alderen varierer veldig.
Jeg er litt usikker egentlig. Det er jo menn og gutter her også.

I hovedsak tror jeg det er en del kvinner i alle aldre - jeg vet ikke om de er rare, men ryktene skal ha det til at noen her inne er litt rare, men alle kan jo virke rare på nettet. Skumle også om dem vil. Kanskje dem er skumle og rare? Skumle og rare damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å ta en tur innom den delen av KG hvor det snakkes om forhold. Er der du finner de mest spesielle personene, spesielt de som aldri lærer, null innsikt og skjønner ikke en dritt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Citronella skrev:

Politisk korrekte mennesker uten egne meninger. De er det mest av. 

Kan jo tenkes at disse "politisk korrekte meningene (hva du nå mener med det) er deres egne meninger.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det florerer av gjerne eldre damer som elsker å ha rett. Du vet den typen som alltid snakker nedlatende til butikkansatte, roper og skylder på dem når de selv har gjort noe feil.

Anonymkode: 0ff0e...ef3

Hovedvekten av brukerne på KG er i tyveårene. Og din beskrivelse av eldre damer synes jeg er svært nedlatende.

Anonymkode: fff94...857

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerte fruer, frustrerte enslige, frustrerte gutter og menn, sinte menn, kvinneforaktende menn(og noen kvinner som har oppdaget at de får oppmerksomhet fra frustrerte og kvinneforaktende menn når de snakker ned andre kvinner), hjelpetrengende folk, troll, provokatører, flinkiser og levende fasiter. Jeg tror de fleste her er veldig unge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo tenkes at disse "politisk korrekte meningene (hva du nå mener med det) er deres egne meninger.

Hovedvekten av brukerne på KG er i tyveårene. Og din beskrivelse av eldre damer synes jeg er svært nedlatende.

Ja, mange har jo politisk korrekte meninger fordi det er det de mener. Typisk folk som tror de har så spesielle og ærlige meninger å mene at politisk korrekte ikke har meninger. Jeg har endel politisk korrekte meninger, men det betyr ikke at jeg er mindre ærlig enn de som alltid tror at deres mening er så mye mer ærlig og unik.

Ble en liten avsporing, men ble provosert.

Anonymkode: 5fc73...629

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mange har jo politisk korrekte meninger fordi det er det de mener. Typisk folk som tror de har så spesielle og ærlige meninger å mene at politisk korrekte ikke har meninger. Jeg har endel politisk korrekte meninger, men det betyr ikke at jeg er mindre ærlig enn de som alltid tror at deres mening er så mye mer ærlig og unik.

Ble en liten avsporing, men ble provosert.

Dette. Må man være et gedigent rasshøl før man har politiske meninger, liksom?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
12 timer siden, antbug skrev:

Frustrerte fruer, frustrerte enslige, frustrerte gutter og menn, sinte menn, kvinneforaktende menn(og noen kvinner som har oppdaget at de får oppmerksomhet fra frustrerte og kvinneforaktende menn når de snakker ned andre kvinner), hjelpetrengende folk, troll, provokatører, flinkiser og levende fasiter. Jeg tror de fleste her er veldig unge. 

Slår meg med på den der!😉😊

Endret av Baremenneske
Liten skrivefeil...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får søke opp politisk korrekt. Og jeg kan endre min uttalelse til konforme og litt kjedelige mennesker. Og det er greit det. Vi er alle egentlig folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Citronella skrev:

Du får søke opp politisk korrekt. Og jeg kan endre min uttalelse til konforme og litt kjedelige mennesker. Og det er greit det. Vi er alle egentlig folk flest.

Det å være politisk korrekt er jo noe mange bare slenger ut fordi de selv mener at deres meninger er så mye mer unike og ærlige. Noe som ikke nødvendigvis stemmer og disse folkene som tror at deres mening er så forbanna unik er jo ofte ikke unik i det hele tatt.

Så poenget er at mange ikke er politisk korrekte. De bare har disse meningene og det er ikke fordi de ikke tør å si sin egentlig mening slik det ofte påstås i mange diskusjoner. Dessuten er det jo veldig enkelt å være politisk ukorrekt på nettet,men hvem er det som tør dette i virkeligheten? Veldig få fordi de ikke tør å si sin mening på grunn av at de kommer til å få reaksjoner. Altså er jo det de som er politisk korrekte i ordets rette forstand fordi de egentlig ikke har de meningene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest anonyme! 

Det er faktisk to typer anonyme brukere som her. 

Slike som meg som har et nick men i realiteten anonym. 

Også har vi AnonymBruker , som slike som meg bruker når vi skal skrive noe skikkelig slemt. 

Endret av stan
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å være politisk korrekt er jo noe mange bare slenger ut fordi de selv mener at deres meninger er så mye mer unike og ærlige. Noe som ikke nødvendigvis stemmer og disse folkene som tror at deres mening er så forbanna unik er jo ofte ikke unik i det hele tatt.

Så poenget er at mange ikke er politisk korrekte. De bare har disse meningene og det er ikke fordi de ikke tør å si sin egentlig mening slik det ofte påstås i mange diskusjoner. Dessuten er det jo veldig enkelt å være politisk ukorrekt på nettet,men hvem er det som tør dette i virkeligheten? Veldig få fordi de ikke tør å si sin mening på grunn av at de kommer til å få reaksjoner. Altså er jo det de som er politisk korrekte i ordets rette forstand fordi de egentlig ikke har de meningene.

Tatt på kornet- men prøv å knus argumentene deres så lett.. de er ikke vant til det, de er kun vant med å diskutere med folk som deler akkurat de samme meningene. De forsvinner fort fra slike tråder som dette, heldigvis. 

Anonymkode: 9bd55...d7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatt på kornet- men prøv å knus argumentene deres så lett.. de er ikke vant til det, de er kun vant med å diskutere med folk som deler akkurat de samme meningene. De forsvinner fort fra slike tråder som dette, heldigvis. 

Anonymkode: 9bd55...d7c

Jeg har aldri sagt at jeg er så forbanna unik. Jeg er som folk flest. At jeg har meninger som er litt på tvers, og litt filterløs, sånn er jeg IRL også. Jeg ser på meg selv som et menneske med høy integritet, samtidig som jeg er ydmyk og åpen for konstruktive argumenter. Jepp. C'est moi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...