AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Del Skrevet 26. september 2016 Hva syns dere damer om å ha en mannlig kosevenn? Ville dere blitt fornærmet om en kompis av deg hadde lyst til å kose litt? (Om du var singel) Alle snakker om FFer, men hva med bare kos? Anonymkode: 97bad...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg har en kosevenn, bare trivelig det om begge er komfortable med det. Anonymkode: ca738...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 26. september 2016 #3 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg ville ikke ha blitt fornærmet, men jeg hadde takket nei. Jeg kan godt sove i samme seng som venner, og selvfølgelig klemme dem, men behovet for å kose med venner er ikkeeksisterende for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Del Skrevet 26. september 2016 Koselig det da. Anonymkode: ff049...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Del Skrevet 26. september 2016 Hva menes med kosing? Stryking på armen og sånn? Anonymkode: 77263...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 27. september 2016 #6 Del Skrevet 27. september 2016 Åhh!! Jeg vil også ha kosevenn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 27. september 2016 #7 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg hadde det men ble forelsket i han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå