AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #21 Del Skrevet 28. september 2016 En dag da jeg var på utplassering på en videregående skole, skulle jeg hente mer kaffe til personalrommet. Hun som jobba der visste jo ikke om meg, og prøvde å nekte meg å hente kaffen fordi hun trodde jeg var elev (ikke en kommende lærer). Da var jeg noen og 30 år. Etter hvert som man blir eldre setter man mer pris på å bli tatt som yngre enn hva man faktisk er Anonymkode: 3232c...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #22 Del Skrevet 28. september 2016 Gratulerer! Jeg ble spurt om leg. når jeg handlet øl på butikken en gang i alder av 33år. Det er et av de fineste komplimentet jeg har fått. Anonymkode: 36efb...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheltay Retrac Skrevet 28. september 2016 #23 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg blir alltid spurt om legitimasjon når jeg kjøper vin, jeg er 34. Jeg jobber som lærer, og en gang kom vaktmesteren inn da jeg underviste 7. klasse og lurte på om det var noen voksne tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. september 2016 #24 Del Skrevet 28. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle inn på et idrettsarrangement, og ble spurt om jeg skulle ha voksen eller studentbillett. Billett for voksne var fra 13 år og oppover, studentbillett gjaldt tydeligvis for personer på ungdomsskole og videregående med bevis etter hva jeg har funnet ut i etterkant. Hun gamle dama som solgte billetter spurte om jeg gikk på vgs eller ungdomsskolen. Virket nesten som hun spurte i fullt alvor. Hadde litt lyst til å si, "nei, jeg går på barneskolen". Hvis hun bare hadde nevnt videregående hadde det vært greit (da hadde jeg ikke brydd meg), men jeg vil da faen meg ikke bli tatt for å være 13 år når jeg er 21. Det er nesten mer fornærmende enn det er oppmuntrende. Jeg ser da ikke spesielt ung ut for alderen, så jeg forstår ikke helt hva det var hun dreiv med. Uansett bør hun klare å se forskjell på et BARN og en VOKSEN. Andre som har opplevd lignende situasjoner? Anonymkode: 80b9c...afd Ja, og jeg var gravid samt at jeg hadde med meg 3 barn så mye tydet på at jeg var langt eldre enn barnebilett. Er nå 40+ men må vise leg om jeg går på nye steder for å kjøpe aldersbestemte varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #25 Del Skrevet 28. september 2016 2 minutter siden, Sheltay Retrac skrev: Jeg blir alltid spurt om legitimasjon når jeg kjøper vin, jeg er 34. Jeg jobber som lærer, og en gang kom vaktmesteren inn da jeg underviste 7. klasse og lurte på om det var noen voksne tilstede. Da hadde jeg seriøst druknet i latter, hvis jeg hadde vært tilstede. Det er å ta den skikkelig ut. Ler for meg selv, her jeg sitter. Anonymkode: 80b9c...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå