Gå til innhold

Tungekyss...


Gjest Vindelspev

Anbefalte innlegg

Da blir du nødt til å fortelle rmeg hvordan man KYSSER uten tunge, tror jeg. Suss, liksom, leppene igjen også susser man, gnir leppene mot hverandre?  

Eller hvordan gjør du det, ideelt sett?

:Nikke: Eg har ikkje kyssa nokon uten tunge på den tid eg kan hugse... Spennande med nye teknikkar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o

Seriøst?

Finner du gutter som liker det sånn?

Leppegnukking, liksom?

Du må ÅPNE munnen litt og leke med leppene da eller? Eller munnen lukket hele tiden?

*lurer fælt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiona, det er vel ikkje meg du spør vel?? Eg kyssar berre MED tunge eg, var einig i at eg trengte ei forklaring på korleis ein kyssar uten tunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o  

Seriøst?  

Finner du gutter som liker det sånn?

Leppegnukking, liksom?

Du må ÅPNE munnen litt og leke med leppene da eller? Eller munnen lukket hele tiden?

*lurer fælt*

Kjære deg, jeg kan kysse ståpels på hvem jeg vil, og det uten tunge! Seriøst!

Er det slik at hver gang du åpner munnen så faller tunga de ut? Mulig du bør få en lege til å se på det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, jeg kan kysse ståpels på hvem jeg vil, og det uten tunge! Seriøst!

Er det slik at hver gang du åpner munnen så faller tunga de ut? Mulig du bør få en lege til å se på det da..

Forklar!! Tunga dett ikkje ut nei, men den er jo som regel ein del av kysset då... På ein måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, leste meg trill rundt der, attgløyma, fikk det ikke helt til å stemme.

Nei, agurk, jeg har ikke Downs. Men tunga sitter nå engang der, og hvis du skal åpne munnen må du aktivt trekke vekk tunga hvis du skal UNNGÅ å komme i kontakt med den andres lepper. Det er jo helt naturlig å involvere tunga. Kan fint gjør det uten å kvele den andre.

Mulig du har kysset ståpels på noen. Sikker på ståpelsen var positivt ladet? Jeg hadde muligens fått ståpels, men ikke av fryd...

Hadde jeg møtt en Tommy Tungeløs hadde jeg løpt for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig du har kysset ståpels på noen. Sikker på ståpelsen var positivt ladet? Jeg hadde muligens fått ståpels, men ikke av fryd...  

:hoho::hoho::hoho:

*Fiona* dah!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ass :oops:

Men å gnukke leppe er ikke min greie. Det må være laaaange, dvelende dype kyss eller flørtende ertende kyss eller...

Nå er jeg igang igjen ja.

GLEM DET, litt ensporet idag...

Tari, har du en fyr som ikke kan kysse? Jeg sier som Kjersti Døvigen i Rema reklamen - "Hvorfor det?"

Tre kriterier: Ikke analsex, ikke røyk, og MÅ KUNNE KYSSE!!!!!!!!!! Eller på huet ut.

Basics... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ass  :oops:  

Men å gnukke leppe er ikke min greie. Det må være laaaange, dvelende dype kyss eller flørtende ertende kyss eller...

Nå er jeg igang igjen ja.  

GLEM DET, litt ensporet idag...

Sier du det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre kriterier: Ikke analsex, ikke røyk, og MÅ KUNNE KYSSE!!!!!!!!!! Eller på huet ut.

Basics...  :sjarmor:

Så å spørre om å du vil være med hjem og dele en etter-sex-sigarett på sengenkanten ække noe sjakktrekk akkurat :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Fiona. Finnes ikke noe bedre enn lange dype deilige kyss. Kan jo gjøre mye med en tunge uten å krølle den rundt drøvelen da! Om han lar tungespissen leke på mine lepper som om det egentlig var andre lepper han hadde i tankene...mmmmmmmm :oops:

Faller helt i staver jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry ass  :oops:  

Men å gnukke leppe er ikke min greie. Det må være laaaange, dvelende dype kyss eller flørtende ertende kyss eller...

Nå er jeg igang igjen ja.  

GLEM DET, litt ensporet idag...

Tari, har du en fyr som ikke kan kysse? Jeg sier som Kjersti Døvigen i Rema reklamen - "Hvorfor det?"

Tre kriterier: Ikke analsex, ikke røyk, og MÅ KUNNE KYSSE!!!!!!!!!! Eller på huet ut.

Basics...  :sjarmor:

:enig_animasjon: Til både einspora og basics...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Fiona. Finnes ikke noe bedre enn lange dype deilige kyss. Kan jo gjøre mye med en tunge uten å krølle den rundt drøvelen da! Om han lar tungespissen leke på mine lepper som om det egentlig var andre lepper han hadde i tankene...mmmmmmmm :oops:  

Faller helt i staver jeg da.

:wow:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Noen som sa jentesex?

Jeg er omtrent på det stadiet at så lenge det har med sex å gjøre, så JA TAKK.

*gleder seg til laaaaangt bad i dag også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aromaolje... og en etter hvert sliten høyrehånd  :ler:
Ehhh, så for meg litt mer sånn "ekstra utstyr" variant jeg liksom :ler:

Så var det bare høyrehånda.... eller bare og bare, den er sikkert god den... rutinert i faget sikkert :ler:

*husk-å-kjøpee-støttebandasje-til-FI-smily*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rett og slett innrømme at jeg er litt primitiv der. Liker berøring av hud, og det mekaniske ved andre hjelpemidler er liksom ikke min greie. Hvis en fyr hadde villet prøve så kanskje, men det med varm hud er deeeeeilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...