AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #21 Del Skrevet 4. desember 2016 På 26.9.2016 den 23.44, AnonymBruker skrev: Jeg har også problemer med å takle typen til venninna mi. En veldig lik situasjon egentlig. Men jeg må bare forsøke å blokkere det ute og ikke la det gå inn på meg. Jeg vet det ikke er lett, men vi får jo ikke gjort noe som helst med saken! Hva feiler det egentlig enkelte jenter, lurer jeg på... Det må jo være det at de er avhengige av å ha NOEN i livet litt. De klarer ikke å være alene? Så vanvittig uforståelig og provoserende.. Men ikke la det ødelegge livet ditt!! Anonymkode: 1b48c...7ea Ja, det er tydelig at du ikke vet og ikke forstår hvor mye et helseskadelig menneske kan bryte ned et annet menneske. Anonymkode: c0dc9...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 4. desember 2016 #22 Del Skrevet 4. desember 2016 I slike saker som dette skulle det vært lov med kidnapping! Reist av gårde med venninna di og ungen hennes til en stillehavsøy hvor hun kunne blitt seg selv igjen og fått ting i perspektiv. Ettersom det ikke er lov med kidnapping - kunne du tatt henne med på en ferietur (frivillig)? Dere kunne fått tilbrakt tid sammen, snakket sammen og kanskje det ville vært godt for henne å få alt litt på avstand. Kanskje det kan sette igang noen prosesser hos henne? Syns det var riktig trist å lese, og forstår godt at du tenker mye på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 4. desember 2016 #23 Del Skrevet 4. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror du han drar på byen med? De fleste slike menn har en vennekrets som er likedan. Dersom de er venner av ham vet de jo hva slags fyr han er. Anonymkode: 5d139...69a nei det er ikke sikkert. jeg har egentlig vært likedann som han mannen du snakker om for mange år siden. jeg var en egoistisk. drittsekk. vennekretsen min var helt annerledes. kan godt hende han har noen ordentlige venner med verdier som du kan ta en prat med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #24 Del Skrevet 4. desember 2016 På 26.9.2016 den 21.58, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror kvinner her på forumet blindt på alt andre kvinner forteller dem ? Anonymkode: c43ee...e86 Det er vel ikke tilfellet. Det har blitt påpekt en del ganger her at mye av dette er tull og trolling som de kaller det. Anonymkode: 86b83...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå