Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei jeg bor i det store utland (Sverige  :ler: ) så det tror jeg da ikke  :-)

Si ikke det....

Konsernet har avdeling der :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå nærmer det seg jul assa dere.... kun en uke igjen jo. Det fant jeg ut først nå, også er jeg kun halveis i julegaveinnkjøpene *skrekk-og-gru*

Hater det kaoset som er i butikkene nå rett før jul, men det må jo gjøres da.

Tenk om man bare hadde hatt en kjæreste man kunne kjøpe en gave til, det hadde vært koslig det....

det får bli til neste jul det da :-)

Skrevet

Må bare dele noe med dere...

Loverboy ringte meg idag på jobben. *glise fra øre til øre* Men det var ikke poenget - han ringte meg først for å prate litt, vi pratet en stund og la på, så ringte han ti minutter etterpå, for å være litt fornærmet da - han sa "Hvorfor har du ikke sagt at jeg er invitert i bursdagen din som skal være på ****?? Jeg fikk melding fra *felles venninne* nå. Hvorfor har du ikke sagt noe??"

Jeg: "Øhh. æh... fordi jeg ikke visste det...?"

Han ble helt stum... "Hæ? Ikke si dette var noe overraskelsesgreier til 30 årsdagen din, og så har jeg ødelagt hele greia??"

Jeg: "Øh..."

Han: "Åneeeeeeeeeiii... Hun sa ikke det var hemmelig!!nå føler jeg meg SÅ teit, har ødelagt ALT for deg *skrapelyd klikk batteri tomt* "

:ler: Så nå er han mange timer hjemmefra, uten mulighet til å lade mobilen på mange timer, med verdens verste følelse av å ha ødelagt dagen min :hoho:

Oj, beklager, jeg burde ikke le... jeg rakk ikke å fortelle ham at jeg har visst det skal være noe, men jeg vet ikke hva... stakkar... *nå får han lide litt også, gnir meg i hendene*

Skrevet
Oj, beklager, jeg burde ikke le... jeg rakk ikke å fortelle ham at jeg har visst det skal være noe, men jeg vet ikke hva... stakkar... *nå får han lide litt også, gnir meg i hendene*

Hehe, klart du kan le, det er jo unektlig litt komisk.... men tipper han har det jævelig nå ja. Greit nok at du sikkert kommer til å få en knall dag uansett, men det er jo litt surt for de som driver å planlegger også da stakkars :wink:

Du får sende han noen morse/røyksignaler om at det ikke er så farlig, så han slipper å føle seg helt idiot :ler:

Men, hvis du derimot liker at han lider litt... ja så lar du være... spørs hvor sadistisk du er det FI :wink: Nei da, det var tull, du får jo ikke gjort noe fra eller til akkurat nå.

Skrevet

Si ikke det....

Konsernet har avdeling der :sjarmor:

Har ikke alle konserner det da? :wink:

Skrevet

Hihi, du er jo søt da Fi :ler:

Du kan jo la han svette litt en stund før du forklarer han situasjonen, han blir sikkert så glad at du får belønning i diverse valuta :sjarmor:

Skrevet

Jeg vet!! Er det ikke topp!! Når jeg tenker på hvor mange timer jeg har brukt på å være usikker her (uten grunn jada jada) så er det LITT deilig å være i den situasjonen at jeg VET at han kommer til å kontakte meg så fort han SER en stikkontakt, for å legge seg helt flat og gjøre meg blid igjen :sjarmor:

Føler meg LITT fæl. Og DER gikk det over :ler:

Neida, jeg skal si det til ham.. at jeg visste om datoen, og at det skal være noe. Han sa jeg måtte love å ikke si at han har sladra, he-he. Selvsagt ikke, jeg skal ha pokerfjes i 4 uker til jeg. Å, DET er jeg god på... NOT... uffda.

Jaja, jeg blir helt nødt, så her er det bare å bite tenna sammen. Vil ikke ødelegge for gjengen.

Snakk om å ha balletak på ham - GJETT om jeg skal kose meg med dette :ler: melke det for alt det er verdt :kul:

Skrevet

Balletak hadde du vel fra før og, bare ikke si samme bemerkelse? :ler:

Skrevet
Snakk om å ha balletak på ham - GJETT om jeg skal kose meg med dette  :ler: melke det for alt det er verdt  :kul:
Ehhh... nå fikk jeg bilder i hodet her :oops:

baller i en feminin kvinnehånd..... en sak som vokser seg stor og stiv..... hender som melker.....

næh! nå må jeg slutte!!!! :evil:

Skrevet

:sjarmor:

Vel, det er vel kanskje en del ting her som tyder på kanskje muligens at han kanskje liker meg da :oops: Jeg skal jobbe litt med det der, altså...

Mann28 - her trengs det skjerpinger! Er det lenge siden sist eller?? :ler: Eller er det bare sånn fredag ettermiddag symptom? :o

Skrevet

I know.... men denne gangen var det faktisk du som PLANTET bildene dah! :wink:

Lenge siden sist? kommer helt ann på hva man definerer som lenge det.... men i min terminologi er det altfor lenge siden..... tilbake i steinalderen en gang :ler:

Ehh, hvorfor ler jeg av sånt *klasker-panna*

Fredag ettermiddag symptom deluxe tror jeg.... men blir'e no på meg i helgen a tro? neppe :-(

Skrevet

Neiiii, du er ikke på jordet i det hele tatt Fi (selv om jeg vei med meg selv at jeg ødelegger min muligheter nå, om jeg tilfeldigvis skulle dumpet borti deg i helgen :ler: ). Det er en helt normal tankegang det der syns jeg, sunn fornuft er det.

Og du, jeg syns du bør gi han såpass med tillit at du regner med at han også holder seg unna andre nå, selv om ikke du sa at han skulle det.

Skrevet

Jeg tror han spurte om det fordi han IKKE VILLE at du skulle gjøre det, så hvorfor ikke gjøre han glad :wink: I og med det spm så tror jeg ikke han kommer til å gjøre noe sånt heller, men d er min tolkning da (du bruker jo alltid å være flink til å analysere i biter) :roll::ler:

Skrevet

Klart han er PÅ vel, han har jo truffet den perfekte jenta for han.... selv om det kanskje ikke skjedde på et tidspunkt han hadde planer om... du vet, det sies at de dukker opp når man minst venter det. Skjønner godt at han ikke vil at du skal pule med andre jeg.... det ville ikke jeg ha ønsket selv engang, og det selv om jenta kun var min elskerinne og ikke kjæreste. Man ønsker jo helst å at færrest mulig personer blander seg inn :ler: Så puleforbud med andre, syns jeg er greit (men det gjelder selvsagt begge veier). Og det spørs jo hvor lenge man skal ha den holdningen, så lenge det ikke er mer seriøst mellom dere enn nå, men det må dere jo snakke om, og hvis du føler at det må fattes en beslutning (når den tiden kommer at det skal bli mer fomeldt) så må du si det, ellers oppheves puleforbudet :wink: Det var tanker fra en av disse berømte huleboerne.

Har ingen planer for helgen, bortsett fra at jeg skal slappe av mest mulig liksom.

Gjest Anonymous
Skrevet
Planer dere da?

Jepp, nå er det HELG. Ut å være sosial og møte nye mennesker... :P

Først litt "fredagspils" med noen folk fra jobb. Så en tur ut sammen med et par venner. Deretter en tur på enten Banken eller Elmstreet å spille biljard. Det var kveldens planer.

Får besøk av en kompis fra Trøndelag i morgen så da justerer jeg vel opp turbo faktoren et par hakk tenker jeg.

Søndag er satt av til sløving....

Skrevet
Ehhh... nå fikk jeg bilder i hodet her :oops:

baller i en feminin kvinnehånd..... en sak som vokser seg stor og stiv..... hender som melker.....

næh! nå må jeg slutte!!!! :evil:

Ikkje ver flau, fekk same bildet eg... :wink: Fi: Du er den delen av B. Jones som er sjarmerande og søt skjønnar du vel!! Eg lika Bridget eg, den versjonen som er forvirra og søt i alle fall, og som gjer litt teite ting. Og så er du jo dronninga av analyser då!! Eg er kanskje også det, men med han her fekk eg faktisk ikkje tid, han fridde jammen før eg fekk tenkt meg om... Så eg svarte at det må eg tenke på :wink:

Vel, eg skal ut og fly denne helga, til andre sida av kloden faktisk, så no seier eg takk for meg i år, ønsker dykk alle eit strålande, nytt år, og lukke til med alle planar!! :wink:

Skrevet
Arrrg igjen... Logge inn først så skrive....
He, he, lukke til meg tilvenninga av innlogging, og velkommen iblant oss... Skal sjå eg har over 50 sider på denne tråden aleine å lese meg opp på når eg kjem heim... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...