AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #21 Del Skrevet 27. september 2016 HemmeligAnonymkode: 77f3c...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 27. september 2016 #22 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Jerry lee. Han er så vittig. Endret 27. september 2016 av Kristiansand123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #23 Del Skrevet 27. september 2016 Siffen Arabella og Tabris er de jeg kommer på nå, Siffen er en sporty dame jeg kunne hatt som turvenninne, men hun bor litt langt borte. Arabella virker voksen på en god måte, og Tabris tror jeg at jeg har mye til felles med, tror vi kunne vært venner. Anonymkode: 96d76...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troll! Skrevet 27. september 2016 #24 Del Skrevet 27. september 2016 13 minutter siden, Arktis skrev: Du venter på den spesielle vennen som liker edderkopper og ikke bare scroller febrilsk nedover når de ser avataren din Ikke noe spesielt interesse for edderkopper, syns bare bildet var greit som avatar men tar dem med henda om jeg finner noen, å bærer de ut xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #25 Del Skrevet 27. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: @EpleDrue Anonymkode: 9864c...7de Hva skjer med han egentlig? Han har jo ikke vært her på leeeeenge Anonymkode: 00399...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 27. september 2016 #26 Del Skrevet 27. september 2016 2 minutter siden, Troll! skrev: Ikke noe spesielt interesse for edderkopper, syns bare bildet var greit som avatar men tar dem med henda om jeg finner noen, å bærer de ut xD Flink! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #27 Del Skrevet 27. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hemmelig Anonymkode: 77f3c...0f1 Hvis det er så hemmelig så kan du vel si det til alle sammen!!!_*@@#$%%& Anonymkode: 3e737...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. september 2016 #28 Del Skrevet 28. september 2016 14 timer siden, Mayumie skrev: Kompisforespørsel akseptert! Zelda bringer folk sammen Tipper det kunne skapt verdensfred med Jeg er snart 25 nå men jeg blir en liten ungen igjen inni meg når jeg spiller de gamle Zelda spillene Blir også fortsatt sint om jeg ikke får til ting i gamle spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. april #29 Del Skrevet 27. april @Cid @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. april #30 Del Skrevet 27. april Lurven skrev (1 time siden): @Cid @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy Åå☺️ Er buddies me da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. april #31 Del Skrevet 27. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Åå☺️ Er buddies me da Jepp🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. april #32 Del Skrevet 27. april Hvem som helst er ok for meg, så lenge de ikke er narcissist eller psykopat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april #33 Del Skrevet 28. april Gjest Jacklost skrev (På 28.9.2016 den 10.34): Tipper det kunne skapt verdensfred med Jeg er snart 25 nå men jeg blir en liten ungen igjen inni meg når jeg spiller de gamle Zelda spillene Blir også fortsatt sint om jeg ikke får til ting i gamle spill Og nå blir jeg snart 33 O: sykt hvor fort årene går… Resten her er fortsatt sant da hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april #34 Del Skrevet 28. april Lurven skrev (17 timer siden): @Cid @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy De 4 pervoterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai #35 Del Skrevet 2. mai Lurven skrev (På 27.4.2024 den 20.23): @Cid @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy Pft, vi er buds. Du vet hvor jeg bor, døren er alltid åpen. Går for de to andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #36 Del Skrevet 2. mai TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Pft, vi er buds. Du vet hvor jeg bor, døren er alltid åpen. Går for de to andre også. Ligger nøkkelen under dørmatten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. mai #37 Del Skrevet 2. mai TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): Pft, vi er buds. Du vet hvor jeg bor, døren er alltid åpen. Går for de to andre også. Stikker innom hvis jeg er i området en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #38 Del Skrevet 2. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Stikker innom hvis jeg er i området en gang Bedre å stikke inn enn å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai #39 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (På 2.5.2024 den 20.06): Ligger nøkkelen under dørmatten? Nei, kode på døren, tror ikke vi har matte engang. Ble faktisk usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #40 Del Skrevet 16. mai TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): Nei, kode på døren, tror ikke vi har matte engang. Ble faktisk usikker Koden er 1234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå