AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg og min søster skal lage fotokalender til bestemor og våre foreldre til jul. Det er jo så utrolig mange steder å lage kalendere, kan dere som har laget det dele eraringer? Leveringstid, finish, brukervenlighet osv Og blir gavene godt mottat? Anonymkode: b6cff...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 27. september 2016 #2 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg har brukt kortshop.no i minst 10 år - lager fotokalender hvert år. Er superfornøyd med kvalitet og utvalg. Lett å bruke nettstedet, og veldig rask levering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Del Skrevet 27. september 2016 Et øyeblikk siden, Cessa74 skrev: Jeg har brukt kortshop.no i minst 10 år - lager fotokalender hvert år. Er superfornøyd med kvalitet og utvalg. Lett å bruke nettstedet, og veldig rask levering! Skal sjekke ut! Brukte kortshop til bryllupsinvitasjonene og var veldig fornøyd med de!! Takk for tips. Anonymkode: b6cff...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå