Gå til innhold

Gjenkjennelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man kjenner igjen familiemedlemmer her inne som utleverer andre familiemedlemmer eller en selv, burde man si i fra om det til vedkommende? 

Anonymkode: 128ac...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Nei

Så man skal bare sitte å se på at familielivet blir brettet ut på nett?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du tydeligvis har en sterk mening om hva som burde gjøres, hvorfor stiller du spørsmålet da?
Så at alle bare skal kime ja med deg?

Anonymkode: bfbe9...630

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du tydeligvis har en sterk mening om hva som burde gjøres, hvorfor stiller du spørsmålet da?
Så at alle bare skal kime ja med deg?

Anonymkode: bfbe9...630

Hvorfor sier du ikke heller meningen din om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man skal bare sitte å se på at familielivet blir brettet ut på nett?

Dette er er anonymt forum, så ja. 

Du spurte om meningene våre, ikke vår feil om du ikke liker svarene du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Dette er er anonymt forum, så ja. 

Du spurte om meningene våre, ikke vår feil om du ikke liker svarene du får.

Pleier du alltid å være så frekk mot fremmede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare kommentert i tråden det gjelder at personen er gjenkjent og kanskje bør vøre litt forsiktig med hva h*n deler.

Anonymkode: 9e16a...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du alltid å være så frekk mot fremmede?

Her er det vel ikke MadameDeRosa som er den frekke? :dry:

Svaret på spørsmålet ditt: Nei.

Anonymkode: 3695e...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det vel ikke MadameDeRosa som er den frekke? :dry:

Svaret på spørsmålet ditt: Nei.

Anonymkode: 3695e...41e

Må si jeg synes hun er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i teorien et anonymt forum men det skal ikke mye til for å gjenkjenne noen. Folk her inne legger ut ganske ukritisk om seg og sine og glemmer at det er lett å koble sammen to og to.

Sånn for øvrig så må du bestemme selv om du vil si ifra eller om du skal la det ligge. Men si nå ifra privat og ikke i kommentarfeltet på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det ei gang. Jeg fortalte noe som ble "gjenkjent". Jeg skrev veldig detaljert, og var ikke nøye med at det skulle være anonymt, da jeg følte det var viktig at jeg var dønn ærlig for å fremstille saken riktig. Jeg skrev med nick, og vedkommende kontaktet meg på privat melding her om at jeg var gjenkjent. Jeg spurte hvem vedkommende var, men det ville hn ikke si (bare at hn var et familiemedlem)... Så jeg sjekka opp i tråder og svar vedkommende hadde gitt, og det viste seg at vedkommende bodde i andre enden av landet enn det jeg gjorde, og jeg kjenner ingen derfra. Ingen venner, ingen familiemedlemmer. Sa dette til vedkommende, og hn spurte om jeg ikke het det og det. Verken navn eller kjønn stemte. Alder var omtrent det samme. Så feil kan man ta, og så like kan situasjoner være. 

Mitt svar er nei, med mindre du kan sende en privat melding.

Anonymkode: 1f54a...bc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sendt vedkommende en privat melding om det isåfall. Men da synes jeg du skal være tøff nok og si hvem du er også. 

Mye av det som skrives om her inne er ting mange andre igså opplever, så er ikke sikkert det er akkurat DEG de skriver om. Kan være bare en lik historie fra vilt fremmede folk, men du kjenner igjen situasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, EvaLena skrev:

Ville sendt vedkommende en privat melding om det isåfall. Men da synes jeg du skal være tøff nok og si hvem du er også. 

Mye av det som skrives om her inne er ting mange andre igså opplever, så er ikke sikkert det er akkurat DEG de skriver om. Kan være bare en lik historie fra vilt fremmede folk, men du kjenner igjen situasjonen.

Helt ærlig så kjenner jeg meg ikke igjen i situasjonen ei heller det som ble beskrevet om familien men kjente igjen personen på andre måter. Jeg får se hva jeg gjør. Er jævla lei av å bli utlevert på forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen tror at de kjenner noen igjen. Men fakta er at det er veldig lite sannsynlig for at det er dem de tror det er.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, exictence skrev:

Tror noen tror at de kjenner noen igjen. Men fakta er at det er veldig lite sannsynlig for at det er dem de tror det er.

Det har du ikke grunnlag for å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er bra mange som legger ut bilder og tror de forholder seg anonym for massene fordi de fjerner bildet etter fem minutter. Poof der forsvant all anonymitet.

"Bor i Asker, 34, skilt har to barn på 8 og 12"

Pluss et bilde pluss noen detaljerte beskrivelser her og der....

Endret av Eikenøtt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eikenøtt skrev:

Altså, det er bra mange som legger ut bilder og tror de forholder seg anonym for massene fordi de fjerner bildet etter fem minutter. Poof der forsvant all anonymitet.

Også er det de som legger ut falske bilder før å prøve å lure andre til å tro de er noen de ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Også er det de som legger ut falske bilder før å prøve å lure andre til å tro de er noen de ikke er.

Joda, det skjer nok en av tusen ganger. 

Men skjer det at noen kjenner deg igjen og konfronterer deg og du aldri har vært her inne så er du i alle fall klar over problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...