sirka Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Har du en favoritt blant julefilmene? Det er så koselig å leie noen julefilmer i adventstiden. Har dere noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 den der juleferie filmen..."hjelp nå er det juleferie!" pluss disney,og faktisk "love actually" er en anderledes fin julefilm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Love Actually Reisen til Julestjernen Hjelp, det er juleferie Nå er det jul - igjen (den med Tim Allen som blir til julenissen, vet du!) Alene Hjemme 1 og 2 (3 er ikke like bra, synes jeg) Utro med Nissen (veldig søt svensk film) Elsker å se på søte julefilmer, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Alene Hjemme 1 og 2 og Grinchen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #5 Del Skrevet 18. november 2004 Tre nøtter til Askepott! Den er ett must i juletiden. Ronja_80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2004 #6 Del Skrevet 18. november 2004 Askepott, seff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #7 Del Skrevet 18. november 2004 tre nøtter til askepott, home alone 1 og 2, fivel (an american tale. er ikke julefilm egentlig, men den er så skjønn...).. julestjernen.. hiver meg på de andre her, selv om det ikke er så mye hjelp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. november 2004 #8 Del Skrevet 19. november 2004 åååå...hva heter den filmen igjen..Han som ikke bryr seg om julen, er gjerrig og sur. Scrooge? Han blir hjemsøkt av 3 spøkelser! Digger den filmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #9 Del Skrevet 19. november 2004 Har planer om å gå til innkjøp av denne. Sies å være filmen over alle filmer i denne kategorien i USA. http://www.play.com/play247.asp?page=title...r=R2&title=4170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. november 2004 #10 Del Skrevet 19. november 2004 åååå...hva heter den filmen igjen..Han som ikke bryr seg om julen, er gjerrig og sur. Scrooge? Han blir hjemsøkt av 3 spøkelser! Digger den filmen.... A christmas carol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. november 2004 #11 Del Skrevet 19. november 2004 Tre nøtter til askepott, A christmas carol, og Alene hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. november 2004 #12 Del Skrevet 19. november 2004 Har to favoritter: Tre nøtter til Askepott, og Muppetenes Christmas Carol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #13 Del Skrevet 19. november 2004 Må bare ha askepott til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. november 2004 #14 Del Skrevet 19. november 2004 Askepott, disneyvarianten, med svensk tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 19. november 2004 #15 Del Skrevet 19. november 2004 Alene hjemme 1 og 2 + Reisen til julestjernen. Da er jeg i julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 19. november 2004 #16 Del Skrevet 19. november 2004 Alene Hjemme 1&2 Askepott(Tjekkiske) Eller hvordan nå enn det skrives. Donald(svenske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 21. november 2004 #17 Del Skrevet 21. november 2004 Reisen til julestjernen Og så har jeg en sønn som ELSKER "Byggmester Bob - en uforglemmelig julefeiring"...Den har han sett "noen" ganger. Er ikke min favoritt for øyeblikket, kan man si Men et tips til dere med små barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. november 2004 #18 Del Skrevet 21. november 2004 Ingen jul uten tre nøtter til askepott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #19 Del Skrevet 23. november 2004 home alone 1 og 2, love actually, tre nøtter til askepott og den disneyfilmen med mikke og onkel scrooge osv, tror den heter et juleeventyr på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #20 Del Skrevet 23. november 2004 å,glemte en! en tegnefilm jeg brukte å se når jeg var liten, som het snømannen. (om en liten gutt og en snømann som flyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå