Gjest Jamila Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Har som mange andre mørke skygger under øynene. Det er ikke poser, men bare en mørk skygge. Skulle så gjerne ha skjult de! Har noen tips om concealer/dekkrem el.l. som effektivt kan skjule dette? Bør være holdbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg bruker Body Shops flytende concealer, og den virker bra på meg. Faktisk mye bedre enn alle dyre, fancy merker. Den legger seg ikke som et lag med sparkel på huden, slik som andre concealere kan gjøre. Husk bare å klappe den inn i huden, ikke gni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 YSL sin "Touche Eclat" er super på mørke ringer under øynene. I tillegg vil jeg anbefale Clarins øyegele (anti-puff) som før-behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg bruker Soft conceal corrector fra Clinique og er veldig fornøyd! Den er flytende og passer utrolig bra under øynene. Resultatet blir kjempe fint! Og enig med forje skriver; Clarins øyegele er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. juli 2002 #5 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei! Nå som jeg har vært i utlandet har jeg gjort innkjøp av verdens beste concealer, nemlig CD's. Holdbar, jevn og drøy.. Noe som gir ett perfekt resultat! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #6 Del Skrevet 28. juli 2002 Nikita, mener du Christian Dior sin? Flytende på tube eller i hylster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. juli 2002 #7 Del Skrevet 29. juli 2002 Christian Dior, flytende tube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. juli 2002 #8 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg bruker Maybellines Express Makeup 3 in 1 (Golden). Trenger ikke mye foundation/concealer, så da synes jeg denne er veldig kjekk. > http://www.maybelline.co.uk/ukeng/01pro/01...01pro020101.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Elisabeth Skrevet 6. august 2002 #9 Del Skrevet 6. august 2002 Hei. Jeg kan anbefale Oriflames Under eye Concealer. Bra dekkevne uten å være verken klissete eller sparkelaktig Gå gjerne inn på min webside og sjekk ut mine produktanbefalinger. Tips...klikk Se produkter Mvh Tone Linken er slettet. Reklame for egne firma er ikke tillatt på KG. Jfr. reglene http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 mvh Skravla (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 11. august 2002 #10 Del Skrevet 11. august 2002 Og slik gikk det: Testet Body Shop sin i butikken, men den reagerte jeg på... :cry: begynte å klø og ble rød i øynene.... men har kjøpt Clarins eye gel og YSL concealer, og er så langt veldig godt fornøyd med de! Takk for alle gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna22 Skrevet 5. september 2002 #11 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har også hørt mye positivt om YSL sin, men hvor finner jeg den bortsett fra hos Cubus? Testerne der ser ikke akkurat attraktive ut... Har brukt Chanels en stund nå, men den er i stiftform og kan være vanskelig å legge (derfor fint med makeup-artist-venninne som ordner dette for meg når vi skal ut). Kjøpte derfor Clinique sin på mandag og er svært fornøyd. Er den beste jeg har att, og et lite pluss er at den er litt rimeligere enn andre varianter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bølle Skrevet 13. september 2002 #12 Del Skrevet 13. september 2002 Chanel har kommet med en ny slags concealer"-boks" nå, med fire farger. den er visst helt utrolig og skal i msinkepungen min snarest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 13. september 2002 #13 Del Skrevet 13. september 2002 Den nye concealerboxen til Chanel er så å si den samme som Lancôme kom med for noen år siden, den heter Palette Pro og inneholder fargene gul, grønn, rosa og en beigefarge som det finnes flere utgaver av (alt etter hudfarge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå