Gå til innhold

Tar moren min feil? Jeg hadde kameraten min på fanget

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe mer mellom deg og kompisen din?  Siden han sitter på fanget ditt og du stryker han osv. Det er jo ikke akkurat en vanlig ting å gjøre hvis det ikke er noe mellom dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut

Altså, det er jo veldig veldig gay. Type melodi-grand-prix-gay, klippe-rumpeballehull-i-dongerien-gay, Knut-Arild-Hareide-gay. Men det betyr jo ikke at det er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kameraten din et voksent menneske av samme kjønn? (Da er moren din muligens homofobisk). Eller ungen til naboen? (Dette er creepy som bare faen, og du burde slutte med det, hadde en nabo som var sånn og det er overhode ikke naturlig). Er det et dyr? (Da er kanskje moren din noe germofobisk)

Hva sa kameraten din når moren sa dette? Han synes ikke det var flaut og ekkelt?

Anonymkode: d1432...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kameraten din et voksent menneske av samme kjønn? (Da er moren din muligens homofobisk). Eller ungen til naboen? (Dette er creepy som bare faen, og du burde slutte med det, hadde en nabo som var sånn og det er overhode ikke naturlig). Er det et dyr? (Da er kanskje moren din noe germofobisk)

Hva sa kameraten din når moren sa dette? Han synes ikke det var flaut og ekkelt?

Anonymkode: d1432...410

Flere har spurt, men ts nekter og svare på det.

Anonymkode: 69c9c...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...