Gå til innhold

Nummeret du ringer er opptatt. Er jeg blokkert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Absolutt. Og selv er han enda verre, får helt noia om jeg ikke svarer på snapp innen 5 min 

Anonymkode: b8d45...842

Lykke til da med å finne utav det i fremtiden med jobb, unger som griner og middagen som brenner seg fast fordi dere må svare hverandre innen fristen :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nå, TS, og når jeg ikke har på mobilsvar og telefonen er avslått, skjedde det samme som du skrev i HI. Altså var du neppe blokkert.

Anonymkode: 23f48...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Testet nå, TS, og når jeg ikke har på mobilsvar og telefonen er avslått, skjedde det samme som du skrev i HI. Altså var du neppe blokkert.

Ts 

et ring og så beskjed om at nummeret er opptatt ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

et ring og så beskjed om at nummeret er opptatt ? 

Ja, eller mer et pip enn et ring, men. Uansett er tillit viktig i et forhold, spesielt i starten. Hvis dette er det eneste som har fått deg til å reagere, så kan du ha tillit til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med linjen sikkert eller så er den av eller noe, når man er blokkert kommer det bare noen pipelyder 

Anonymkode: 2d235...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fluffe skrev:

30 ring....

Har hun fridd så mange ganger?  :rolleyes:

Anonymkode: 2c09b...2f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts 

nettopp, så her er det noe muffins. Og han er vel egenlig ikke bare en kompis heller, vi har liksom nylig blitt sammen og vi pleier tekste/ringe hverandre nesten døgnet rundt, så det ble plutselig veldig merkelig å ikke få kontakt på 7-8 timer. 

Hadde en som jeg nettopp blitt sammen med ringt meg 30gsnger ila en dag blir fort dumpet. 

Anonymkode: 66a4f...c00

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller mer et pip enn et ring, men. Uansett er tillit viktig i et forhold, spesielt i starten. Hvis dette er det eneste som har fått deg til å reagere, så kan du ha tillit til ham.

Ts. Ja er dette, altså den totale endringen i kontakmønsterer vårt som har fått meg til å reagere. Som jeg skrev lenger oppe pleier vi snappe, ringe og tekste konstant. Ringer hverandre så snart vi våkner og ringer hverandre når vi legger oss. 

Så når plutselig alt dette ble borte og jeg ikke hørte noe hele dagen og kun kom til opptattsignal når jeg ringte synst jeg det virket veldig merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Ja er dette, altså den totale endringen i kontakmønsterer vårt som har fått meg til å reagere. Som jeg skrev lenger oppe pleier vi snappe, ringe og tekste konstant. Ringer hverandre så snart vi våkner og ringer hverandre når vi legger oss. 

Så når plutselig alt dette ble borte og jeg ikke hørte noe hele dagen og kun kom til opptattsignal når jeg ringte synst jeg det virket veldig merkelig. 

Kanskje han hadde mor på besøk eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en som jeg nettopp blitt sammen med ringt meg 30gsnger ila en dag blir fort dumpet. 

Anonymkode: 66a4f...c00

Ts 

Rollene pleier vanligvis være snudd og det er han som pleier ringe konstant og blir helt crazy om jeg ikke svarer i løpet av kort tid. Noe han har lovet å slutte med. Så lurer jo litt på om han ikke svarer med vilje for å ta "hevn" fordi jeg ikke svarte når han ringte meg og jeg ikke hadde mulighet å ringe tilbake før etter 10 min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

nettopp, så her er det noe muffins. Og han er vel egenlig ikke bare en kompis heller, vi har liksom nylig blitt sammen og vi pleier tekste/ringe hverandre nesten døgnet rundt, så det ble plutselig veldig merkelig å ikke få kontakt på 7-8 timer. 

Kanskje han ble lei av den konstante kontakten, og bare vil snakke litt sånn av og til?

Anonymkode: 17e4c...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts 

Rollene pleier vanligvis være snudd og det er han som pleier ringe konstant og blir helt crazy om jeg ikke svarer i løpet av kort tid. Noe han har lovet å slutte med. Så lurer jo litt på om han ikke svarer med vilje for å ta "hevn" fordi jeg ikke svarte når han ringte meg og jeg ikke hadde mulighet å ringe tilbake før etter 10 min 

Det kan jo hende, da er det i så fall en veldig barnslig kjæreste du har funnet deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ble lei av den konstante kontakten, og bare vil snakke litt sånn av og til?

Ts. Nei er han som tar iniativet til kontakt hele tiden og blir sur og mener jeg ikke er like interessert lenger om jeg ikke opprettholder den konstante kontakten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Er dere 13 år gamle?

Anonymkode: 34164...4ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Nei er han som tar iniativet til kontakt hele tiden og blir sur og mener jeg ikke er like interessert lenger om jeg ikke opprettholder den konstante kontakten. 

Selv om han var sånn tidligere betyr det ikke at han ikke kan ha ombestemt seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han var sånn tidligere betyr det ikke at han ikke kan ha ombestemt seg nå.

Ts 

Hm, ja kanskje det. Men hørtes absolutt ikke sånn ut nå når han ringte for litt siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere allerede nå " forhandler " om hvordan forholdet skal være er dette forholdet allerede tapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...