Gå til innhold

Ignorere liste.

Gjest CKT

Anbefalte innlegg

Jeg ser det finnes en fin funksjon  her på Kvinneguiden. 

Ignorere. 

Ja man kan hake av en bruker. Som man av en eller annen grunn ønsker mindre kontakt med.

Har du noen navn på den listen?

Hvordan synes du den knappen fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nøste~ skrev:

Det skal ganske mye til for at jeg setter noen på ignorer her inne. 

😊 Ja her og. Måtte ty til det for et par uker siden.  For freden sin del.😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par. Synes det er dumt man fortsatt får opp tråder startet av ignorerte brukere på nylig aktivitet.

Anonymkode: 22fc7...31f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et par. Synes det er dumt man fortsatt får opp tråder startet av ignorerte brukere på nylig aktivitet.

Enig i at det er dumt. 

Ikke alt som  er av mening.😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, CKT skrev:

Enig i at det er dumt. 

Ikke alt som  er av mening.😑

Hadde vært enklere om man ikke kunne se de. Men men :laugh: Kan alltids bare ikke klikke meg inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært enklere om man ikke kunne se de. Men men :laugh: Kan alltids bare ikke klikke meg inn. 

Det er sant. Jeg går ikke på de trådene , som jeg ser er fra en jeg ikke ønsker så mye kontakt med. Best med avstand. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Har vurdert å blokkere to brukere. Den ene er snill og grei her inne, men klikker totalt på PM. Den andre er veldig masete og klengete på PM. Men jeg lar det være sånn, og mental ignorering av PM ser ut til å funke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men får jo fortsatt opp svar til innleggene brukeren skriver. Irriterende. Da ser jeg jo innleggene hans.

Anonymkode: 947b9...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, men får jo fortsatt opp svar til innleggene brukeren skriver. Irriterende. Da ser jeg jo innleggene hans.

Anonymkode: 947b9...021

Ja. Jeg har lært et knep. Lært og overse.Bruker å logge meg inn før jeg leser, da ser jeg dem ikke. Om det er andre anonyme brukere som er ute etter bråk.  Da overser jeg dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, CKT skrev:

Jeg ser det finnes en fin funksjon  her på Kvinneguiden. 

Ignorere. 

Ja man kan hake av en bruker. Som man av en eller annen grunn ønsker mindre kontakt med.

Har du noen navn på den listen?

Hvordan synes du den knappen fungere?

Ja, en. Den fungerer greit, men når personen lager nye brukere hele tiden så blir jo blokker-funksjonen kjørt som et kontinuerlig script slik at man slipper å trykke blokkèr hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Ja, en. Den fungerer greit, men når personen lager nye brukere hele tiden så blir jo blokker-funksjonen kjørt som et kontinuerlig script slik at man slipper å trykke blokkèr hver dag.

Det er isåfall kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, CKT skrev:

Ja, ellers har man jo moderatorer og administratorer som kan utestenge brukeren for en lengre periode eller for alltid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Ja, ellers har man jo moderatorer og administratorer som kan utestenge brukeren for en lengre periode eller for alltid. :) 

Ja  moderatorer er flinke. Og når jeg personlig spurte om råd og hjelp.Så var det ikke noe problem. Det ble nå stille etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker den aktivt. Gidder ikke å diskutere med folk som har høyreekstreme meninger eller hat mot et bestemt kjønn eller en bestemt gruppe for eksempel. Ignorerer også folk som framstår som splitter pine gale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
44 minutter siden, sol87 skrev:

Ja, jeg bruker den aktivt. Gidder ikke å diskutere med folk som har høyreekstreme meninger eller hat mot et bestemt kjønn eller en bestemt gruppe for eksempel. Ignorerer også folk som framstår som splitter pine gale. 

Det skal litt andre ting til for at jeg blokkere. Når det er sagt. Det er noen som ikke klarer å la vær og drive hetsing. Da blokkere jeg i stedet for å lese den dritt en jeg får servert fra ukjente.  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CKT skrev:

Det skal litt andre ting til for at jeg blokkere. Når det er sagt. Det er noen som ikke klarer å la vær og drive hetsing. Da blokkere jeg i stedet for å lese den dritt en jeg får servert fra ukjente.  😊

Min erfaring er at det ofte dreier seg om de samme folkene som gjør de tingene du og jeg nevner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel fort det.  Når ingen sier imot.  Bare godtar. Og lar de holde på. 

Det er ikke vits i å diskutere med dem det gjelder. Jeg har prøvd. Det er ikke verdt min energi. Dette er noe jeg gjør for moro skyld, ikke for å utvikle meg selv eller andre som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...