Gå til innhold

Tungekyss...


Gjest Vindelspev

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev

Er det bare jeg som ikke har fatta det helt store med tungekyss?

Jeg får ikke så mye ut av en slimål sprellende langt inni munnen liksom. :roll:

Ok, kvaliteten kan selvfølgelig variere, noen kan det og noen kan det _ikke_. Men for meg er det mye deiligere med "vanlige" kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Vindelspev

Hmm. Er vel meg det er noe galt med da. Jeg liker verken annen tunge i egen munn eller egen tunge i annen munn. Og jeg har prøvd både bra og dårlig, liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som en skikkelig omgang tungekyss mener jeg. Forutsett vel om merke at mannen eller kvinnen vet hvordan det skal gjøres da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Har ikke likt det siden jeg var fjorten. Uansett om det er en som kand et eller ikke.

Endelig en særing slik som meg selv! :ler:

Enkelte liker ikke tær. Jeg liker ikke tunger. Eller.... ihvertfall ikke i munnen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som en skikkelig omgang tungekyss mener jeg. Forutsett vel om merke at mannen eller kvinnen vet hvordan det skal gjøres da.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vindelspev
Liker du tunger andre steder på kroppen da...?

Som jeg skriver over her...."ihvertfall ikke i munnen..:"

Så ja, tunger er deilig andre steder på kroppen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler du får en slimål sprellende i munnen trenger vedkommende et kysse-kurs! Tungekyss er deilig...

jau..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En fyr prøvde i helga å slike lungene mine, tror jeg... jeg brakk meg opptil flere ganger synlig og hørlig men han tok ikke hintet bare. Jeg savner et ordentlig kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Er det mulig å IKKE like tungekyss, liksom?

Jeg MÅ kysse jeg. Det er helt elementært. Hvordan en fyr kysser forteller meg alt jeg trenger å vite om hvordan han er i senga. Pågående eller beskjeden, dominerende eller flau, egoistisk eller nytende, følsom eller brutal... alt ligger i hvordan han berører deg og kysser deg de første gangene.

Leppene og tunga må matche litt da - noen passer bare ikke sammen. Har opplevd å nesten drukne i spytt og tunge, og det er motbydelig. Har også opplevd liten munn med liten tunge, det var blæh.

Han må føle seg frem, smake, fortelle med tunga hva han vil...

Hadde noen sagt jeg måtte være uten kyssing, kunne jeg like gjern ehengt meg. Må jeg velge mellom sex og klining, ville jeg valgt klining.

Får jeg sjansen til å kysse, så gjør jeg det, Whenever, wherever. Hææææærlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
:o  

Er det mulig å IKKE like tungekyss, liksom?

Jeg MÅ kysse jeg. Det er helt elementært. Hvordan en fyr kysser forteller meg alt jeg trenger å vite om hvordan han er i senga. Pågående eller beskjeden, dominerende eller flau, egoistisk eller nytende, følsom eller brutal... alt ligger i hvordan han berører deg og kysser deg de første gangene.

Leppene og tunga må matche litt da - noen passer bare ikke sammen. Har opplevd å nesten drukne i spytt og tunge, og det er motbydelig. Har også opplevd liten munn med liten tunge, det var blæh.

Han må føle seg frem, smake, fortelle med tunga hva han vil...

Hadde noen sagt jeg måtte være uten kyssing, kunne jeg like gjern ehengt meg. Må jeg velge mellom sex og klining, ville jeg valgt klining.

Får jeg sjansen til å kysse, så gjør jeg det, Whenever, wherever. Hææææærlig!!

Jeg har da aldri sagt at jeg ikke liker kyssing! Jeg bare liker det ikke med tunge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir du nødt til å fortelle rmeg hvordan man KYSSER uten tunge, tror jeg. Suss, liksom, leppene igjen også susser man, gnir leppene mot hverandre?

Eller hvordan gjør du det, ideelt sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...