Gjest CKT Skrevet 28. september 2016 #21 Del Skrevet 28. september 2016 3 minutter siden, sol87 skrev: Det er ikke vits i å diskutere med dem det gjelder. Jeg har prøvd. Det er ikke verdt min energi. Dette er noe jeg gjør for moro skyld, ikke for å utvikle meg selv eller andre som menneske. Takk for tips. Jeg har ikke tenkt og prøve heller. ☺ Har andre ting og bruke energi på. En og diskutere ting jeg ikke har interesse for.☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 28. september 2016 #22 Del Skrevet 28. september 2016 17 minutter siden, sol87 skrev: Det er ikke vits i å diskutere med dem det gjelder. Jeg har prøvd. Det er ikke verdt min energi. Dette er noe jeg gjør for moro skyld, ikke for å utvikle meg selv eller andre som menneske. Takk for tips. Jeg har ikke tenkt og prøve heller. ☺ Har andre ting og bruke energi på. En og diskutere ting jeg ikke har interesse for.☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 28. september 2016 #23 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) 31 minutter siden, sol87 skrev: Det er ikke vits i å diskutere med dem det gjelder. Jeg har prøvd. Det er ikke verdt min energi. Dette er noe jeg gjør for moro skyld, ikke for å utvikle meg selv eller andre som menneske. Det havnet ei i den lista her og nå. Ikke du. 😎 Man tror det ikke før man ser det. Noen har alt for mye fantasi Endret 28. september 2016 av CKT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 28. september 2016 #24 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Nei,har ikke blokkert noen. Bruker vel forumet mest for fjas og moro skyld. Kan diskutere litt,men holder meg unna mye. Hadde en periode før hvor jeg ble lei av noen her inne,men da fant jeg egentlig ut at det var på tide med en pause og ikke oppsøke sånne tråder lenger. Har lært meg å ta endel med humor også,selv om endel ikke skjønner at jeg ikke er seriøs. Det er noen anonyme som irriterer litt. Sånne som man kjenner igjen fordi de skriver like tråder eller har en lett gjennkjennelig stil,men om jeg blokkerer dem så blokkerer jeg jo alle anonyme og det er jo mange anonyme som skriver mye bra og er hyggelige. Endret 28. september 2016 av The damned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 28. september 2016 #25 Del Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, The damned skrev: Nei,har ikke blokkert noen. Bruker vel forumet mest for fjas og moro skyld. Hadde en periode før hvor jeg ble lei av noen her inne,men da fant jeg egentlig ut at det var på tide med en pause og ikke oppsøke sånne tråder lenger. Har lært meg å ta endel med humor også,selv om endel ikke skjønner at jeg ikke er seriøs. Det er noen anonyme som irriterer litt. Sånne som man kjenner igjen fordi de skriver like tråder eller har en lett gjennkjennelig stil,men om jeg blokkerer dem så blokkerer jeg jo alle anonyme og det er jo mange anonyme som skriver mye bra og er hyggelige. Man kan ikke dra alle anonyme over 1 kam. Det gjør ikke jeg heller Om noen er uinteressant så lar jeg vær og svare. For da stoppet det før det starter. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #26 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg gidder ikke å ignorere noen. Det er bare å overse det aller største idiotene... Anonymkode: 1b601...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #27 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg har ignorert et par brukere som ofte lager veldig bisarre tråder eller som ofte "kupper" andres tråder med svar som er langt utpå jordet. Har ingenting personlig imot disse brukerene - det kan være at de bare kødder og småtroller eller at de rett og slett er så merkelige at de ikke skjønner hvor rart det de skriver er, men jeg synes det er deilig å slippe unna de diskusjonene som holder seg på et nivå som jeg ikke orker. Anonymkode: 7ebe9...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 30. september 2016 #28 Del Skrevet 30. september 2016 På 28.9.2016 den 21.17, AnonymBruker skrev: Jeg har ignorert et par brukere som ofte lager veldig bisarre tråder eller som ofte "kupper" andres tråder med svar som er langt utpå jordet. Har ingenting personlig imot disse brukerene - det kan være at de bare kødder og småtroller eller at de rett og slett er så merkelige at de ikke skjønner hvor rart det de skriver er, men jeg synes det er deilig å slippe unna de diskusjonene som holder seg på et nivå som jeg ikke orker. Anonymkode: 7ebe9...913 Ja det er så enkelt, som og trekke seg tilbake. man trenger ikke bruke energi, på ting som ikke engasjerer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 30. september 2016 #29 Del Skrevet 30. september 2016 På 28.9.2016 den 20.20, AnonymBruker skrev: Jeg gidder ikke å ignorere noen. Det er bare å overse det aller største idiotene... Anonymkode: 1b601...e25 Ja, mange måter å ta tak i ting på. Man har et valg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå