Gå til innhold

Det mest skumle du har sett på film/tv som hjemsøker deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå og halvsov sent en kveld å så på Pretty Little Liars. Plutselig kommer DENNE scenen.. :hakeslepp: (Hanna sin mor havner muligens i fengsel, og Hanna har en drøm hvor hun vekker moren sin på verandaen.)

Jeg ble LIVREDD. Og jeg går gjerne der det er mørkt selv etter og ha sett en typisk skrekkfilm :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å hadde sett Friday The 13th som 12 åring tilfeldig på TVen, så ble jeg skikkelig redd og traumatisert! Jeg turte ikke å sove med lyset av og hadde mareritt i flere uker etterpå! Jeg turte heller ikke å gå ned på do midt på natta. 

Som flere har sagt, så er the Ring og Grunge skikkelig fæle. :grine: 

Som barn var jeg pisseredd Hufsa og heksa i Snøhvit. Altså ikke dronningen, men heksa hun ble til. 

En annen film jeg synes er ganske creepy er den dukken med det røde håret. Husker ikke navnet i farten.

Anonymkode: 0c0e6...75f

Skrevet

Billy the puppet fra Saw gir meg frysninger! 

Også er hun sosialarbeideren fra "The orphanage" vanvittig ekkel. Filmen er jo ikke noe skummel i det hele tatt, men scenene med hun dama...grøss :haar:

Skrevet

Har hatt et litt anstrengt forhold til dukker etter at min mor lot meg få se påskekrimmen "Malstrøm". Jeg var absolutt ikke gammel nok til å se den, så jeg skjønner ikke helt at min ellers så strenge mor lot meg få lov.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Callisto83 skrev:

Jeg lå og halvsov sent en kveld å så på Pretty Little Liars. Plutselig kommer DENNE scenen.. :hakeslepp: (Hanna sin mor havner muligens i fengsel, og Hanna har en drøm hvor hun vekker moren sin på verandaen.)

Jeg ble LIVREDD. Og jeg går gjerne der det er mørkt selv etter og ha sett en typisk skrekkfilm :fnise:

Hva er ekkelt med den?? Bare at hun mistet hår??

Anonymkode: c378e...212

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ekkelt med den?? Bare at hun mistet hår??

Anonymkode: c378e...212

Samme lurer jeg på. Var jo ikke skummelt i det hele tatt. 

Anonymkode: d81cc...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...