pusla Skrevet 28. januar 2005 #1441 Skrevet 28. januar 2005 Det var trist å høre, Helene, men det er bra du har en slik innstilling! Du finner noe bedre, helt sikkert!! Hm, er det bare innbilning, eller ble det veldig mye mindre liv på denne tråden når Fi og undertegnede forsvant?? Jeg skal vekk i helga, og går vel sikkert glipp av side 100-festen. Men skal lese der jeg slapp når jeg er tilbake da .
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1442 Skrevet 28. januar 2005 Tja, tror det er et tegn på at helgen har startet jeg. Pleier å bli litt stillere her da, tar seg opp på søndag igjen. Jeg blir vel litt til og fra jeg også (kom akkurat hjem nå så derfor jeg ikke har bidratt på en stund). Tipper det blir noen IRL sosiale aktiviterer om et par-tre timer..... Godt at du er tilbake her da Pusla så jeg slipper å sitte her alene.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1443 Skrevet 28. januar 2005 Ja, jeg er visst litt til og fra jeg også, men jeg er her nå, Lestat. Skal ikke dra før klokka ni, jeg. Det er et sunnhetstegn at det blir roligere her i helgene, synes jeg.
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2005 #1444 Skrevet 28. januar 2005 Herregud... No har eg site her i ein evighet for å lese dei sidene de har klart å klore ned medan eg var på jobb og jobba... Og heilt ærleg; Det er absolutt ikkje eit sunnhetstegn at forumet er rolegare i helgene, kva får de betalt for??? Ja, ja, no er no eg her ei lita stund, men det vil vel ta meg minst like lang tid å oppdatere meg på Fi si dagbok...
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1445 Skrevet 28. januar 2005 Kanskje ikke et sunnhetstegn med tanke på karrierene, nei, det har du nok rett i! (jeg har vært syk da, og til uka igjen er det jobb og mindre tid her). Men fint at ikke all fritid brukes her da!! Fi sin dagbok mener jeg å huske ikke har vært så skriblet i i dag, så det går sikkert fort. Og denne rusleturen, attegløyma, hva skjedde med den?
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1446 Skrevet 28. januar 2005 God kveld, Attegløyma. Vi prøvde bare å passere side 100 i dag. Gikk tydligvis ikke. Hvordan står det til med den damen i kveld da ?
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1447 Skrevet 28. januar 2005 Vel, det sto iallfall ikke på meg at vi aldri kom til side 100, altså!
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1448 Skrevet 28. januar 2005 Hehe, nei. Du har klart å holde et til tider vanvittig tempo. Så hva er planene for helgen da folkens ?
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1449 Skrevet 28. januar 2005 Vel, sånn går det når man sitter innesperra syk (eller psyk, det kan diskuteres) alene i en leilighet i en uke, da blir man litt sånn utagerende når man finner et passende forum. Tydeligvis. Mye å ta igjen vet du, kom jo inn på side 77 ellernoe. Jeg skal til Trondheim, tar siste flyet i kveld. Hva for planer har du da, Lestat?
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2005 #1450 Skrevet 28. januar 2005 Hmmm, eg veit ikkje med den rusleturen, er litt trøtt eg... Får ha det til gode. Har det bra eg, men litt trøtt altså. Vi bikkar nok 100 sider innan helga er over, trur de ikkje det då?? :klem2:
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1451 Skrevet 28. januar 2005 Jeg skal til Trondheim, tar siste flyet i kveld. Hva for planer har du da, Lestat? Vel, skal jobbe litt i morgen så jeg sitter å vurderer om jeg skal ut i kveld eller ikke. Mulig jeg går for filmkveld i kveld. I morgen kveld blir det vel en tur ut tenker jeg. Ikke så veldig mye konkret borsett fra jobbing med andre ord. Tar det litt på impulsen avhening av hva jeg føler for. Ja, tror vi passerer side 100 i helga jeg også Attegløyma. Hmm, kanskje du har lyst til å ta en pils eller noe i kveld ?
mulle Skrevet 28. januar 2005 #1452 Skrevet 28. januar 2005 Hjelper dere mot side hundre jeg..regner med det er tillatt når jeg er singel.
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1453 Skrevet 28. januar 2005 regner med det er tillatt når jeg er singel. Det meste er tillatt når man er singel....
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1454 Skrevet 28. januar 2005 Hm, jeg vil være med og bikke side 100, men jeg drar om en time, så det var kanskje litt optimistisk . Så du utsetter denne rusletur-karen altså, attegløyma, det kommer vel andre passende tidspunkt.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1455 Skrevet 28. januar 2005 Og der gikk dem og tok en øl sikkert, eller gjemte seg vekk på msn eller noe. Kanskje jeg bare skal dra en eviglang monolog eller diskusjon med meg sjøl her og bikke side 100 i ensomheten?
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1456 Skrevet 28. januar 2005 Er her jeg, men spørs om jeg ikke skremte vekk Attegløyma.... Var bare ute en tur å handlet
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1457 Skrevet 28. januar 2005 Huffda, tror du hun er så lettskremt da? Kanskje hun bare var ute og handlet hun og, ellernoe! Det er lov å forlate pc'en altså, tihi, jeg tror jammen det er bra jeg skal avgårde snart! Dette her er ikke sunne saker!
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2005 #1458 Skrevet 28. januar 2005 Eg ser nåke Grand Prix greier på tv med Ivar Dyrhaug, det som har tatt over for beat for beat. Og så strikkar eg. Så, nei, ingen avstikking med pils her nei. Skal legge meg om ikkje så lenge eg faktisk, sorry. Blir alltid nye moglegheiter veit du, er ikkje redd for det nei.
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1459 Skrevet 28. januar 2005 Jeg er her forsåvidt jeg altså, men gløtter litt på disse Idolgreiene av og til. Dialog er fint da.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1460 Skrevet 28. januar 2005 Gløtter på disse Idol-greiene jeg også, men jeg blir så flau innimellom at jeg orker ikke se helt på, liksom. Folk vet virkelig ikke sitt eget beste, alltid!! Dialog er kjekt, mye bedre enn å prate med seg selv. Selvom det også er litt okey av og til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå